Misschien pik jij gewoon niet de goede signalen op?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom heb je je dan in godsnaam zo gedragen de laatste tijd?
ik vond het ook behoorlijk vaag dat bijna alle hints naar mij gelinkt warenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Een dubbele lynch waar twee maffia worden vermoord en zij op geen van beide heeft gestemd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien pik jij gewoon niet de goede signalen op?
Oké, ik zal even overleggen met Rave.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Als de maffia ook hun moorden naar mij stuurt kan ik straks hints maken. Anders moeten jullie wachten tot Hara of -SG- terug is.
quote:
Verkeerd signaal dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een dubbele lynch waar twee maffia worden vermoord en zij op geen van beide heeft gestemd?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, ik zal even overleggen met Rave.
Goeie vraagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef StijnDa het volgende:
Kan de zombie nog overeind komen als ze in stukjes op het spoor ligt?
Ik ben gewoon heel eerlijk geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk dat jullie me niet geloven
Hoop het ook jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop alleen dat ik nu de juiste keuze heb gemaaktEn alsnog een maffia heb gedood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |