Och, daar is zij ook weer. Stop je moeite nu maar in iemand anders met je bijltje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even gaan zoeken... Ik dnek nog steeds BoL
[..]
1. Posthistory : Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!
Ga even verder op zoek
Ik had je graag geholpen maar ik ben maffia en dood.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dankje. Nu mijn moordenaar pakken dorpelingen!
Nee, editten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had je graag geholpen maar ik ben maffia en dood.
Mag ik
"waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond)."quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar er zijn dan nog 2 maffia's?
Omdat er 2 moorden zijn geweest?
OMG, hoe moeilijk kan het zijn?quote:
1/4 maffia dus !?!?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ben de tel ook al kwijt, maar ik denk twee keer de helft
Ga dan neuken als het een kut is.quote:
necrofiliequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga dan neuken als het een kut is.
En nu ga ik vredig slapen, als dode zijnde. Onschuldig en zo
Ik wil eerst mijn BG wreken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Pheno stak de straat over met een cadeau [1] voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto [2] aangescheurd die haar bijna van haar sokken [3] reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond [4]. 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed [5]. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd Pheno goed geraakt. Pheno (bodyguard) brak elk bot en was niet meer te redden.
Volgens mij zaten er 2x 5 maffia, en 2x 1 spion.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een slagveld vandaag!
Maar wel 2 maffia dood!
Ik heb ook geen idee hoeveel maffia er nog leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |