Foeiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al unvote gedaan.... ik wilde je laten schrikken
gelukt
dat denk ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:49 schreef EllaN het volgende:
Ik verdenk onze BM ook al een tijdje op gevoel, maar heb nooit iets kunnen vinden om dat te onderbouwen. You may be on to something.
Ik heb de hele nacht voor zombie gespeeldquote:
Jij leest echt niet terug he?quote:
Dubbele lynch! Riep de dode die verder haar mond weer zal houdenquote:
quote:
Somsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij leest echt niet terug he?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik zit ook nog op CA. En ik ws heel erg voor een kill op SA een paar kills terug, maar ben dat nu een beetje kwijt. Nahja, off we go,
dubbele lynch
vind je die echt sterk?? wie probeer je te beschermenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
mijn hints naar BoL
Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die (1) Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op (2) het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.
(1) Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!
(2) Battlefield Bad Company 2 [#20] PC : Boom headshot! (headshot/klap op het hoofd)
wie probeer jij te beschermenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
vind je die echt sterk?? wie probeer je te beschermen
mezelfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie probeer jij te beschermen
Rave gaat hem denk ik niet worden deze lynch en er is meer bewijs tegen Wendy dan een onderbuik gevoel. tegen Rave. Denk erover naquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de hints naar PS ook erg verdacht
##unvote Wendytje
##Vote PS
Rave_NL (1) charmed_angel
SilentAlarm (7) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack
Wendytje (4) Stijn, Rave, EllaN, Pheno,
Charmed_Angel (5) Rave, wendytje, Tombo,BoL, Kalkmaar
PS (5) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel
ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit vind ik dan wel weer spannend worden
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Rave gaat hem denk ik niet worden deze lynch en er is meer bewijs tegen Wendy dan een onderbuik gevoel. tegen Rave. Denk erover na.
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens hetquote:Het was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!quote:Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde.
Nederlander --> Zie naam Rave_NLquote:Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
quote:Ze hebben allebei betrekking op zijn sign. Vind ze zelf niet zo heel erg sterk maar toch.
Raves Sign:
Daarom. Vrouwen vallen op klootzakken. Maar in dit geval ben je een klootzak die gewoon gelijk heeft. En dat is helemaal
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood
kijk uit waar je loopt man & ik spreek alleen met kippetjes af --> Ze lopen tegen elkaar op, klootzak let niet op, maar hij versiert wel meisjes (kippetjes)
Maar die is te ver gezocht he?
Kwam ik meer op omdat ik die andere 2 al gevonden had en toen meer wilde vinden
Vind ik prima, maar wat waren de hints tegen wendy en charmed_angel??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:02 schreef EllaN het volgende:
SA had idd ook hints. Die tegen Rave vind ik niet heel sterk in vergelijking met die tegen Wendy. Niet weggenomen wat ik ook denk dat Rave maffia is.
Rave kun je niet in je eentje lynchen, maar bv. een van de andere lynches versterken is geen slecht idee.. Vind ik. Just my 2 cents.
Dat lijstje klopt niet. PS had op de vorige pagina al 6 stemmenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
SilentAlarm (9) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack, PS
Wendytje (6) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, PS
Charmed_Angel (5) Rave, wendytje, Tombo,BoL, Kalkmaar
PS (5) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel
BM heeft toch 4 stemmen nu?
Timingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt niet. PS had op de vorige pagina al 6 stemmen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef lynda het volgende:
SilentAlarm (9) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack, PS
Wendytje (7) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, PS, SA
Charmed_Angel (4) Rave, wendytje, Tombo,BoL,
PS (7) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel, Kalkmaar, SA
Je had de verkeerde lijst
Waarom verdenk je mij ervan maffia te zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:02 schreef EllaN het volgende:
SA had idd ook hints. Die tegen Rave vind ik niet heel sterk in vergelijking met die tegen Wendy. Niet weggenomen wat ik ook denk dat Rave maffia is.
Rave kun je niet in je eentje lynchen, maar bv. een van de andere lynches versterken is geen slecht idee.. Vind ik. Just my 2 cents.
De duidelijke hints met nederland. En je interpreteert dat van die chickies niet goed. Er was een hint over tegen iemand aanlopen/klootzak. En over kippetjes versieren, meisjes versieren. Die slaat op je sig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarom verdenk je mij ervan maffia te zijn?
De enige concrete 'hint' is dat er in mijn sig staat dat ik een klootzak ben, met als logisch gevolg dat al het 'achter de chickies aanzitten' wel op mij moet slaan..
Bedankt voor het compliment overigens!
Ik vind het toch best goede hints?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:29 schreef StijnDa het volgende:
Spannend![]()
Ben weer weg
En Kalkmaar vertrouw ik, die is geen maffia.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind het toch best goede hints?
Maakt dat iets uit dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lees eens verder in de hints van The erik?
De dader staat er zelfs bij
Fantastisch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind het toch best goede hints?
Ik snap nog steeds niet wat iedereen in die Jelle hint zietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef D. het volgende:
Op basis van de aangeleverde hints, hierbij mijn stemmen
## vote SilentAlarm
## vote Wendytje
SilentAlarm (10) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack, PS, D.
Wendytje (8) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, PS, SA, D.
Charmed_Angel (4) Rave, wendytje, Tombo,BoL,
PS (7) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel, Kalkmaar, SA
De Jelle-hint heb ik niet meegenomen in de overwegingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat iedereen in die Jelle hint zietZo kan ik nog 100 namen bedenken die ooit een nummer gecovered hebben
welke dan wel?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
De Jelle-hint heb ik niet meegenomen in de overweging
PS is BMquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:56 schreef wendytje het volgende:
ik zie maar 7 namen achter mijn naam en toch een 8?
Welke?!quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
Ik was lekker maffia voor degene die het nog niet doorhadden.
En ik heb jullie heel lang voor de gek gehouden
c_a verdenk ik ook nog steedsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef Rave_NL het volgende:
En Charmed_Angel is de enige verdachte die niet op 1 van beide heeft gestemd dus zij is de laatste!!
Teej? Dat spelt toch "doot"?quote:
Zelfmoord?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga echt lachen als ik nu word doodgemaakt door de maffia
En hoe verklaar je BoL dan???quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef Rave_NL het volgende:
En Charmed_Angel is de enige verdachte die niet op 1 van beide heeft gestemd dus zij is de laatste!!
Behalve dan Bartjebart en TheVulturequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
is er nu nog maar 1 maffia over
D. als je goed heb opgelet, hebben ze alle newbies de rol: dorpsbewoner gegeven
Dat idee heb ik overwogen, maar da's me te voor de hand liggendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
die hebben toch eens meer meegedaan ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve dan Bartjebart en TheVulture.
Nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
hoe kan ik mijn onschuld bewijzen
Ja sure. Als we ons niet laten omkopen door mafia beslissen we wel zelf eventjes dat alle newbies dorp moeten zijn. Wil je alsjeblieft eens even ophouden met dat achterlijke gedoe steeds? Ga 't spel lekker spelen, maar betrek SG en mij er niet bij op zo'n manier.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
is er nu nog maar 1 maffia over
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die hebben toch eens meer meegedaan ?
Die koffiesite is corrupt zeg ik je CORRUPT!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja sure. Als we ons niet laten omkopen door mafia beslissen we wel zelf eventjes dat alle newbies dorp moeten zijn. Wil je alsjeblieft eens even ophouden met dat achterlijke gedoe steeds? Ga 't spel lekker spelen, maar betrek SG en mij er niet bij op zo'n manier.
Iedereen die koffie drinkt deugt nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koffiesite is corrupt zeg ik je CORRUPT!!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja sure. Als we ons niet laten omkopen door mafia beslissen we wel zelf eventjes dat alle newbies dorp moeten zijn. Wil je alsjeblieft eens even ophouden met dat achterlijke gedoe steeds? Ga 't spel lekker spelen, maar betrek SG en mij er niet bij op zo'n manier.
Doe dat lekker over iemand anders rug. Ik moet je nu steeds 100 keer tegenspreken omdat er idioten zijn die je nog geloven ook, en daar heb ik weinig behoefte aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG voel je je aangevallenDamn ga slapen ofzo
Zo bedoel ik het helemaal niet. Ik zeg het alleen maar om me eigen te redden
Wat denk dat ik aan het doen benHet spel aan het spelen
Triest gedoe
Ik vraag alleen maar of er nog maar 1 maffia over isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dat lekker over iemand anders rug. Ik moet je nu steeds 100 keer tegenspreken omdat er idioten zijn die je nog geloven ook, en daar heb ik weinig behoefte aan.
In de coffeeshopquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet nog geen eens hoe jullie de rollen toe bedelen
dat heb ik noiet gelezen neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ibn de coffeeshop
je moet wel teruglezen hoor
Ik ben te lui om de search te gaan gebruiken, maar de search in mijn hoofd zegt me dat het niet de eerste keer was waardoor ik er nu iets over zeg. En dat heb ik gedaan dus ik ben er verder klaar mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of er nog maar 1 maffia over is
En het viel me gewoon op dat alle newbies, dorpsbewoners warenTot nu toe
(ik dacht dat The Vultue en Bartjebart voor de tweede keer meespeelde)
Ik beschuldig jullie nergensIk weet nog geen eens hoe jullie de rollen toe bedelen
Ik hoor het nu voor de eerste keer van D.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben te lui om de search te gaan gebruiken, maar de search in mijn hoofd zegt me dat het niet de eerste keer was waardoor ik er nu iets over zeg. En dat heb ik gedaan dus ik ben er verder klaar mee.
Daar heb ik het niet over. En deze kip zal nu elders de gefrustreerde uit gaan hangen (quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor de eerste keer van D.
Geen idee wat de coffeshop isMaar het zal wel
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. En deze kip zal nu elders de gefrustreerde uit gaan hangen () tschüs
Ik heb op allebei de maffia gestemdquote:
http://koffiemanager.nl/koffie/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor de eerste keer van D.
Geen idee wat de coffeshop isMaar het zal wel
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://koffiemanager.nl/koffie/
Coffeeshop
Dat is geen zuivere koffie!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koffiesite is corrupt zeg ik je CORRUPT!!
Kills komen gewoon na 21.40quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kwam de lynch nou vroeger vandaag of zijn de kilss gewoon nog niet ingeleverd?
Voer alle nicknames in en pak een rol. Degene die koffie moet halen wordt die rol.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan snap ik nog niet hoe je ze verdeeld
zal wel
Verder met het spel
Dat plaatjequote:
1. Posthistory : Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!quote:Pheno stak de straat over met een cadeau voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto aangescheurd die haar bijna van haar sokken reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond. (1) 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd Pheno (Bodyguard) goed geraakt. naamrol brak elk bot en was niet meer te redden.
1 maffia en de nachtwaker denk ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar er zijn dan nog 2 maffia's?
Omdat er 2 moorden zijn geweest?
Ik ben al een tijdje dood heur.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 maffia en de nachtwaker denk ik?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 maffia en de nachtwaker denk ik?
Dus 2 maffiaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje dood heur.
Och, daar is zij ook weer. Stop je moeite nu maar in iemand anders met je bijltje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even gaan zoeken... Ik dnek nog steeds BoL
[..]
1. Posthistory : Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!
Ga even verder op zoek
Ik had je graag geholpen maar ik ben maffia en dood.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dankje. Nu mijn moordenaar pakken dorpelingen!
Nee, editten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had je graag geholpen maar ik ben maffia en dood.
Mag ik
"waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond)."quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar er zijn dan nog 2 maffia's?
Omdat er 2 moorden zijn geweest?
OMG, hoe moeilijk kan het zijn?quote:
1/4 maffia dus !?!?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ben de tel ook al kwijt, maar ik denk twee keer de helft
Ga dan neuken als het een kut is.quote:
necrofiliequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga dan neuken als het een kut is.
En nu ga ik vredig slapen, als dode zijnde. Onschuldig en zo
Ik wil eerst mijn BG wreken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Pheno stak de straat over met een cadeau [1] voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto [2] aangescheurd die haar bijna van haar sokken [3] reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond [4]. 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed [5]. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd Pheno goed geraakt. Pheno (bodyguard) brak elk bot en was niet meer te redden.
Volgens mij zaten er 2x 5 maffia, en 2x 1 spion.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een slagveld vandaag!
Maar wel 2 maffia dood!
Ik heb ook geen idee hoeveel maffia er nog leven
Calexquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
EllaN was aan het kaarten [1] maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota [2]van het spel en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso 3 te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen [4] met ijsjes [5], je moet toch wat als krielkip [6]. 7 7 haha keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.
hoe weet je of het van twee verschillende families is?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:01 schreef StijnDa het volgende:
Lekker.
Nog 2 maffia van verschillende families.
Nu zatheid & slapen.
Doei.
ZO lang kan dat toch niet neer duren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:27 schreef Ladidadida het volgende: Dit spel is nog lang niet klaar,
Ze kunnen nog 2 moorden plegen. Als ze bij elkaar hadden gezeten was het 2 / 2 is maar een moord. Nu is het 2 keer 1 / 2 naar boven afgerond. Is 2 moorden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe weet je of het van twee verschillende families is?
Ah, zie je wel, ik wist hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze kunnen nog 2 moorden plegen. Als ze bij elkaar hadden gezeten was het 2 / 2 is maar een moord. Nu is het 2 keer 1 / 2 naar boven afgerond. Is 2 moorden.
Ik denk Calexquote:EllaN was aan het kaarten maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota van het spel .2 en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso .1 te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen .3 met ijsjes .4, je moet toch wat als krielkip. 7 keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.
gewichtheffenquote:
Gotverteringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie vergeten Jokertje uit mijn UIVan Oh Oh Cherso
ja ik dacht ik help jullie een handje
Weer een dorpsbewoner dood
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel erg leuk spel vind. En dat ik de volgende keer zeker weer mee doe
Vergeet je niet de moord op je eigen bodyguard?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb op allebei de maffia gestemdwat kan ik nog meer?
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel erg leuk spel vind. En dat ik de volgende keer zeker weer mee doe
Graag gdaan he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bedankt voor het me laten beseffen dat ik een oude lul ben
Dat mag niet want je bent dood, jij kan niet denken en verdenkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:
ik verdenk SG van de moord op Pheno
Wrom heb jij trouwens de zelfde UI als YipYip?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
In elk geval makkelijk moorden verzinnen als -SG- een keer vermoord wordt
Susi was eerderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom heb jij trouwens de zelfde UI als YipYip?![]()
Bedankt dat ik dan helemaal een oude lul benquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bedankt voor het me laten beseffen dat ik een oude lul ben
Hij heeft ;'m weer aangepast ja. Maar hij had die dus ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wie de fuck is YipYip
2010 en een andere ava
YipYip
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had. Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft ;'m weer aangepast ja. Maar hij had die dus ook
Die redenering slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had. Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
Dat zegt toch niks?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had.
Jah, tis wel stillig hequote:Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
Ja overmorgen ofzoquote:
Susi heeft al zo'n avatar sinds mijn aanmelden op fokquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ja gozaahh, omdat Susi hem de vorige keer dat we speelden ook al had.
Ik bedoel niet de vorige ronde hè. De vorige keer dat we weer begonnen en later weer stopten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Susi heeft al zo'n avatar sinds mijn aanmelden op fok
7 uur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde zeggen spannend
Maar het is niet spannend
Als jij op PS stemt is het 3-3 toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
nou kom maar op met het bewijs dat ik GEEN Maffia ben
diegene die het eerst de 3 stemmen hadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als jij op PS stemt is het 3-3 toch?
Wie gaat er dan dood?
Nog gevoelens die je met ons wil delen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
diegene die het eerst de 3 stemmen hadDus ik ga sowieso dood dan.
Alleen jammer dat er weer een dorpsbewoner dood gaat
Denk je echt dat PS maffia isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog gevoelens die je met ons wil delen?
Ik weet het echt niet...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je echt dat PS maffia is
Ik verdenk nog steeds BoLMaar ook Calex.
Hmzzzzzz.....
Ik wil iedereen bedanken die niet op mij gestemd heeft. Ik zal diegene niet achtervolgen tijdens mijn doodIk hoop nog steeds dat het dorp wint.
En ik ga straks keihard lachen als het lynch verhaaltje komt
Misschien pik jij gewoon niet de goede signalen op?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom heb je je dan in godsnaam zo gedragen de laatste tijd?
ik vond het ook behoorlijk vaag dat bijna alle hints naar mij gelinkt warenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Een dubbele lynch waar twee maffia worden vermoord en zij op geen van beide heeft gestemd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien pik jij gewoon niet de goede signalen op?
Oké, ik zal even overleggen met Rave.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Als de maffia ook hun moorden naar mij stuurt kan ik straks hints maken. Anders moeten jullie wachten tot Hara of -SG- terug is.
quote:
Verkeerd signaal dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een dubbele lynch waar twee maffia worden vermoord en zij op geen van beide heeft gestemd?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, ik zal even overleggen met Rave.
Goeie vraagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef StijnDa het volgende:
Kan de zombie nog overeind komen als ze in stukjes op het spoor ligt?
Ik ben gewoon heel eerlijk geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk dat jullie me niet geloven
Hoop het ook jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop alleen dat ik nu de juiste keuze heb gemaaktEn alsnog een maffia heb gedood
Dan zul je zien dat je achter mij aangaat...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop alleen dat ik nu de juiste keuze heb gemaaktEn alsnog een maffia heb gedood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |