Die redenering slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had. Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
Dat zegt toch niks?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had.
Jah, tis wel stillig hequote:Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?
Ja overmorgen ofzoquote:
Susi heeft al zo'n avatar sinds mijn aanmelden op fokquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ja gozaahh, omdat Susi hem de vorige keer dat we speelden ook al had.
Ik bedoel niet de vorige ronde hè. De vorige keer dat we weer begonnen en later weer stopten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Susi heeft al zo'n avatar sinds mijn aanmelden op fok
7 uur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde zeggen spannend
Maar het is niet spannend
Als jij op PS stemt is het 3-3 toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
nou kom maar op met het bewijs dat ik GEEN Maffia ben
diegene die het eerst de 3 stemmen hadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als jij op PS stemt is het 3-3 toch?
Wie gaat er dan dood?
Nog gevoelens die je met ons wil delen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
diegene die het eerst de 3 stemmen hadDus ik ga sowieso dood dan.
Alleen jammer dat er weer een dorpsbewoner dood gaat
Denk je echt dat PS maffia isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog gevoelens die je met ons wil delen?
Ik weet het echt niet...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je echt dat PS maffia is
Ik verdenk nog steeds BoLMaar ook Calex.
Hmzzzzzz.....
Ik wil iedereen bedanken die niet op mij gestemd heeft. Ik zal diegene niet achtervolgen tijdens mijn doodIk hoop nog steeds dat het dorp wint.
En ik ga straks keihard lachen als het lynch verhaaltje komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |