Calexquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
EllaN was aan het kaarten [1] maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota [2]van het spel en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso 3 te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen [4] met ijsjes [5], je moet toch wat als krielkip [6]. 7 7 haha keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.
hoe weet je of het van twee verschillende families is?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:01 schreef StijnDa het volgende:
Lekker.
Nog 2 maffia van verschillende families.
Nu zatheid & slapen.
Doei.
ZO lang kan dat toch niet neer duren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:27 schreef Ladidadida het volgende: Dit spel is nog lang niet klaar,
Ze kunnen nog 2 moorden plegen. Als ze bij elkaar hadden gezeten was het 2 / 2 is maar een moord. Nu is het 2 keer 1 / 2 naar boven afgerond. Is 2 moorden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe weet je of het van twee verschillende families is?
Ah, zie je wel, ik wist hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze kunnen nog 2 moorden plegen. Als ze bij elkaar hadden gezeten was het 2 / 2 is maar een moord. Nu is het 2 keer 1 / 2 naar boven afgerond. Is 2 moorden.
Ik denk Calexquote:EllaN was aan het kaarten maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota van het spel .2 en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso .1 te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen .3 met ijsjes .4, je moet toch wat als krielkip. 7 keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.
gewichtheffenquote:
Gotverteringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie vergeten Jokertje uit mijn UIVan Oh Oh Cherso
ja ik dacht ik help jullie een handje
Weer een dorpsbewoner dood
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel erg leuk spel vind. En dat ik de volgende keer zeker weer mee doe
Vergeet je niet de moord op je eigen bodyguard?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb op allebei de maffia gestemdwat kan ik nog meer?
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel erg leuk spel vind. En dat ik de volgende keer zeker weer mee doe
Graag gdaan he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bedankt voor het me laten beseffen dat ik een oude lul ben
Dat mag niet want je bent dood, jij kan niet denken en verdenkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:
ik verdenk SG van de moord op Pheno
Wrom heb jij trouwens de zelfde UI als YipYip?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
In elk geval makkelijk moorden verzinnen als -SG- een keer vermoord wordt
Susi was eerderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom heb jij trouwens de zelfde UI als YipYip?![]()
Bedankt dat ik dan helemaal een oude lul benquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bedankt voor het me laten beseffen dat ik een oude lul ben
Hij heeft ;'m weer aangepast ja. Maar hij had die dus ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wie de fuck is YipYip
2010 en een andere ava
YipYip
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had. Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft ;'m weer aangepast ja. Maar hij had die dus ook
Die redenering slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had. Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
Dat zegt toch niks?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had.
Jah, tis wel stillig hequote:Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
Ja overmorgen ofzoquote:
Susi heeft al zo'n avatar sinds mijn aanmelden op fokquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ja gozaahh, omdat Susi hem de vorige keer dat we speelden ook al had.
Ik bedoel niet de vorige ronde hè. De vorige keer dat we weer begonnen en later weer stopten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Susi heeft al zo'n avatar sinds mijn aanmelden op fok
7 uur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde zeggen spannend
Maar het is niet spannend
Als jij op PS stemt is het 3-3 toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
nou kom maar op met het bewijs dat ik GEEN Maffia ben
diegene die het eerst de 3 stemmen hadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als jij op PS stemt is het 3-3 toch?
Wie gaat er dan dood?
Nog gevoelens die je met ons wil delen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
diegene die het eerst de 3 stemmen hadDus ik ga sowieso dood dan.
Alleen jammer dat er weer een dorpsbewoner dood gaat
Denk je echt dat PS maffia isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog gevoelens die je met ons wil delen?
Ik weet het echt niet...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je echt dat PS maffia is
Ik verdenk nog steeds BoLMaar ook Calex.
Hmzzzzzz.....
Ik wil iedereen bedanken die niet op mij gestemd heeft. Ik zal diegene niet achtervolgen tijdens mijn doodIk hoop nog steeds dat het dorp wint.
En ik ga straks keihard lachen als het lynch verhaaltje komt
Misschien pik jij gewoon niet de goede signalen op?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom heb je je dan in godsnaam zo gedragen de laatste tijd?
ik vond het ook behoorlijk vaag dat bijna alle hints naar mij gelinkt warenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Een dubbele lynch waar twee maffia worden vermoord en zij op geen van beide heeft gestemd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien pik jij gewoon niet de goede signalen op?
Oké, ik zal even overleggen met Rave.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Als de maffia ook hun moorden naar mij stuurt kan ik straks hints maken. Anders moeten jullie wachten tot Hara of -SG- terug is.
quote:
Verkeerd signaal dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een dubbele lynch waar twee maffia worden vermoord en zij op geen van beide heeft gestemd?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, ik zal even overleggen met Rave.
Goeie vraagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef StijnDa het volgende:
Kan de zombie nog overeind komen als ze in stukjes op het spoor ligt?
Ik ben gewoon heel eerlijk geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk dat jullie me niet geloven
Hoop het ook jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop alleen dat ik nu de juiste keuze heb gemaaktEn alsnog een maffia heb gedood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |