abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:18:45 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87633992
Spelleiderpiet.
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:19:56 #202
202348 Susi
Temple of Love
pi_87634036
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
Spelleiderpiet.
En bij spelfouten komt de isdatzopiet *O*

Sorry, ben even melig d'r door
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:20:03 #203
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87634041
Als ik het zo teruglees klinkt het wel vrij geniaal.. :P

Meelooppiet :D
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_87634059
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Het grote FOK! Zwarte Pieten Spel #1

Oh Geniaal :D
Alleen is het niet zo gepast om pieten te doden :P
Je kunt ze bete terug sturen naar Spanje of over boord gooien... ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:21:33 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87634084
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:19 schreef Susi het volgende:

[..]

En bij spelfouten komt de isdatzopiet *O*

Sorry, ben even melig d'r door
Alleen als ze gemaakt worden door timmmpiet (klinkt niet ;( ).

Rijmt wel!
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:22:18 #206
168777 Rave_NL
pi_87634107
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh Geniaal :D
Alleen is het niet zo gepast om pieten te doden :P
Je kunt ze bete terug sturen naar Spanje of over boord gooien... ;)
Ja, overboord gooien moet het eigenlijk zijn... Ik zal het wel even aanpassen! :P

Nog meer suggesties voor pieten? :D

Pepernotenbakpiet? :D
pi_87634131
Ow dan moeten de dagen en nachten wel in rijm he...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:24:49 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87634188
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ja, overboord gooien moet het eigenlijk zijn... Ik zal het wel even aanpassen! :P

Nog meer suggesties voor pieten? :D

Pepernotenbakpiet? :D
De bakfietspiet! De piet-variant van de busdriver :') .
Huilen dan.
pi_87634236
Stafpiet - Als stafpiet geniet je veel respect onder de pieten. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De boekhoudpiet wint als alle complotpieten dood zijn.

Is het stafpiet of boekhoudpiet? :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:31:22 #210
168777 Rave_NL
pi_87634417
En dan nu de variant voor de tere kinderzieltjes! :D

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:22 schreef Bartjebart het volgende:
Kunnen we gezien de tijd van het jaar niet beter Sinterklaas of zo toevoegen als rol? :P
Het grote FOK! Zwarte Pieten Spel #1

De tijd van het jaar begint er weer aan te komen!
Maar Sinterklaas heeft een probleem, er is een hoop onrust onder de zwarte pieten!
Onderweg naar Nederland heeft een klein gedeelte van de Pieten er de pest in dat ze zich in de rotkou uit moeten sloven voor die verwende Nederlandse kindertjes! Het liefste zouden ze al het speelgoed zelf houden!

Daarom zijn er een paar pieten aan het samenspannen om de controle over de pakjesboot over te nemen en terug naar het warme Spanje te varen, om daar de complete inhoud van de pakjesboot te verpatsen en lekker te gaan rentenieren!

De eerste stap van deze complotpieten was om de hoofdpiet in zijn slaap te verassen! Deze hebben ze vervolgens zonder enige sporen overboord weten te gooien.

De hele boot is in rep en roer, niemand weet wie er verantwoordelijk voor is, en niemand weet wie ze wel of niet kunnen vertrouwen, behalve de pieten die in het complot zitten!

Sinterklaas is zo van de situatie geschrokken, dat hij undercover is gegaan als piet en een groepje van zijn trouwste pieten om zich heen heeft verzameld die hem ten alle tijden beschermen, net zolang tot de laatste complotpiet overboord is gegooid.

Elke nacht zullen de complotpieten proberen om de andere pieten overboord te gooien tot ze de controle over de pakjesboot hebben overgenomen, helaas voor hen laten ze hierbij wel sporen achter.
Deze sporen kunnen de andere pieten gebruiken om de complotpieten te ontmaskeren, en elke dag krijgen ze de kans om één piet van de loopplank af te laten lopen richting zijn of haars zeemansgraf.

De eerste dag bij het ochtendgloren ontdekt de bemanning dat de hoofdpiet spoorloos is. De hoofdpiet is overboord gegooid, lang leve de hoofdpiet! Iedereen kan zich verkiesbaar stellen voor de positie van hoofdpiet, behalve de rollen waarin het vermeld wordt dat je het niet kan.
De hoofdpiet kan niet overboord worden gegooid zolang hij waakpieten heeft, heeft twee stemmen tijdens de lynches en kan eenmalig een dubbele gang naar de loopplank uitroepen!

Rollen.

Normale Piet - Je bent een blije en gelukkige zwarte piet, opgeschrikt door het complot! Jouw doel is om het complot te ontmaskeren, zodat je veilig met Sinterklaas naar Nederland kunt gaan. Dit doe je door de hints van de nachtelijke acties op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een complotpiet is. Je wint als alle complotpieten van het schip af zijn.

Complotpiet - Jouw doel is om de controle over de pakjesboot over te nemen! Je zult te weten krijgen wie je medesamenspanners zijn. Samen zullen jullie elke nacht een paar pieten van boord kunnen gooien, waarbij het aantal pieten gelijk is aan het aantal complotpieten gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Wegwijspiet - Je bent een samenspanner en je kunt elke nacht een piet naar eigen keuze dwingen om naar se stuurhut toe te gaan. Hier zul je hem of haar de hele nacht vertellen waar ie naar toe moet waardoor hij of zij niet de kans krijgt om zijn of haar speciale rol uit te voeren (PM naar spelleider vóór 20.30). Een speler mag maar één keer gedwongen worden om de stuurtaak op zich te nemen.

Wijze piet - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel complotpieten er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle complotpieten dood zijn.

Sinterklaas- Je bent vermomd als piet neemt samen met je trouwe pieten het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus van boord gooien. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtactie zodra je iemand van boord af gooit. Je wint als alle complotpieten van de pakjesboot af zijn en je veilig naar Nederland kan varen.

Trouwe piet- Jij blijft loyaal aan Sinterklaas en bent door hem in vertrouwen genomen, samen met Sinterklaas zul je het schip schoonvegen. Zolang jullie er zijn zal Sinterklaas snachts onschendbaar zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal verdachten kunnen sturen, waarbij het aantal verdachten gelijk is aan het aantal complotpieten gedeeld door twee (naar boven afgerond). Je wint als alle complotpieten van boord gegooid zijn.

Stafpiet - Als stafpiet geniet je veel respect onder de pieten. Bij elke gang naar de loopplank mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De stafpiet wint als alle complotpieten van boord zijn.

Muziekpiet - Als muzikale piet zul je elke nacht iemand tot bloedens toe vervelen met je gezang. Dit zal hem of haar, indien er slechts één complotpiet hem/haar van boord wil gooien, beschermen. Indien de complotpieten twee man stuurt, zullen jullie allebei van boord worden gegooid. Je wint als alle complotpieten van boord af zijn.

Waakpiet - Je bewaakt de Hoofdpiet. Alleen de Hoofpiet kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de Hoofdpiet niet 's nachts van boord worden gegooid. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als Hoofdpiet. Je wint als alle complotpieten van boord zijn.

Suprisepiet - Je vindt het belachelijk dat je van boord gegooid bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om iemand terug te pakken. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw verdachte, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Meelooppiet - Je hebt sympathie voor de complotpieten, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de complotpieten zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de complotpieten door niet op ze te stemmen bij de dagstemming. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot het complot!

Testpiet- De gekke testpiet kiest net zoals de muziekpiet elke nacht iemand uit om lastig te vallen. Bij de Testpiet is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden met zijn experimentele speelgoed. Voor de rest geldt hetzelfde als de muziekpiet.

Het kutkind- Als echt kutkind werd je vorig jaar in de zak gestopt en mee naar Spanje genomen, en heb je een jaar lang lopen broeden op je masterplan om wraak te nemen. Vermomd als Piet ben je als verstekeling aan boord gekomen en wil je alle cadeautjes voor jezelf! De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is om elke nacht een Piet van boord te zetten tot je als enigste overblijft. Je wint als je laatste overblijft en de controle over het schip kan nemen!

:D

[ Bericht 3% gewijzigd door Rave_NL op 17-10-2010 15:52:59 (kutkind toegevoegd!) ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:33:28 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87634489
Nee, niks tere kinderzieltjes. Gewoon Dick Maas-style!
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:35:05 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87634531
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
3. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
9. ReWout Profiel | History | Fotoboek
10. D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
14. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
16. Pheno Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
18. lynda Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
20. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. iBenny Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
26. Fascination Profiel | History | Fotoboek
27. Susi Profiel | History | Fotoboek
28. Tim. Profiel | History | Fotoboek
Huilen dan.
pi_87634538
Ik ga niet SL-en. We meedoen. :)
pi_87634613
Het Kutkind

Dit kind houdt niet van Sinterklaas, want hij krijgt nooit cadeaus omdat hij het hele jaar door stout is. Hij wil wraak en probeert van de gehele crew van de Sint af te komen, het maakt hem niet uit of het complotpieten of normale pieten zijn. Elke nacht ontvoert hij een piet en verdrinkt hij deze in de vijver achter zijn huis. Zijn doel is om van Sinterklaas en alle pieten af te komen en het zelf te overleven.

(Seriemoordenaar variant)
pi_87634664
29. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
pi_87634808
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Het Kutkind

Dit kind houdt niet van Sinterklaas, want hij krijgt nooit cadeaus omdat hij het hele jaar door stout is. Hij wil wraak en probeert van de gehele crew van de Sint af te komen, het maakt hem niet uit of het complotpieten of normale pieten zijn. Elke nacht ontvoert hij een piet en verdrinkt hij deze in de vijver achter zijn huis. Zijn doel is om van Sinterklaas en alle pieten af te komen en het zelf te overleven.

Geniaal :')
pi_87634823
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Het Kutkind

Dat kan helemaal niet -O- Sinterklaas is op z'n boot...
pi_87635012
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kan helemaal niet -O- Sinterklaas is op z'n boot...
Een boot heeft geen voordeur met een slot ofzo he, daar kan je gewoon op lopen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:50:27 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87635044
De kerstman

De kerstman vindt sinterklaas maar een vervelende klootzak. Zijn doel is om sinterklaas 's nachts in z'n mijter te smoren. De kerstman wint wanneer sinterklaas dood is en hij zijn plaats ingenomen heeft.
Huilen dan.
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 15:50:41 #220
169210 liesje1979
pi_87635053
Dat kutkind is gewoon een verstekeling. Vorig jaar mee naar Spanje maar vergeten van de boot te halen. En nu is het kutkind boos.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:51:19 #221
168777 Rave_NL
pi_87635077
Het Kutkind

Als echt kutkind werd je vorig jaar in de zak gestopt en mee naar Spanje genomen, en heb je een jaar lang lopen broeden op je masterplan om wraak te nemen. Vermomd als Piet ben je als verstekeling aan boord gekomen en wil je alle cadeautjes voor jezelf! De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is om elke nacht een Piet van boord te zetten tot je als enigste overblijft. Je wint als je laatste overblijft en de controle over het schip kan nemen!
pi_87635101
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:49 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Een boot heeft geen voordeur met een slot ofzo he, daar kan je gewoon op lopen.
Op open zee? :P
pi_87635151
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:51 schreef Rave_NL het volgende:
Het Kutkind

Als echt kutkind werd je vorig jaar in de zak gestopt en mee naar Spanje genomen, en heb je een jaar lang lopen broeden op je masterplan om wraak te nemen. Vermomd als Piet ben je als verstekeling aan boord gekomen en wil je alle cadeautjes voor jezelf! De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is om elke nacht een Piet van boord te zetten tot je als enigste overblijft. Je wint als je laatste overblijft en de controle over het schip kan nemen!
^O^
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:53:56 #224
168777 Rave_NL
pi_87635169
En toegevoegd! ;)

Ik zie potentie! *O*
pi_87635207
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:53 schreef Rave_NL het volgende:
En toegevoegd! ;)

Ik zie potentie! *O*
Had je dit al eerder uitgewerkt?
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:56:46 #226
168777 Rave_NL
pi_87635267
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Had je dit al eerder uitgewerkt?
Nope. beetje lopen stelen van de OP en mn eigen creatieve zieke geest op los gelaten! *O*
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:03:36 #227
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87635507
De complotpiet moet nog wel een betere naam krijgen :P Het klinkt nu een beetje als het gaybroertje van de maffia :')
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_87635548
Ik vind verdrinken in de achtertuin leuker, maar dit kan ook :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:04:56 #229
168777 Rave_NL
pi_87635552
En voor een groep van 30 man, zo'n verdeling ongeveer? :P

1. Sinterklaas
2. Trouwe Piet
3. TP
4. TP
5. TP
6. Complotpiet
7. CP
8. CP
9. CP
10. CP
11. CP
12. CP
13. Wegwijspiet
14. Wijze Piet
15. Staf Piet
16. Muziekpiet
17. Waakpiet
18. WP
19. Meelooppiet
20. Testpiet
21. Kutkind
22. Normale Piet
23. NP
24. NP
25. NP
26. NP
27. NP
28. NP
29. NP
30. NP
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:05:34 #230
168777 Rave_NL
pi_87635575
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
De complotpiet moet nog wel een betere naam krijgen :P Het klinkt nu een beetje als het gaybroertje van de maffia :')
Piet Piraat!

:P
pi_87635613
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:05 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Piet Piraat!

_O-
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:10:55 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87635745
Piet Paulusma.

Jij hebt de bijzondere gave het weer te beïnvloeden. Iedere nacht kies jij één slachtoffer die op het beijzelde dak uitglijdt, met z'n hoofd ongelukkig in een schoorsteen terechtkomt en stikt.
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:12:11 #233
163094 Ladidadida
pi_87635790
Weet je wat ik dan wel vind dat we moeten hebben O+ O+ O+ O+

Zo'n dag- en nachtplaatje voor boven de dag/nachtpost maar dan met een silhouet van Sinterklaas op de daken O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Wie kan dat maken :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:13:03 #234
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87635830
Kanker toch een end op met je pieten :') de sint is nog niet eens in het land, wacht daar maar een maandje mee
Laffe huichelaar
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:13:57 #235
163094 Ladidadida
pi_87635862
Tim is ongesteld.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:14:40 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87635886
Huilen dan.
pi_87635913
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:18:13 #238
168777 Rave_NL
pi_87635998
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:21:42 #239
168777 Rave_NL
pi_87636106
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
Weet je wat ik dan wel vind dat we moeten hebben O+ O+ O+ O+

Zo'n dag- en nachtplaatje voor boven de dag/nachtpost maar dan met een silhouet van Sinterklaas op de daken O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Wie kan dat maken :')
Voor overdag:

O+
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:23:05 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87636142
Dit gaat echt te furr
Laffe huichelaar
pi_87636215
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
Piet Paulusma.

Creatief :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:32:50 #242
163094 Ladidadida
pi_87636431
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:21 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Voor overdag:

[ afbeelding ]

O+
:Y
Moet ie wel ff zo langwerpig worden gemaakt dat ie mooi boven de post past :Y
En de spelleider(s) moet(en) dan Dieuwertje heten natuurlijk :P
pi_87636445
Ik wil de Sint zijn!
pi_87636466
Goed idee trouwens!
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:35:36 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87636518
Wel een beetje eensch met Tim. Nog een maandje wachten met de sintversie lijkt me een strak plan.
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:35:50 #246
168777 Rave_NL
pi_87636524
Ik ben 26 november terug in Nederland.
Ik beloof hierbij plechtig dat 27 november het eerste Zwarte Pieten Spel van start zal gaan met mij als SL... :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:37:09 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87636550
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Wel een beetje eensch met Tim. Nog een maandje wachten met de sintversie lijkt me een strak plan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87636667
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Er was toch ook al veel eerder sprake van dat dit pas later gebruikt zou gaan worden?!
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 16:46:28 #249
169210 liesje1979
pi_87636802
Dus zitten we nog steeds met een hele lijst spelers en nog geen concrete SL voor het volgende Maffiaspel.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:48:13 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87636866
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dus zitten we nog steeds met een hele lijst spelers en nog geen concrete SL voor het volgende Maffiaspel.
Susi heeft Calex een pm gestuurd.
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 16:48:41 #251
169210 liesje1979
pi_87636889
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Susi heeft Calex een pm gestuurd.
Ah tof.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:52:13 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87637010
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er was toch ook al veel eerder sprake van dat dit pas later gebruikt zou gaan worden?!
Echt hé?!
Laffe huichelaar
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:58:02 #253
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87637199
Zwartepietenspel? Wut? :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87637371
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Zwartepietenspel? Wut? :D
Wat moet jouw nieuwe UI voorstellen? :P
pi_87637446
Ja is wel beter ja, maandje wachten. Zit de sfeer er ook beter in :)
  Redactie Frontpage zondag 17 oktober 2010 @ 17:38:59 #256
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87638468
:W
Bij het Zwartepietenspel wil ik meedoen :D Twijfel nog of ik nu weer een rondje meespeel :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87639748
Nieuwe ronde.. mag ik ook meedoen ? :@
dag
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:21:51 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87639782
Lijst kopiëren, eigen dingen toevoegen, en je doet mee.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:30:32 #259
168777 Rave_NL
pi_87640068
Algemene mededeling:

Op zondag 28 november zal het Zwarte Pieten Spel plaatsvinden in [MIS].
Sinterklaas en de Zwarte Pieten hebben dan precies 8 dagen om allle samenzweerders van boord te gooien, om op tijd voor pakjesavond in Nederland te zijn!

Ondergetekende zal zich opofferen als Spelleider, en zoekt nog een Spelleider (M/V) om de zooitje ongeregeld in goede banen te leiden!

Kwalificaties:

- bekend met het spel
- zieke geest
- los op rijm!

Want ja, zoals de plannen er nu voor staan zullen alle nachtelijke bezoekjes in gedichtvorm plaatsvinden! ;)

Ik vertrek morgen voor 2 weken naar het buitenland, zal een weekje tussendoor weer terugkeren en ben daarna weer 3 weken weg, dus zal komende potjes niet meespelen, maar daarna zal het losgaan!
Dus voel jij je geroepen, laat het dan tijdig weten via de PM.. ;)

Einde Algemene Mededeling Anders wordt Timmmmm boos..
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:46:45 #260
163094 Ladidadida
pi_87640596
Ik SL wel met je mee Rave, heb tegen die tijd wel tijd.
Check die rijm.
pi_87640747
31. Peter Profiel | History | Fotoboek
dag
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:52:20 #262
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87640763
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat moet jouw nieuwe UI voorstellen? :P
Een ui :') Maar door de paint nogal onduidelijk geworden, was een plaatje van een bosui. Ik was m'n oude beu maar ik weet geen nieuwe leuke. Misschien zet ik voor, of anders net na deze ronde wel een feestdagenavatar.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87641117
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Een ui :') Maar door de paint nogal onduidelijk geworden, was een plaatje van een bosui. Ik was m'n oude beu maar ik weet geen nieuwe leuke. Misschien zet ik voor, of anders net na deze ronde wel een feestdagenavatar.
Een ui :P
Origineel wel :Y
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 19:05:50 #264
18653 crew  D.
pi_87641184
*kucht

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:01 schreef D. het volgende:
Wanneer beginnen we weer?
pi_87641294
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:05 schreef D. het volgende:
*kucht
[..]

Aan Susi vragen :)
Die wordt SL
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 19:11:44 #266
18653 crew  D.
pi_87641354
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die wordt SL
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusi

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:01 schreef D. het volgende:
Wanneer beginnen we weer?
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:12:36 #267
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87641389
32. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek

Pfff wat een struggle. Kater.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:12:45 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87641393
Ik wil meeee!
Maar zit op de foon
Dus kan ff niet met die lijst enzo :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87641447
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil meeee!
Maar zit op de foon
Dus kan ff niet met die lijst enzo :@
33. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 19:16:33 #270
18653 crew  D.
pi_87641499
edit: dagingniegoe
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:22:28 #271
202348 Susi
Temple of Love
pi_87641667
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef D. het volgende:

[..]

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusi
[..]

Even op C'lex wachten.
pi_87641699
Morgenavond beginnen ofzo?
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:23:41 #273
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87641711
Wat gaan jullie ou weer doen :')
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_87641728
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
Wat gaan jullie ou weer doen :')
Over een maand pas..
pi_87641884
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef StijnDa het volgende:
Menn doe eens relaxt :')
pi_87641955
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:28 schreef lynda het volgende:

[..]

Het is maar een voorstel?
pi_87642337
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:31 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Het is maar een voorstel?
Het gaat al 5 pagina's lang over wanneer beginnen we weer? Laat de SL er eerst maar uitkomen en die hoor je vanzelf wel :D
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 20:00:48 #278
18653 crew  D.
pi_87643021
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef Susi het volgende:

[..]

Even op C'lex wachten.
Ja mevrouw :Y
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 20:01:09 #279
18653 crew  D.
pi_87643036
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef StijnDa het volgende:
Dan pas? -O-

zondag 17 oktober 2010 @ 23:13:20 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87654397
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:43 schreef lynda het volgende:

[..]

Het gaat al 5 pagina's lang over wanneer beginnen we weer? Laat de SL er eerst maar uitkomen en die hoor je vanzelf wel :D
Wie is de SL eigenlijk?
L'Amour menaçant:
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 23:15:28 #281
18653 crew  D.
pi_87654499
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie is de SL eigenlijk?
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die wordt SL
;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 08:38:30 #282
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87661265
Wheheh wat een lijst :D maar ik doe toch weer een ronde mee :D
hopelijk kan ik nu wat actiever zijn.

34. tripack Profiel | History | Fotoboek
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_87662051
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:

Pfff wat een struggle. Kater.
ook gevierd dat je dood was? _O-
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:15:38 #284
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87669130
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:28 schreef lynda het volgende:

[..]

Hoezo heb jij wel een leven ofzo? :{w
pi_87669325
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee, jij wel?
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:22:11 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87669421
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Doe eens mee zeg, ik moet weer eens samen met jou dorp zijn.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:23:16 #287
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87669467
Wanneer beginnen we? (geen zin om terug te lezen)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87669645
Ik wil niet dood in nacht 1 of 2 :')
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 13:27:44 #289
18653 crew  D.
pi_87669656
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer beginnen we? (geen zin om terug te lezen)
We wachten nog op Calex, kennelijk :P
pi_87670175
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef D. het volgende:

[..]

We wachten nog op Calex, kennelijk :P
zoals altijd ^^

CLX heeft toegehapt, en moet nu nog ff met Susi gaan zitten om eventueel wat veranderingen te bespreken
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:43:43 #291
202348 Susi
Temple of Love
pi_87670270
En Susi zit hier in bed, dus dat komt goed :')
pi_87670324
Calex en Susi *O*
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:45:06 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87670335
Ik ga deze keer niet actief doen... dan word je vermoord :D
L'Amour menaçant:
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:45:45 #294
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87670366
En gaan we nou sintmaffia spelen of niet?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87670409
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
En gaan we nou sintmaffia spelen of niet?
Nee... over een paar weken
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:46:37 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87670411
Nee.
pi_87670441
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef lynda het volgende:
Ik wil niet dood in nacht 1 of 2 :')
Dag 2 voor jou *O*
pi_87670452
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 08:38 schreef tripack het volgende:
Wheheh wat een lijst :D maar ik doe toch weer een ronde mee :D
hopelijk kan ik nu wat actiever zijn.

34. tripack Profiel | History | Fotoboek
Te veel last, dus ik schrijf me weer uit. Sorry :@
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87670477
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga deze keer niet actief doen... dan word je vermoord :D
Dat wordt je toch wel :6
pi_87670482
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Te veel last, dus ik schrijf me weer uit. Sorry :@
last van wie? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')