abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87488624

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider Hara en SG ). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers

1. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek Gekke Dokter
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek Mafia
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek Spion
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
11. Stali Profiel | History | Fotoboek Maffia
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Mafia
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek Mafia
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek Mafia
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
27. faceoff Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek Mafia
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Mafia
37. JJH Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek Dokter
39. Huppelmuts Profiel History FotoboekDorpsbewoner
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek Mafia
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:

Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 49% gewijzigd door Harajuku. op 13-10-2010 19:32:44 ]
uit een aspergernest
pi_87488711
en weer verder
uit een aspergernest
pi_87488716
Rave_NL (1) charmed_angel
SilentAlarm (7) Kalkmaar, Stijn, EllaN, wendytje, Pheno, Tombo,CLX
Wendytje (6) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, charmed_angel, BoL
Charmed_Angel (5) Rave, wendytje, Tombo,BoL, CLX
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:01:46 #4
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87488762
Dinges.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 11:05:40 #5
18653 crew  D.
pi_87488867
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
##vote D.

D. (1) charmed_angel
Zeg :o
pi_87488959
Ik heb al unvote gedaan.... ik wilde je laten schrikken _O-

gelukt :9

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 11:09:14 ]
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 11:25:34 #7
18653 crew  D.
pi_87489514
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al unvote gedaan.... ik wilde je laten schrikken _O-

gelukt :9
Foei 8-)

Ik zal jou nog eens 'onder de loep nemen' 8-)
pi_87489599
Wat heb ik nu weer fout gedaan dat ik zoveel stemmen heb? Maffia aanval op mij omdat ik gister te hard mijn best gedaan heb?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:45:51 #9
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87490124
Mijn graf was koud vannacht.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87490340
SilentAlarm (7) Kalkmaar, Stijn, EllaN, wendytje, Pheno, Tombo,CLX
Charmed_Angel (6) Rave, wendytje, Tombo,BoL, CLX, Kalkmaar

##Vote Charmed Angel.
Ook jou vertrouw ik niet zoals zovele..
pi_87490356
Ik weet zeker dat er 1 dorpsbewoner dood gaat deze lynch :'(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:30:19 #12
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87491395
ik verdenk PS dat ze Bloodysunday heeft vermoord
• in het park: foto's van het park in FoBo
• hetis al zo laat: tijdsverschil
• mijn scriptie: studeerd in USA

en ze deed al zo moeilijk over de dubbele lynch.
heeft iemand misschien nog meer hints uit vorige nachten??
---UPDATE
de moord op Zargon en Ladi
"Stuur maar een videoreactie als jullie willen"(ladi)
maakt een filmpje tijdens zijn moord(ZarGon)
Oproep van YouTube

[ Bericht 29% gewijzigd door tripack op 13-10-2010 12:38:54 ]
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:41:22 #13
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87491703
ik zou zeggen: Lets burn the mayor

ow nog een kleine toevoeging.
de moord op Ladi:
"Eagle" -> de adelaar is een teken van USA, waar PS nu woont.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
pi_87491956
Ik verdenk onze BM ook al een tijdje op gevoel, maar heb nooit iets kunnen vinden om dat te onderbouwen. You may be on to something.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:59:17 #15
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87492233
Maar DAT is nog niet alles!!

moord op Ladi:
• Anders was je een mooi paardenmeisje geweest: Liefste Buurmeisje in ondertitel en topic: Mooiste meisje vande klas
• Filmpjes: ze post in TV

moord op ZG
• " las rustig de krant " : heeft gepost in NWS

moord op BloodySunday
• huis overhoop gehaald : Net twee inbrekers in m'n kamer...
myminicity
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:59:42 #16
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87492252
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:49 schreef EllaN het volgende:
Ik verdenk onze BM ook al een tijdje op gevoel, maar heb nooit iets kunnen vinden om dat te onderbouwen. You may be on to something.
dat denk ik ook :D :D
myminicity
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:02:03 #17
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87492319
##Vote PS
##vote SilentAlarm

SilentAlarm (8) Kalkmaar, Stijn, EllaN, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack
PS(1) tripack
myminicity
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:14:56 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87492769
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn graf was koud vannacht.
Ik heb de hele nacht voor zombie gespeeld :Y
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87493104
:)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87493190
:s)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87493351
:)
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 13:31:51 #22
18653 crew  D.
pi_87493411
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:02 schreef tripack het volgende:
##Vote PS
##vote SilentAlarm
2 stemmen? U is dorpsoudste? 8-)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:32:25 #23
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87493433
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:31 schreef D. het volgende:

[..]

Jij leest echt niet terug he?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:32:35 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87493442
quote:

[..]

Dubbele lynch.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Redactie Frontpage woensdag 13 oktober 2010 @ 13:33:10 #25
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87493465
quote:

[..]

Dubbele lynch! Riep de dode die verder haar mond weer zal houden :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:38:46 #26
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87493698
quote:

[..]

:D ik zeg maar niks :D er is er al voldoende over gezegd
myminicity
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 13:41:12 #27
18653 crew  D.
pi_87493807
Volgens mij is het een dubbele lynch ofzo :')
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 13:41:44 #28
18653 crew  D.
pi_87493832
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij leest echt niet terug he?
Soms :Y
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 13:44:25 #29
18653 crew  D.
pi_87493933
Kijk nou wat ik teruglees 8-)

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik zit ook nog op CA. En ik ws heel erg voor een kill op SA een paar kills terug, maar ben dat nu een beetje kwijt. Nahja, off we go,
dubbele lynch
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:47:47 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87494057
## Unvote Wendy
## PS

SilentAlarm (8) Kalkmaar, Stijn, EllaN, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack
Wendytje (5) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, charmed_angel,
PS(2) tripack, Bol
pi_87494292
Hmm goed gevonden Tripack.
pi_87494439
mijn hints naar BoL

Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die (1) Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op (2) het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.

(1) Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!
(2) Battlefield Bad Company 2 [#20] PC : Boom headshot! (headshot/klap op het hoofd)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:05:07 #33
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87494652
Dus hier waren we gebleven.. :W
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:06:37 #34
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87494704
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
mijn hints naar BoL

Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die (1) Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op (2) het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.

(1) Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!
(2) Battlefield Bad Company 2 [#20] PC : Boom headshot! (headshot/klap op het hoofd)
vind je die echt sterk?? wie probeer je te beschermen :D
myminicity
pi_87495155
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:06 schreef tripack het volgende:

[..]

vind je die echt sterk?? wie probeer je te beschermen :D
wie probeer jij te beschermen ;)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:20:20 #36
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87495215
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wie probeer jij te beschermen ;)
mezelf :D
ik denk dat de hints naar PS sterker zijn die die, maarja dat is mijn mening
myminicity
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:29:53 #37
202348 Susi
Temple of Love
pi_87495543
:W
pi_87496613
##unvote SilentAlarm
##Vote PS

SilentAlarm (7) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack
PS(3) tripack, Bol, EllaN

Wendy weet ik vrij zeker, SA en PS twijfel ik nog tussen.
pi_87497016
SA ben ik vrij zeker van, de connectie tussen Jelle en eminem kan geen toeval zijn.

over PS begin ik nu ook te twijfelen, eerst wilde ze gister al de dubbele lynch doen. (en dat vertellen nadat er een dorp gelyncht was), na de kills met duidelijke hinst zoals ze hier gepost zijn deed ze weer moeilijk over een dubbele lynch, terwijl ze zei wel zeker te zijn van een en zwaar twijfelde aan de andere 8)7 en negeerde ze alle posts over SA

Uiteindelijk om 23:09 een dubbele lynch en om 07:10 vanmorgen was ze nog online en had ze NOG niet gestemt.

Charmed_Angel (5) Rave, wendytje, Tombo,BoL, Kalkmaar
PS(4) tripack, Bol, EllaN, CLX
pi_87497617
Ik vind de hints naar PS ook erg verdacht

##unvote Wendytje
##Vote PS

Wendytje (4) Stijn, Rave, EllaN, Pheno,
PS (5) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 15:27:12 ]
pi_87497729
Charmed_Angel (4) Rave, wendytje, Tombo,BoL,
PS (6) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel, Kalkmaar

##Unvote C_A
##Vote PS

Ik vind PS beter dan C_A.. Op dit moment dan!
pi_87497913
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de hints naar PS ook erg verdacht

##unvote Wendytje
##Vote PS

Rave gaat hem denk ik niet worden deze lynch en er is meer bewijs tegen Wendy dan een onderbuik gevoel. tegen Rave. Denk erover na ;).
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:33:47 #43
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87497923
Dit vind ik dan wel weer spannend worden :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87498124
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit vind ik dan wel weer spannend worden :X
ik ook :Y
pi_87498475
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef EllaN het volgende:

[..]

Rave gaat hem denk ik niet worden deze lynch en er is meer bewijs tegen Wendy dan een onderbuik gevoel. tegen Rave. Denk erover na ;).
quote:
Het was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens het

quote:
Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde.
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Post in Cultuur en Historie: Bizarre militaire innovaties.

En SilentAlarm had ook Hints ;)

Hints naar Rave_NL

quote:
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Nederlander --> Zie naam Rave_NL
Niet over wil praten --> Ondertitel is compromise is not an option

quote:
Ze hebben allebei betrekking op zijn sign. Vind ze zelf niet zo heel erg sterk maar toch.

Raves Sign:

Daarom. Vrouwen vallen op klootzakken. Maar in dit geval ben je een klootzak die gewoon gelijk heeft. En dat is helemaal

Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood

kijk uit waar je loopt man & ik spreek alleen met kippetjes af --> Ze lopen tegen elkaar op, klootzak let niet op, maar hij versiert wel meisjes (kippetjes)

Maar die is te ver gezocht he?
Kwam ik meer op omdat ik die andere 2 al gevonden had en toen meer wilde vinden
pi_87498717
Mag ik de hints naar wendytje en charmed_angel ook eens zien. Dan maak ik mijn beslissing. De hints naar PS zijn wel goed. Ik vind dat van mij en Eminem een beetje ver gezocht, dan vond ik mijn hints naar rave beter. Maar ik ben misschien bevooroordeeld :')
  Redactie Frontpage woensdag 13 oktober 2010 @ 16:01:06 #47
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87498842
:X Het is zoooo moeilijk om me nergens meer mee te bemoeien :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87498861
Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.

overigens weer wat sexistisch erin. Dat begint nu wel heel erg verdacht te worden?
pi_87498876
SA had idd ook hints. Die tegen Rave vind ik niet heel sterk in vergelijking met die tegen Wendy. Niet weggenomen wat ik ook denk dat Rave maffia is :').

Rave kun je niet in je eentje lynchen, maar bv. een van de andere lynches versterken is geen slecht idee.. Vind ik ;). Just my 2 cents.
pi_87499567
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:02 schreef EllaN het volgende:
SA had idd ook hints. Die tegen Rave vind ik niet heel sterk in vergelijking met die tegen Wendy. Niet weggenomen wat ik ook denk dat Rave maffia is :').

Rave kun je niet in je eentje lynchen, maar bv. een van de andere lynches versterken is geen slecht idee.. Vind ik ;). Just my 2 cents.
Vind ik prima, maar wat waren de hints tegen wendy en charmed_angel??
pi_87499575
Ook goeiemorgen. Ik vote #SA en #wendytje. Dit zijn trouwens de eerste hints die vaag naar mij wijzen. Die oude die jullie er bij halen zijn bij mijn weten opgelost en vergeldt. Verder, als SA maffia blijkt, ik was de eerste die met hints tegen hem kwam, vergeet dat ook niet. Verder internet ik nu mobiel, wil iemand zo zoet zijn mij in het lijstje te zetten?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:24:00 #52
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87499616
SilentAlarm (9) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack, PS
Wendytje (6) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, PS

BM heeft toch 4 stemmen nu?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87499821
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:

BM heeft toch 4 stemmen nu?
Dat lijstje klopt niet. PS had op de vorige pagina al 6 stemmen
pi_87499833
PS (6) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel, Kalkmaar

Je had de verkeerde lijst :)
pi_87499875
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat lijstje klopt niet. PS had op de vorige pagina al 6 stemmen
Timing :D
pi_87499913
Spannend :9
pi_87500049
In dat geval stem ik nu voor lijfsbehoud, en ga ik zoeken naar hints.
pi_87500073
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef lynda het volgende:
Wendytje (7) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, PS, SA
PS (7) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel, Kalkmaar, SA

Je had de verkeerde lijst :)
pi_87500083
Want het is dubbele lynch toch?
pi_87500381
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
Want het is dubbele lynch toch?
:Y
pi_87500571
Ik wil nog niet dood :'( :'( :'(
pi_87500615
Ik denk trouwens nog steeds dat Rave maffia is, maar het is zelfmoord als ik op hem stem denk ik.
pi_87500651
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil nog niet dood :'( :'( :'(
It wasn't me :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:52:45 #64
168777 Rave_NL
pi_87500698
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:02 schreef EllaN het volgende:

Waarom verdenk je mij ervan maffia te zijn?
De enige concrete 'hint' is dat er in mijn sig staat dat ik een klootzak ben, met als logisch gevolg dat al het 'achter de chickies aanzitten' wel op mij moet slaan.. :')

Bedankt voor het compliment overigens! *O*
pi_87501078
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

It wasn't me :')
I know! :*
pi_87501123
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Waarom verdenk je mij ervan maffia te zijn?
De enige concrete 'hint' is dat er in mijn sig staat dat ik een klootzak ben, met als logisch gevolg dat al het 'achter de chickies aanzitten' wel op mij moet slaan.. :')

Bedankt voor het compliment overigens! *O*
De duidelijke hints met nederland. En je interpreteert dat van die chickies niet goed. Er was een hint over tegen iemand aanlopen/klootzak. En over kippetjes versieren, meisjes versieren. Die slaat op je sig.
pi_87501164
Zijn er nou nog 2 maffia over, dan kan het spel afzijn? ja toch?
pi_87501209
Ik tel 7 dode maffia, dan zijn er zeker nog 3 :(
pi_87501355
Ik lees alles nog eens na. En die telefoon en sex hints komen steeds weer terug. Waarom kunnen we daar niks bij vinden?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:11:27 #70
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87501446
Soms he, zit ik echt op mijn handen. Niet omdat ik briljante ingevingen heb hoor, maar gewoon om random dingen te roepen die misschien wel ergens op slaan.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87502105
Hints naar Kalkmaar!!

Nacht 4

Op een zonnige morgen ging de telefoon over in huize Susi. 'Goh, heb je het gehoord, dat vreselijk ongeluk op de A59.' 'Ja, vreselijk toch. Ik dacht al gelijk... Ach laat ook maar zitten.''Nee, wat wil je zeggen dan?' 'Nee niks'. 'Ik heb in ieder geval meteen een kruisje geslagen.' zei Susi. 'Maar ik moet weer ophangen! Moet nog wat dingen inpakken!' Gehaastig liep Susi naar de keuken. 'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet'. In haar ooghoeken zag ze een donker figuur door de tuin lopen. Snel pakte ze de telefoon op om naar het alarm nummer te bellen. 'De lijn doet het niet meer!' 'Shit! snel het huis uit'! Alles achterlatend rende Susi naar buiten, gelukkig kon ze nog net optijd haar autosleutels meenemen en de auto starten. Starten deed de auto niet, inplaats daarvan ontplofte de auto met Susi (dorpsbewoner) de lucht in.

een donker figuur --> foto fobo

'De lijn doet het niet meer-->; citaat uit fobo -->belde laatst met een callcenter van een lokale begrafenisonderneming... was de lijn dood!’’

'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet -->herhaaldelijk in zijn fotoboek dat hij chaotisch en vaag is.

Nacht 3:

Tha_Erik huppelde wat door het park. Hij had allang niets meer gedaan dus hij was even in discussie met zichzelf: Echt sporten of seksen. Hmm. Moeilijke keuze. Ik kan dat sporten ook gaan vergeten om te gaan zuipen. Wat een dilemma! Hij besloot zijn vrienden en vriendinnen te bellen om wat te gaan drinken. Iemand stelde nog voor om levend stratego te gaan spelen, maar de rest ging toch liever drinken. Terwijl Tha_Erik op zoek ging naar de drank in de eetkamer verraste iemand hem van achteren. Hij schakelde Tha_Erik uit, bond een touw aan de kroonluchter en hing Tha_Erik hieraan op. Tha_Erik(Dorpsbewoner) zou nooit meer zuipen want hij hing dood in de kamer. De mob snelde het huis uit en liep vervolgens op zijn dooie gemak over straat. Hij kreeg al snel het idee dat hij gevolgd werd, maar dat kan toch niet? Hij zette zijn zonnebril nog even goed voor zijn ogen en wilde weer doorlopen. Maar gealarmeerd door haastige voetstappen draaide hij zich om waardoor hij nog net de fietsbel zag aankomen die hem knock out sloeg. De mob sneed TheVulture vervolgens open en liet geen enkel orgaan liggen. TheVulture(Mafia) leed erg veel pijn tot de dood uiteindelijk volgde.

Seksen + andere sexhints-->uit fobo --> veel seksistische zinnetjes in zijn fobo

Ik kan dat sporten ook gaan vergeten om te gaan zuipen -->; Van sporten wordt je moe, en gaat je lichaam stuk, dus dat doe ik niet.
Ik rook, en nog veel ook en drink daar ook graag een borrel bij!

En ik weet niet of ik het me goed herriner, kon zo zo ff niet vinden, maar hebben we ook nog hints over iets van alkmaar(kalkmaar) en comedies downloaden gehad (in zijn fobo veel grappen en een laptop)
pi_87502144
Spannend :P
Ben weer weg :W

En Kalkmaar vertrouw ik, die is geen maffia.
pi_87502212
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:29 schreef StijnDa het volgende:
Spannend :P
Ben weer weg :W

En Kalkmaar vertrouw ik, die is geen maffia.
Ik vind het toch best goede hints?
pi_87502276
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

:')

Lees eens verder in de hints van The erik?

De dader staat er zelfs bij _O-
pi_87502306
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Lees eens verder in de hints van The erik?

De dader staat er zelfs bij _O-
Maakt dat iets uit dan?
pi_87502333
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:33 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Maakt dat iets uit dan?
Hmja ik denk het trouwens wel. Nouja ik heb mijn best gedaan :')
pi_87502528
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Fantastisch.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:43:16 #78
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87502655
OHja, bij de dagpost ben ik er niet. Ik verwacht bij de nachpost gewoon aanwezig te zijn.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_87502797
Hara doet de dag of komt die later of? :P
pi_87502853
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef Kalkmaar het volgende:

[..]

Fantastisch.
Verrassend dat jij ze niet goed vind :')
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 17:50:04 #81
18653 crew  D.
pi_87502877
Op basis van de aangeleverde hints, hierbij mijn stemmen

## vote SilentAlarm
## vote Wendytje

SilentAlarm (10) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack, PS, D.
Wendytje (8) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, PS, SA, D.
pi_87502935
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef D. het volgende:
Op basis van de aangeleverde hints, hierbij mijn stemmen

## vote SilentAlarm
## vote Wendytje

SilentAlarm (10) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack, PS, D.
Wendytje (8) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, PS, SA, D.
Ik snap nog steeds niet wat iedereen in die Jelle hint ziet :') Zo kan ik nog 100 namen bedenken die ooit een nummer gecovered hebben :')
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 17:53:50 #83
18653 crew  D.
pi_87502996
Of toch PS :+
pi_87503012
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:53 schreef D. het volgende:
Of toch PS :+
DOE PS DOE PS!!!!
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 17:54:36 #85
18653 crew  D.
pi_87503015
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:51 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet wat iedereen in die Jelle hint ziet :') Zo kan ik nog 100 namen bedenken die ooit een nummer gecovered hebben :')
De Jelle-hint heb ik niet meegenomen in de overweging :P
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:55:11 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87503026
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:47 schreef lynda het volgende:
Hara doet de dag of komt die later of? :P
pi_87503042
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:54 schreef D. het volgende:

[..]

De Jelle-hint heb ik niet meegenomen in de overweging :P
welke dan wel?
pi_87503063
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

pi_87503075
ik zie maar 7 namen achter mijn naam en toch een 8?
uit een aspergernest
pi_87503082
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:56 schreef lynda het volgende:

[..]

pi_87503092
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:56 schreef wendytje het volgende:
ik zie maar 7 namen achter mijn naam en toch een 8?
PS is BM
pi_87504473
Schakelt ook weer in
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:54:10 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87504861
* Tha_Erik klaarzit voor een dubbele executie. Doden mogen op de eerste rij *O*.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:54:41 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87504872
DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! })

:@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87505082
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:54 schreef Ang3l het volgende:
DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! })

:@
Welke?! :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:02:08 #96
168777 Rave_NL
pi_87505138
DIE ene of DIE andere? :?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:02:48 #97
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87505160
Jammer geen last minute stemwisseling -O-
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87505192
snik snik snik
uit een aspergernest
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:04:22 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87505223

Spanning en sensatie in het dorp! Het dorp hing meestal dorpelingen op dus er moest nu echt wat gaan gebeuren. Change! Het dorp overtuigde PS een dubbele lynch in te stellen, en dit werd haar bijna zelf fataal. Maar, het dorp vond de hints tegen Silentalarm en wendytje toch sterker, en beide worden opgehangen. Een lekkere simpele dood, geen lang verhaal.

De burgemeester knoopte ze beide hoogstpersoonlijk op, en na wat trappen tegen een paar stoelen braken SilentAlarm(mafia) en Wendytje(mafia) hun nek.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:04:50 #100
168777 Rave_NL
pi_87505240
*O* *O* *O*
pi_87505270
Ik stem alvast op PS voor morgen :D
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:06:36 #102
168777 Rave_NL
pi_87505303
En Charmed_Angel is de enige verdachte die niet op 1 van beide heeft gestemd dus zij is de laatste!! :D
pi_87505325
shit!

ik zei het toch (dat was het enige dat een dode nog mocht zeggen, toch?)
uit een aspergernest
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:07:37 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87505340
Ik ben hondsmoe. Als de mafia eerder is en ik alles klaar heb post ik het gelijk
pi_87505419
hihihihi.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:10:27 #106
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87505450
Goed gedaan dorpje!
Hoogachtend,
Erik.
pi_87505463
Ik was lekker maffia voor degene die het nog niet doorhadden.

En ik heb jullie heel lang voor de gek gehouden >:O
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:12:29 #108
168777 Rave_NL
pi_87505533
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
Ik was lekker maffia voor degene die het nog niet doorhadden.

En ik heb jullie heel lang voor de gek gehouden >:O
o|O
pi_87505686
*O* w/
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:19:01 #110
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87505780
Go dorp *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:50:16 #111
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87506942
Eindelijk
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:52:41 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87507038
Whoh, 2 maffia d'ruit :o
Nice job! ^O^
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 19:53:16 #113
18653 crew  D.
pi_87507074
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef Rave_NL het volgende:
En Charmed_Angel is de enige verdachte die niet op 1 van beide heeft gestemd dus zij is de laatste!! :D
c_a verdenk ik ook nog steeds 8-)

Zij was immers de persoon met de bijl in iBenny's fobo :Y
pi_87507282
jullie gaan allemaal DOOD!!!!

:D
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:59:33 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87507344
Deej
Oow
Oow
Teej!!

MORS!

*O*
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:00:42 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87507388
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Deej
Oow
Oow
Teej!!

MORS!

*O*
Teej? Dat spelt toch "doot"?
Hoogachtend,
Erik.
pi_87507609
Ik ga echt lachen als ik nu word doodgemaakt door de maffia :D
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 20:07:32 #118
18653 crew  D.
pi_87507689
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga echt lachen als ik nu word doodgemaakt door de maffia :D
Zelfmoord? :o
pi_87507700
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef Rave_NL het volgende:
En hoe verklaar je BoL dan???
pi_87507717
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef D. het volgende:

[..]

Zelfmoord? :o
;) ik zeg niks _O-
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 20:09:24 #121
18653 crew  D.
pi_87507782
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

;) ik zeg niks _O-
We weten al genoeg 8-)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:13:45 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87508014
SG heeft de hints in zijn inbox dus als ik in slaap val is er niets aan de hand
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:15:12 #123
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87508101
Nou, welterusten Hara :D. Voor als je in slaap valt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87508208
is er nu nog maar 1 maffia over :?

D. als je goed heb opgelet, hebben ze alle newbies de rol: dorpsbewoner gegeven ;)
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 20:17:44 #125
18653 crew  D.
pi_87508241
Nou PS is dus geen maffia 8-)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:18:29 #126
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87508284
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:

D. als je goed heb opgelet, hebben ze alle newbies de rol: dorpsbewoner gegeven ;)
Behalve dan Bartjebart en TheVulture :').
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 20:18:35 #127
18653 crew  D.
pi_87508289
quote:

Dat idee heb ik overwogen, maar da's me te voor de hand liggend 8-)
pi_87508314
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Behalve dan Bartjebart en TheVulture :').
die hebben toch eens meer meegedaan ?
pi_87508352
hoe kan ik mijn onschuld bewijzen ;(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:19:45 #130
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87508353
Dacht het niet.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 20:21:43 #131
18653 crew  D.
pi_87508467
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
hoe kan ik mijn onschuld bewijzen ;(
Niet 8-)
pi_87508518
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef D. het volgende:

[..]

Niet 8-)
Ok ;(

Dan moet je mij maar op mijn woord geloven :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:27:57 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87508798
quote:

Ja sure. Als we ons niet laten omkopen door mafia beslissen we wel zelf eventjes dat alle newbies dorp moeten zijn. Wil je alsjeblieft eens even ophouden met dat achterlijke gedoe steeds? Ga 't spel lekker spelen, maar betrek SG en mij er niet bij op zo'n manier.
pi_87508830
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

die hebben toch eens meer meegedaan ?
:N
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:30:39 #135
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87508924
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja sure. Als we ons niet laten omkopen door mafia beslissen we wel zelf eventjes dat alle newbies dorp moeten zijn. Wil je alsjeblieft eens even ophouden met dat achterlijke gedoe steeds? Ga 't spel lekker spelen, maar betrek SG en mij er niet bij op zo'n manier.
Die koffiesite is corrupt zeg ik je CORRUPT!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:31:07 #136
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87508943
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN LINKS! OPEN JE OGEN!
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 20:31:53 #137
18653 crew  D.
pi_87508975
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Iedereen die koffie drinkt deugt niet :N
pi_87508982
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

_O-

OMG voel je je aangevallen :o Damn ga slapen ofzo :')

Zo bedoel ik het helemaal niet. Ik zeg het alleen maar om me eigen te redden :')
Wat denk dat ik aan het doen ben :') Het spel aan het spelen _O-

Triest gedoe :r
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:33:22 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87509050
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

_O-

OMG voel je je aangevallen :o Damn ga slapen ofzo :')

Zo bedoel ik het helemaal niet. Ik zeg het alleen maar om me eigen te redden :')
Wat denk dat ik aan het doen ben :') Het spel aan het spelen _O-

Triest gedoe :r
Doe dat lekker over iemand anders rug. Ik moet je nu steeds 100 keer tegenspreken omdat er idioten zijn die je nog geloven ook, en daar heb ik weinig behoefte aan.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:34:00 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87509092
Ik ben geen idioot *O*.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87509243
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Doe dat lekker over iemand anders rug. Ik moet je nu steeds 100 keer tegenspreken omdat er idioten zijn die je nog geloven ook, en daar heb ik weinig behoefte aan.
Ik vraag alleen maar of er nog maar 1 maffia over is _O-

En het viel me gewoon op dat alle newbies, dorpsbewoners waren :o Tot nu toe
(ik dacht dat The Vultue en Bartjebart voor de tweede keer meespeelde)

Ik beschuldig jullie nergens _O- Ik weet nog geen eens hoe jullie de rollen toe bedelen :')
pi_87509274
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben geen idioot *O*.
Gefeliciteerd ^O^ Je bent de enige O+
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 20:37:49 #143
18653 crew  D.
pi_87509315
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet nog geen eens hoe jullie de rollen toe bedelen :')
In de coffeeshop :Y

Je moet wel teruglezen hoor :P
pi_87509344
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef D. het volgende:

[..]

Ibn de coffeeshop :Y

je moet wel teruglezen hoor :P
dat heb ik noiet gelezen nee :') En WTF is Ibn de coffeeshop :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:38:48 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87509364
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vraag alleen maar of er nog maar 1 maffia over is _O-

En het viel me gewoon op dat alle newbies, dorpsbewoners waren :o Tot nu toe
(ik dacht dat The Vultue en Bartjebart voor de tweede keer meespeelde)

Ik beschuldig jullie nergens _O- Ik weet nog geen eens hoe jullie de rollen toe bedelen :')
Ik ben te lui om de search te gaan gebruiken, maar de search in mijn hoofd zegt me dat het niet de eerste keer was waardoor ik er nu iets over zeg. En dat heb ik gedaan dus ik ben er verder klaar mee.
pi_87509451
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben te lui om de search te gaan gebruiken, maar de search in mijn hoofd zegt me dat het niet de eerste keer was waardoor ik er nu iets over zeg. En dat heb ik gedaan dus ik ben er verder klaar mee.
Ik hoor het nu voor de eerste keer van D. ;)

Geen idee wat de coffeshop is :') Maar het zal wel _O-
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:42:46 #147
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87509590
Het is niet de skuld van links! Dit gaat altijd over de rug van links et is rechts die tokkies me hun veragtrlijke maffiaculttur en slechte opeleiding.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:43:57 #148
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87509654
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over. En deze kip zal nu elders de gefrustreerde uit gaan hangen ( :') ) tschüs
pi_87509679
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over. En deze kip zal nu elders de gefrustreerde uit gaan hangen ( :') ) tschüs
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:45:10 #150
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87509725
Maffia _O_ Altijd leuke ruzies
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:46:58 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87509826
*O*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:47:45 #152
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87509864
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Kalkmaar het volgende:
Ik stem alvast op PS voor morgen :D
Ik heb op allebei de maffia gestemd :') wat kan ik nog meer?
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:47:53 #153
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87509879
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

http://koffiemanager.nl/koffie/
Coffeeshop :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87510015
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

http://koffiemanager.nl/koffie/
Coffeeshop :D
:o

Ja en dan snap ik nog niet hoe je ze verdeeld _O-

zal wel :')

Verder met het spel *G*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:16:20 #155
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87511287
Goedeavond :W
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:22:52 #156
242666 BeamofLight
pi_87511588
Haha, stelletje jank-mafioso
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:32:38 #157
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87512079
kwam de lynch nou vroeger vandaag of zijn de kilss gewoon nog niet ingeleverd?
Live from Chicago
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:33:53 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87512140
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat is geen zuivere koffie! }:|
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:35:38 #159
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87512222
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kwam de lynch nou vroeger vandaag of zijn de kilss gewoon nog niet ingeleverd?
Kills komen gewoon na 21.40 :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:39:23 #160
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87512376
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:o

Ja en dan snap ik nog niet hoe je ze verdeeld _O-

zal wel :')

Verder met het spel *G*
Voer alle nicknames in en pak een rol. Degene die koffie moet halen wordt die rol.
Voer alle nicknames in min 1 en pak een rol, degene die koffie moet halen wordt die rol
Etc
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:44:22 #161
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87512576
welke killende rollen zitten er nog in? Alleen nog maar maffia? ne hoeveel dan?
Live from Chicago
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:45:26 #162
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87512630

Pheno stak de straat over met een cadeau voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto aangescheurd die haar bijna van haar sokken reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond. 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd Pheno goed geraakt. Pheno (bodyguard) brak elk bot en was niet meer te redden.

EllaN was aan het kaarten maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota van het spel en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen met ijsjes, je moet toch wat als krielkip. 7 keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.

[ Bericht 1% gewijzigd door -SG- op 13-10-2010 21:51:50 ]
pi_87512736
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87512797
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Dat plaatje _O-
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:50:21 #165
163094 Ladidadida
pi_87512865
Gaat hard zo :P
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:50:35 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87512879
Pheno bodyguard :o.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87512924
Pheno :o
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:55:22 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87513143
Dorp was goed bezig vandaag, maar maffia ook.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:57:25 #169
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87513257
mijn BG :o ;(
Live from Chicago
pi_87514125
Ben even gaan zoeken... Ik dnek nog steeds BoL

quote:
Pheno stak de straat over met een cadeau voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto aangescheurd die haar bijna van haar sokken reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond. (1) 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd Pheno (Bodyguard) goed geraakt. naamrol brak elk bot en was niet meer te redden.
1. Posthistory : Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!

Ga even verder op zoek :)
pi_87514171
Maar er zijn dan nog 2 maffia's?

Omdat er 2 moorden zijn geweest?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:13:54 #172
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87514312
Maar 2, dat betekent dat er al veel maffia dood is, hoeveel is er nog over van de maffia?
pi_87514970
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:

1 maffia en de nachtwaker denk ik? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:29:23 #174
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87515242
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben al een tijdje dood heur.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87515487
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben al een tijdje dood heur.
Dus 2 maffia :o nog _O-
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:35:42 #176
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87515551
wat ik me afvraag is of die maffia bij elkaar horen of tegelijk ook proberen elkaar af te maken
Live from Chicago
pi_87515590
What a way to go _O- ! Nouja als ik toch dood moet, dan maar zo ;). Maar ik ben wel een zij ;(!
pi_87516905
ah ik dacht dat er nog maar 1 maffia was!. Ik snap er af en toe geen reet meer van.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:08:08 #179
242666 BeamofLight
pi_87516916
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even gaan zoeken... Ik dnek nog steeds BoL
[..]

1. Posthistory : Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!

Ga even verder op zoek :)
Och, daar is zij ook weer. Stop je moeite nu maar in iemand anders met je bijltje.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:08:19 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87516923
Rip.
pi_87517013
Hee wie gaat nou eigenlijk de volgende ronde het spel leiden?
pi_87517148
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Rip.
Dankje O+ . Nu mijn moordenaar pakken dorpelingen!
pi_87517282
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef EllaN het volgende:

[..]

Dankje O+ . Nu mijn moordenaar pakken dorpelingen!
Ik had je graag geholpen maar ik ben maffia en dood. :')
- ik edit het zelf wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Harajuku. op 13-10-2010 23:19:13 ]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:18:14 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87517331
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ik had je graag geholpen maar ik ben maffia en dood. :')

Mag ik
Nee, editten.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:18:33 #185
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87517348
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:

"waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond)."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:19:29 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87517385
Werkelijk waar.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:20:15 #187
242666 BeamofLight
pi_87517412
- houd eens op.

[ Bericht 95% gewijzigd door Harajuku. op 13-10-2010 23:21:04 ]
pi_87517422
Ik ben de tel ook al kwijt, maar ik denk twee keer de helft :Y
pi_87517467
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Werkelijk waar.
OMG, hoe moeilijk kan het zijn? -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87517507
Joh, mensen die dood zijn, is het nou zo moeilijk niet iets te zeggen? Dood = zwijgen over inhoudelijke dingen. Zo moeilijk kan het niet zijn. En quoten van doden die het niet mochten lijkt me ook niet zo lastig te laten.
pi_87517519
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ben de tel ook al kwijt, maar ik denk twee keer de helft :Y
1/4 maffia dus !?!?! :D
pi_87517538
het spijt me. Dood zijn is kut.
pi_87517564
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:23 schreef Silentalarm het volgende:
het spijt me. Dood zijn is kut.
Ga dan neuken als het een kut is.

En nu ga ik vredig slapen, als dode zijnde. Onschuldig en zo :'(
pi_87517576
Mensen zouden notes moeten krijgen voor inhoudelijke posts. En bij herhaaldelijke fouten een ban *O*
pi_87517592
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ga dan neuken als het een kut is.

En nu ga ik vredig slapen, als dode zijnde. Onschuldig en zo :'(
necrofilie :'(

Slaap lekker O+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:32:04 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87517842
Oh jeeeeee, de bodyguard!
Arme burgemeester :o
L'Amour menaçant:
  One tough cookie woensdag 13 oktober 2010 @ 23:32:43 #197
169210 liesje1979
pi_87517868
Wat een slagveld vandaag!
Maar wel 2 maffia dood! *O*
Ik heb ook geen idee hoeveel maffia er nog leven :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:39:03 #198
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87518085
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]

Pheno stak de straat over met een cadeau [1] voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto [2] aangescheurd die haar bijna van haar sokken [3] reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond [4]. 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed [5]. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd Pheno goed geraakt. Pheno (bodyguard) brak elk bot en was niet meer te redden.

Ik wil eerst mijn BG wreken.

charmed_angel
[1] Postte in maar liefst 3 verjaardagstopics, voor Huppelmuts
[2] Postte in een 'Ikea-auto' topic
[3] Postte in een 'Geitenbreiers' topic; geiten en breien is geitenwollen sokken
[4] Post in veel topics met engelstalige titel
[5] Veel vakantie/drank foto's in Fobo --> het leven is goed
Live from Chicago
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:43:14 #199
168777 Rave_NL
pi_87518235
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een slagveld vandaag!
Maar wel 2 maffia dood! *O*
Ik heb ook geen idee hoeveel maffia er nog leven :')
Volgens mij zaten er 2x 5 maffia, en 2x 1 spion.
Van die 10 maffia is er nog één over, van de spionnen ook één.
Als een spion 3 dagen achter elkaar zijn best doet om de rest te misleiden wordt hij/zij maffia.
Dus 1 maffia, 1 spion die maffia werd.

Vannacht 2 moorden gepleegd..

You do the math... ;)

Dus nog 2 lynches en het dorp heeft gewonnen! *O*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:45:41 #200
168777 Rave_NL
pi_87518321
En gezien Charmed_angels gedrag kan ik niet anders concluderen dat zij de spion was, die, met behulp van PS' hints, verantwoordelijk is voor de moord op de bodyguard...

En dan is er nog maar een maffia te gaan!

###vote c_a

Charmed_Angel (1) rave
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:47:45 #201
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87518400
hint [3] kan ook op dit: Wedclub #471 Протир&#... topic slaan van BoL, wat in combinatie met het feit dat BoL in een topic postte met drie soorten drugs in de titel ook wel vrij sterk is
Live from Chicago
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:52:09 #202
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87518559
voor de moord op EllaN kan ik echt niemand vinden :{
Live from Chicago
pi_87518578
Grappig :o
pi_87518947
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]

EllaN was aan het kaarten [1] maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota [2]van het spel en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso 3 te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen [4] met ijsjes [5], je moet toch wat als krielkip [6]. 7 7 haha keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.
Calex

[1]Calex heeft een aantal MEN topics en een recentelijk GAM topic waarin hij post, en een topic waarin spellen te koop zijn
[3] gepost in een Oh Oh Cherso topic
[4] gewicht heffen --> sportief --> ruim aantal foto's van tijdens het sporten in FoBo
[5] ijsje -> foto in de sneeuw in FoBo en Snowboard topic

Voor de hints die nog open staan kunnen jullie misschien wat vinden
Live from Chicago
pi_87519040
Nu twijfel ik met stemmen tussen Calex en C_A
Live from Chicago
pi_87520285
"Vanavond een marathon oude films kijken"
PS: AKQ SC #936 Google eens even op Mary Poppins en Zorro? :{

"Bij de tweede kruising was het alleen wat minder"
Net twee inbrekers in m'n kamer... :{

"die haar bijna van haar sokken reed"
Fotoboek foto waarin zij haar schoen half aan heeft :{

"stak de straat over met een cadeau"
Award in ondertitel?

"haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond"
"Morcos"
Waren er niet meer buitenlandse hints?

Oke ik weet genoeg, samen met de hints die Tripack gister wist te vinden.
De vele stemmen waren er niet voor niets :N

Weltrusten.

##Vote Puntenslijpsel

Puntenslijpsel (1) Kalkmaar

[ Bericht 12% gewijzigd door Kalkmaar op 14-10-2010 01:09:28 ]
  donderdag 14 oktober 2010 @ 01:46:36 #207
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87521109
Zomaar 2x maffia gelynched, way to go dorp! ^O^
pi_87521306
Lekker.
Nog 2 maffia van verschillende families.
Nu zatheid & slapen.
Doei.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 02:28:00 #209
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87521557
Lukt het een beetje dorp?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87521747
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 02:01 schreef StijnDa het volgende:
Lekker.
Nog 2 maffia van verschillende families.
Nu zatheid & slapen.
Doei.
hoe weet je of het van twee verschillende families is?
Live from Chicago
  One tough cookie donderdag 14 oktober 2010 @ 03:49:58 #211
169210 liesje1979
pi_87521873
Ik wil weer meedoen.
Is er al een SL voor het volgende spel?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 06:27:50 #212
163094 Ladidadida
pi_87522017
Wat is iedereen toch bezig met die SL'ers voor de volgende ronde? :? Dit spel is nog lang niet klaar, die SL voor de volgende ronde komt dan vanzelf hoor :') Laten we nu gewoon bij dit spel blijven :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 08:09:45 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87522506
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 06:27 schreef Ladidadida het volgende: Dit spel is nog lang niet klaar,
ZO lang kan dat toch niet neer duren? :?
L'Amour menaçant:
pi_87522799
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 02:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

hoe weet je of het van twee verschillende families is?
Ze kunnen nog 2 moorden plegen. Als ze bij elkaar hadden gezeten was het 2 / 2 is maar een moord. Nu is het 2 keer 1 / 2 naar boven afgerond. Is 2 moorden.
pi_87522874
Ik denk nog steeds dat BoL maffia is... maar twijfel over Calex ;)

Ga vanmiddag even hints zoeken ;)
pi_87525519
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ze kunnen nog 2 moorden plegen. Als ze bij elkaar hadden gezeten was het 2 / 2 is maar een moord. Nu is het 2 keer 1 / 2 naar boven afgerond. Is 2 moorden.
Ah, zie je wel, ik wist het
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:31:54 #217
202348 Susi
Temple of Love
pi_87527150
*O*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:33:04 #218
202348 Susi
Temple of Love
pi_87527181
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_87529191
quote:
EllaN was aan het kaarten maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota van het spel .2 en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso .1 te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen .3 met ijsjes .4, je moet toch wat als krielkip. 7 keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.
Ik denk Calex
1. Hij post in [RTL 5] Oh Oh Cherso #4: Ja toch?
2. [TK] XBOX360 spellen en [CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 41
3. lijkt op gewichtheffen
4. [Centraal] Snowboard topic deel 97 ijs=koud=snowboarden

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 12:38:59 ]
pi_87529247
##Vote Calex

Calex (1) charmed_angel

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 12:40:14 ]
pi_87529726
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]
gewichtheffen :')

Maargoed, hou je al een tijdje in de gaten, dus dit versterkt mijn vermoeden alleen maar meer. Zeker na je stemgedrag van gister.

EllaN was aan het kaarten maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota van het spel en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen met ijsjes .4, je moet toch wat als krielkip. 7 keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.

spel :*
7 Ondertitel CA: www.radioseven.se/#
De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN Bovennatuurlijke TV moord :o zie ook topic: The Vampire Diaries [USA] #4 You Decided I Was Worth Saving » & diverse andere TV topics.
pi_87529744
Charmed_angel (2) Rave, CLX
Calex (1) charmed_angel
pi_87529889
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:56 schreef CaLeX het volgende:

[..]

gewichtheffen :')

:9
pi_87529929
Jullie vergeten Jokertje uit mijn UI :') Van Oh Oh Cherso _O-
ja ik dacht ik help jullie een handje :D

Weer een dorpsbewoner dood :')
pi_87529986
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie vergeten Jokertje uit mijn UI :') Van Oh Oh Cherso _O-
ja ik dacht ik help jullie een handje :D

Weer een dorpsbewoner dood :')
Gotvertering :o

Ik heb er nog naar zitten staren :')
pi_87529987
Weetje wat ik vaag vind??? Dat heel veel moorden naar mij leiden??? Hoe verzinnen ze het _O-
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de uitleg van de hints en wie daarbij bedoelt word.

Ik vind het gewoon vaag :')
pi_87530060
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel erg leuk spel vind. En dat ik de volgende keer zeker weer mee doe :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:10:57 #228
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87530233
hier t zelfde, volgende ronde ben ik er ook weer :P
pi_87531109
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel erg leuk spel vind. En dat ik de volgende keer zeker weer mee doe :)
  Moderator donderdag 14 oktober 2010 @ 14:00:16 #230
18653 crew  D.
pi_87531984
Dit is wellicht mij laatste kans om op c_a te stemmen, dus:

## c_a

Charmed_angel (3) Rave, CLX, D.
Calex (1) charmed_angel
pi_87532318
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik heb op allebei de maffia gestemd :') wat kan ik nog meer?
Vergeet je niet de moord op je eigen bodyguard?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:31:06 #232
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87532963
Haha hoi. Geslaagd voor rijbewijs.
  Moderator donderdag 14 oktober 2010 @ 14:36:00 #233
18653 crew  D.
pi_87533154
PS zou het in principe niet kunnen zijn, want toen werd aangegeven door de SL's dat ze de info van de maffia binnen hadden was PS nog niet online :P
pi_87533261
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:31 schreef -SG- het volgende:
*O*
pi_87533492
quote:
*O* Gefeliciteerd *O*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:49:20 #236
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87533665
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

*O*
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:44 schreef lynda het volgende:

[..]

*O* Gefeliciteerd *O*
Thnx.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:00:04 #237
242666 BeamofLight
pi_87534076
quote:
bedankt voor het me laten beseffen dat ik een oude lul ben
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:00:13 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87534088
Daar gaan ongelukken van komen :N
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:11:45 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87534494
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
L'Amour menaçant:
pi_87534536
ik verdenk SG van de moord op Pheno
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:12:42 #241
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87534540
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Graag gdaan he.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:20:11 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87534796
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:
ik verdenk SG van de moord op Pheno
Dat mag niet want je bent dood, jij kan niet denken en verdenken :P
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:52:15 #243
202348 Susi
Temple of Love
pi_87536017
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Daar gaan ongelukken van komen :N
In elk geval makkelijk moorden verzinnen als -SG- een keer vermoord wordt
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:53:52 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87536075
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef Susi het volgende:

[..]

In elk geval makkelijk moorden verzinnen als -SG- een keer vermoord wordt
Wrom heb jij trouwens de zelfde UI als YipYip? :? :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:00:33 #245
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87536313
quote:
Een nieuwe moordenaar er bij :o
Feli Kerel *O* *G* *O*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:03:06 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87536409
Wie de fuck is YipYip :')

2010 en een andere ava
YipYip
:?

[ Bericht 48% gewijzigd door Harajuku. op 14-10-2010 16:09:49 ]
pi_87536537
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wrom heb jij trouwens de zelfde UI als YipYip? :? :D
Susi was eerder
  Moderator donderdag 14 oktober 2010 @ 16:22:21 #248
18653 crew  D.
pi_87537105
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Bedankt dat ik dan helemaal een oude lul ben :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:38:15 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87537734
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wie de fuck is YipYip :')

2010 en een andere ava
YipYip
:?
Hij heeft ;'m weer aangepast ja. Maar hij had die dus ook :P
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:41:30 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87537879
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hij heeft ;'m weer aangepast ja. Maar hij had die dus ook :P
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had. Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:42:23 #251
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87537911
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had. Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
Die redenering slaat natuurlijk nergens op.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:43:34 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87537948
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had.
Dat zegt toch niks? :D Ik kom ook uit eerer dan 2010, maar deze ava heb ik pas net :P

quote:
Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
Jah, tis wel stillig he :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:44:42 #253
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87537983
Zo heel veel mensen zijn er ook niet meer. :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:46:36 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87538052
*popelt*

Oeh, bijna nieuwe ronde dus! O+
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:47:18 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87538083
Ja gozaahh, omdat Susi hem de vorige keer dat we speelden ook al had.
pi_87538310
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
*popelt*

Oeh, bijna nieuwe ronde dus! O+
Ja overmorgen ofzo :?

Deze lynch weer geen maffia dood, vanavond doden de maffia weer 2 dorpsbewoners of elkaar :o

Dat kan ook nog natuurlijk _O-
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:06:02 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87538868
O ik pies al bijna in m'n depends bij het denken aan een nieuwe ronde O+
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:08:14 #258
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87538951
Deadlines vanavond veraderen? Want ik ben zo werken tot 22.00 denk ik.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:08:53 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87538976
Liesje wilde de hints graag doen, van mij mag ze.
pi_87539731
Nog even..

[ Bericht 52% gewijzigd door StijnDa op 14-10-2010 18:08:09 ]
pi_87540978
Het wordt PS.
##Vote PS
Charmed_angel (3) Rave, CLX, D.
Puntenslijpsel (2) Kalkmaar, Stijn
Calex (1) charmed_angel

Ze gedraagt zich een beetje vreemd, vertrouw haar niet..
Ik denk niet dat c_a maffia is, ondanks de hints.
Afgaande op gedrag & gevoel dus, Puntenslijpsel
pi_87541001
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:32 schreef StijnDa het volgende:
Nog even..
Niet op mij ;)
pi_87541026
Goed gevoel ;)
pi_87541112
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ja gozaahh, omdat Susi hem de vorige keer dat we speelden ook al had.
Susi heeft al zo'n avatar sinds mijn aanmelden op fok
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:18:24 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87541321
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Susi heeft al zo'n avatar sinds mijn aanmelden op fok
Ik bedoel niet de vorige ronde hè. De vorige keer dat we weer begonnen en later weer stopten.
pi_87541832
Ik wilde zeggen spannend :')

Maar het is niet spannend _O-
pi_87542669
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde zeggen spannend :')

Maar het is niet spannend _O-
7 uur.
Niemand die zich heeft bedacht.
Vaarwel :W

En 6 stemmen op 10 levenden.. :N
Zit er ondertussen niet weer iemand op 3?
pi_87542716
nou kom maar op met het bewijs dat ik GEEN Maffia ben :9
pi_87542818
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
nou kom maar op met het bewijs dat ik GEEN Maffia ben :9
Als jij op PS stemt is het 3-3 toch?
Wie gaat er dan dood?

edit:
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
Maakt dus niet uit.
pi_87542863
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als jij op PS stemt is het 3-3 toch?
Wie gaat er dan dood?
diegene die het eerst de 3 stemmen had ;) Dus ik ga sowieso dood dan.

Alleen jammer dat er weer een dorpsbewoner dood gaat ;(
pi_87542878
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

diegene die het eerst de 3 stemmen had ;) Dus ik ga sowieso dood dan.

Alleen jammer dat er weer een dorpsbewoner dood gaat ;(
Nog gevoelens die je met ons wil delen?
pi_87542992
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nog gevoelens die je met ons wil delen?
Denk je echt dat PS maffia is :9

Ik verdenk nog steeds BoL ;) Maar ook Calex.

Hmzzzzzz.....

Ik wil iedereen bedanken die niet op mij gestemd heeft. Ik zal diegene niet achtervolgen tijdens mijn dood O+ Ik hoop nog steeds dat het dorp wint.

En ik ga straks keihard lachen als het lynch verhaaltje komt :9
pi_87543212
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Denk je echt dat PS maffia is :9

Ik verdenk nog steeds BoL ;) Maar ook Calex.

Hmzzzzzz.....

Ik wil iedereen bedanken die niet op mij gestemd heeft. Ik zal diegene niet achtervolgen tijdens mijn dood O+ Ik hoop nog steeds dat het dorp wint.

En ik ga straks keihard lachen als het lynch verhaaltje komt :9

Ik weet het echt niet... -O-
Maar haar gedrag is in ieder geval verdacht, dus vandaar mijn stem.
We zien vanavond om 10 uur wel weer of er duidelijke hints zijn, hoop maar dat ik dat overleef...
pi_87543328
Hoelaat komt het verhaaltje?
pi_87543366
Als SG en/of Hara tijd heeft :Y
  One tough cookie donderdag 14 oktober 2010 @ 19:18:02 #276
169210 liesje1979
pi_87543424
Ik wil best de hints doen, maar dan moet ik wel weten wat er gebeurt vanavond :')
pi_87543917
Woeeep net wakker, de SL's zijn er nog niet dus mijn stem gaat naar C_A, dankzij mijn eigen gevonden hints. Ik voel echt meer voor Calex trouwens, maar dit heeft meer zin nu...
Charmed_angel (5) Rave, CLX, D., PS
Puntenslijpsel (2) Kalkmaar, Stijn
Calex (1) charmed_angel
Live from Chicago
  One tough cookie donderdag 14 oktober 2010 @ 19:40:05 #278
169210 liesje1979
pi_87544458

Voor één van de laatste keren zaten alle dorpelingen bij elkaar. Er heerste een vreemde sfeer waarin iedereen elkaar een beetje achterdochtig aankeek. Wie zullen we vandaag lynchen was de grote vraag en al snel begonnen er mensen naar Charmed_Angel te wijzen. "Maar jullie weten toch? Dat ik geen maffia ben?" Riep ze. Maar gelijk werd haar de mond gesnoerd. "We hebben gister 2 maffia gelyncht, we weten echt wel wat we doen hoor!", "ja en alle hints wijzen duidelijk naar jou" riep iemand anders opgelucht dat hij niet in het zelfde pakket als charmed_angel zat.
De dopelingen waren het erover eens en ze voegden gelijk daad bij woord. Ze droegen de zacht snikkende charmed_angel mee naar buiten en bonden haar vast op de treinrails. Vlakvoor de trein het lichaam van charmed_angel raakte, hoorden ze nog een laatste gil van charmed_angel. "Mijn wraak zal zoet zijn!" Ze haalden hun schouders op en liepen tevreden over hun lynch terug naar het dorp.
charmed_angel (dorpsbewoner-zombie) was niet meer.
  One tough cookie donderdag 14 oktober 2010 @ 19:41:47 #279
169210 liesje1979
pi_87544526
Ik hoop dat het goed is zo.
pi_87544561
Ik zei het toch _O-

donderdag 14 oktober 2010 @ 19:44:48 #281
168777 Rave_NL
pi_87544662
-O-

Waarom heb je je dan in godsnaam zo gedragen de laatste tijd? ;(
pi_87544683
RIP :)
Mooi stukje hoor Liesje.
Kan de zombie nog overeind komen als ze in stukjes op het spoor ligt :') ?
pi_87544697
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
-O-

Misschien pik jij gewoon niet de goede signalen op?
pi_87544747
quote:
-O-

ik vond het ook behoorlijk vaag dat bijna alle hints naar mij gelinkt waren :?

Echt bij bijna elke moord, zag ik wel iets wat over mij kon gaan? Echt zo megavaag :?
  One tough cookie donderdag 14 oktober 2010 @ 19:47:11 #285
169210 liesje1979
pi_87544762
Als de maffia ook hun moorden naar mij stuurt kan ik straks hints maken. Anders moeten jullie wachten tot Hara of -SG- terug is.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:48:58 #286
168777 Rave_NL
pi_87544844
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Misschien pik jij gewoon niet de goede signalen op?
Een dubbele lynch waar twee maffia worden vermoord en zij op geen van beide heeft gestemd? :{
pi_87544849
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Als de maffia ook hun moorden naar mij stuurt kan ik straks hints maken. Anders moeten jullie wachten tot Hara of -SG- terug is.
Oké, ik zal even overleggen met Rave.
pi_87544859
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
*verhaal*
^O^
pi_87544880
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Een dubbele lynch waar twee maffia worden vermoord en zij op geen van beide heeft gestemd? :{
Verkeerd signaal dus ;)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:50:04 #290
168777 Rave_NL
pi_87544897
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oké, ik zal even overleggen met Rave.
_O-
pi_87544900
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef StijnDa het volgende:

Kan de zombie nog overeind komen als ze in stukjes op het spoor ligt :') ?
Goeie vraag _O-
pi_87545003
quote:
-O-

Ik ben gewoon heel eerlijk geweest :o

Kijk dat jullie me niet geloven ;)

Ik gaf nog een hint.... ik ben net zo onschuldig als HUppel ;)
pi_87545024
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:

Kijk dat jullie me niet geloven ;)

:{w
pi_87545112
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

:{w
Jij gelooft me wel O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 19:56:58 ]
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:55:32 #295
163094 Ladidadida
pi_87545144
Mooi stukje liesje ^O^
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:55:36 #296
168777 Rave_NL
pi_87545145
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jij geloofd me wel O+
Mijn ogen, wat doe je? ;(
pi_87545193
Ik hoop alleen dat ik nu de juiste keuze heb gemaakt :') En alsnog een maffia heb gedood :9
pi_87545220
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Mijn ogen, wat doe je? ;(
oeps sorry :*
  One tough cookie donderdag 14 oktober 2010 @ 19:57:53 #299
169210 liesje1979
pi_87545272
C_A je bent nu dood he? Dus let je een beetje op dat je niet spel inhoudelijk meepraat?
pi_87545275
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop alleen dat ik nu de juiste keuze heb gemaakt :') En alsnog een maffia heb gedood :9
Hoop het ook ja :Y)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:58:02 #301
168777 Rave_NL
pi_87545281
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zul je zien dat je achter mij aangaat... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')