quote:
Somsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij leest echt niet terug he?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik zit ook nog op CA. En ik ws heel erg voor een kill op SA een paar kills terug, maar ben dat nu een beetje kwijt. Nahja, off we go,
dubbele lynch
vind je die echt sterk?? wie probeer je te beschermenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
mijn hints naar BoL
Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die (1) Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op (2) het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.
(1) Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!
(2) Battlefield Bad Company 2 [#20] PC : Boom headshot! (headshot/klap op het hoofd)
wie probeer jij te beschermenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
vind je die echt sterk?? wie probeer je te beschermen
mezelfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie probeer jij te beschermen
Rave gaat hem denk ik niet worden deze lynch en er is meer bewijs tegen Wendy dan een onderbuik gevoel. tegen Rave. Denk erover naquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de hints naar PS ook erg verdacht
##unvote Wendytje
##Vote PS
Rave_NL (1) charmed_angel
SilentAlarm (7) Kalkmaar, Stijn, wendytje, Pheno, Tombo,CLX,tripack
Wendytje (4) Stijn, Rave, EllaN, Pheno,
Charmed_Angel (5) Rave, wendytje, Tombo,BoL, Kalkmaar
PS (5) tripack, Bol, EllaN, CLX, charmed_angel
ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit vind ik dan wel weer spannend worden
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Rave gaat hem denk ik niet worden deze lynch en er is meer bewijs tegen Wendy dan een onderbuik gevoel. tegen Rave. Denk erover na.
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens hetquote:Het was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!quote:Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde.
Nederlander --> Zie naam Rave_NLquote:Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
quote:Ze hebben allebei betrekking op zijn sign. Vind ze zelf niet zo heel erg sterk maar toch.
Raves Sign:
Daarom. Vrouwen vallen op klootzakken. Maar in dit geval ben je een klootzak die gewoon gelijk heeft. En dat is helemaal
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood
kijk uit waar je loopt man & ik spreek alleen met kippetjes af --> Ze lopen tegen elkaar op, klootzak let niet op, maar hij versiert wel meisjes (kippetjes)
Maar die is te ver gezocht he?
Kwam ik meer op omdat ik die andere 2 al gevonden had en toen meer wilde vinden
Vind ik prima, maar wat waren de hints tegen wendy en charmed_angel??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:02 schreef EllaN het volgende:
SA had idd ook hints. Die tegen Rave vind ik niet heel sterk in vergelijking met die tegen Wendy. Niet weggenomen wat ik ook denk dat Rave maffia is.
Rave kun je niet in je eentje lynchen, maar bv. een van de andere lynches versterken is geen slecht idee.. Vind ik. Just my 2 cents.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |