Calexquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
EllaN was aan het kaarten [1] maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota [2]van het spel en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso 3 te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen [4] met ijsjes [5], je moet toch wat als krielkip [6]. 7 7 haha keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.
hoe weet je of het van twee verschillende families is?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:01 schreef StijnDa het volgende:
Lekker.
Nog 2 maffia van verschillende families.
Nu zatheid & slapen.
Doei.
ZO lang kan dat toch niet neer duren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:27 schreef Ladidadida het volgende: Dit spel is nog lang niet klaar,
Ze kunnen nog 2 moorden plegen. Als ze bij elkaar hadden gezeten was het 2 / 2 is maar een moord. Nu is het 2 keer 1 / 2 naar boven afgerond. Is 2 moorden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe weet je of het van twee verschillende families is?
Ah, zie je wel, ik wist hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze kunnen nog 2 moorden plegen. Als ze bij elkaar hadden gezeten was het 2 / 2 is maar een moord. Nu is het 2 keer 1 / 2 naar boven afgerond. Is 2 moorden.
Ik denk Calexquote:EllaN was aan het kaarten maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota van het spel .2 en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso .1 te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen .3 met ijsjes .4, je moet toch wat als krielkip. 7 keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.
gewichtheffenquote:
Gotverteringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie vergeten Jokertje uit mijn UIVan Oh Oh Cherso
ja ik dacht ik help jullie een handje
Weer een dorpsbewoner dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |