Hier ben ik het zo mee eens. Maar ik kreeg het gevoel een dood paard voort te trekken. Zoveel smoesjes, serieus iemand die gewoon online was volgens profiel. Dan was hij zgn. twee dagen naar vriendin, toen lag zijn internet eruit, toen wilde hij en een ander maffialid niet killen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het potje daarvoor moest ik als maffia dringend 4 dagen voor m'n werk naar het buitenland, ik heb mij netjes uit het net gemeld hier, maakte een opmerkingen dat ik dolgraag weer de draad oppakte als ik nog zou leven terwijl de 4 dagen daarna mijn maffiamaatjes vrolijk door aan het moorden waren uit mijn naam..
Communication is the key..
De maffia beslist als groep wie ze gaan vermoorden, en als jij er niet bent wordt er voor jou besloten. En als dat betekend dat je een moord gaat plegen ondanks je afwezigheid dan heb je dat maar te slikken.
Whyyyyyyyyyy mequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Die verontwaardiging had je zo makkelijk kunnen wegscheppen met dat ik nog nooit iets had bijgedragen qua hints.
Wel grappig was dat. Maar met veel mensen kun je makkelijk lang meespelen. Dat is wel zeker.
Was leuk, het volgende spel ga ik vanaf de zijlijn volgen..
En hulde aan Hara en SG voor al het werk.. En Ladida, sorry.
.
Als je de rest ook weer even klikbaar maakt, is het helemaal geweldigquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:32 schreef wendytje het volgende:
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
3. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
9. ReWout Profiel | History | Fotoboek
10. D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
14. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
15. Charmed_angel
16. 20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
Als dat zo is begrijp ik dat best. Als je als dorp met maar drie man naar de hints kijkt raak je de lol ook kwijt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo mee eens. Maar ik kreeg het gevoel een dood paard voort te trekken. Zoveel smoesjes, serieus iemand die gewoon online was volgens profiel. Dan was hij zgn. twee dagen naar vriendin, toen lag zijn internet eruit, toen wilde hij en een ander maffialid niet killen.
Toen werden de moorden niet doorgegeven aan het juiste adres. Toen weer een dutje van weer een ander en weer niet concreet.
Tja, het zal allemaal wel waar zijn maar ik werd het geneuzel zat en heb daarom zelfmoord gepleegd want kreeg het gevoel het spel alleen te spelen.
Vond het verder een superrol, wist niet eens dat ik zo gemeen zou kunnen zijn. Het lag niet aan het spel iig.
Het spel is superleuk, maar maak er toch wel een uurtje per dag tijd voor. Meer is het in feite niet.
ik zou de laatste lijst kopierenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:09 schreef Pheno het volgende:
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
3. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
7. Pheno Profiel | History | Fotoboek
Mja, weet ik dat, ik werk normaal met 300 reacties op een pagina, ik klik op een link van iemand anders die er blijkbaar minder heeftquote:
Wacht maar, doe ik wel evenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendytje en c_a staan er niet meer in.
Je boycot c_aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |