hmm is dat zo? Ja dat is zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je/jullie deed/deden het prima hoor.
Maar je hebt er wel een dagtaak aan, vergeet dat niet wil ik zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je/jullie deed/deden het prima hoor.
Nee, dan klonk het net alsof ik het daarom zei dus ik was in dubio.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dank je wel, Erik, leuk om te horen en fijn dat het de moeite waard was!"
Graag gedaan Hara J..
Ja dat was een mooiequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hmm is dat zo? Ja dat is zo.
## isdatzo, omdat obvious
Weten wij veel dat je z'n fucked-up mind hebt dat je zo'n moord verzintquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
En ik ben nog boos om "Hara kan dat met die slang niet zomaar verzinnen, dat moet wel een hint zijn."
Wij? Jij. En je deed alsof ik te stom was om iets te verzinnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weten wij veel dat je z'n fucked-up mind hebt dat je zo'n moord verzint.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:05 schreef Fascination het volgende:
Kan ik me aanmelden voor een nieuwe ronde?
Jep, lijstje aanvullen and you're inquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:05 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat wat too much power. Dan 't één of 't ander.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik pleit voor een nieuwe rol, namelijk de Godfather.
Maffiarol, heeft veel macht, kan niet 's nachts worden vermoord want hij wordt beschermd door zijn familie, en heeft een extra stem (zoals dorpsoudste) via PM.
Aanvullingen/aanpassingen zijn ook prima
Is het niet handig als er eerst een SL definitief is?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik pleit voor een nieuwe rol, namelijk de Godfather.
Maffiarol, heeft veel macht, kan niet 's nachts worden vermoord want hij wordt beschermd door zijn familie, en heeft een extra stem (zoals dorpsoudste) via PM.
Aanvullingen/aanpassingen zijn ook prima
als de centen zijn overgemaakt wel jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:05 schreef Fascination het volgende:
En dat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Is het niet handig als er eerst een SL definitief is?
Wat heeft het met elkaar te maken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Is het niet handig als er eerst een SL definitief is?
Dat we niet democratisch kiezen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heeft het met elkaar te maken?
@Hara
Is ook goedAlleen onschendbaarheid in de nacht lijkt me dan het beste
Zie bovenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heeft het met elkaar te maken?
@Hara
Is ook goedAlleen onschendbaarheid in de nacht lijkt me dan het beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |