Nope. beetje lopen stelen van de OP en mn eigen creatieve zieke geest op los gelaten!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had je dit al eerder uitgewerkt?
Piet Piraat!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
De complotpiet moet nog wel een betere naam krijgenHet klinkt nu een beetje als het gaybroertje van de maffia
Voor overdag:quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
Weet je wat ik dan wel vind dat we moeten hebben![]()
![]()
![]()
Zo'n dag- en nachtplaatje voor boven de dag/nachtpost maar dan met een silhouet van Sinterklaas op de daken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie kan dat maken
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Wel een beetje eensch met Tim. Nog een maandje wachten met de sintversie lijkt me een strak plan.
Er was toch ook al veel eerder sprake van dat dit pas later gebruikt zou gaan worden?!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Wel een beetje eensch met Tim. Nog een maandje wachten met de sintversie lijkt me een strak plan.
Susi heeft Calex een pm gestuurd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dus zitten we nog steeds met een hele lijst spelers en nog geen concrete SL voor het volgende Maffiaspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |