quote:SilentAlarm (6) Stali, Rave, PS, D., Faceoff
JJH (11) 08gnot, charmed_angel, EllaN, Pheno, huppelmuts, Silent, Tombola, Myraela, Etc, Stijn, dorpsoudste
Nee. Hij heeft pas 1 stem gemist.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Even voor de zekerheid: Krijt jjh nu wel of geen modkill?
User lijst klopt ook nietquote:
Dan moet de wiki echt heel snel bijgewerkt wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Bartjebart het volgende:
Ik snap er niks van![]()
Gewoon het linkje onderaan de post gebruikt...
Ik heb die link gebruikt omdat ik begreep dat die aangepast zou gaan wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet de wiki echt heel snel bijgewerkt worden
* Huppelmuts gooit brandbaar spul over een stapel houtquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef Faceoff het volgende:
* Faceoff gaat vast op zoek naar de fakkels en hooivorken!
Wie steekt de brandstapel aan!?
Mafiameatquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:37 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh en dan marshmallows op een stokje en erbij houden
No shit sherlockquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
De wiki is volgens mij niet bijgewerkt.
Slechte TVP zeg!quote:
Gewoon de massa volgen en op jezelf stemmenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
Ik leef nog.Heb het gister en eergister best druk gehad, nu even gauw kijken en stemmen.
Van doen alsof je dood bent ga je dood.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:00 schreef Faceoff het volgende:
kijkt naar JJH en wijst naar de brandstapel!
Ja, jullie waren alweer een eindje verder, maar de automatische update nog niet. :")quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No shit sherlock![]()
Tevens
* Huppelmuts neemt een hap stof
SORRY!!!!
wat dacht je van hier dan, meteen al aan het begin er uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, jullie waren alweer een eindje verder, maar de automatische update nog niet. :")
Dankje, lief dat je het zegt.
Ik baal er nog steeds van dat ik er uit lig
ik ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef EllaN het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik er vanavond aan ga.
Vergeet je niet iets?quote:
Stel je niet aan, jij bent niet gelynchtquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat dacht je van hier dan, meteen al aan het begin er uit
Maar heb ook niemand mogen lynchenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je niet aan, jij bent niet gelyncht
JJH werd levend verbrand op de brandstapel. Hij was Dorp/Maffia.quote:
De lynch graagquote:
De grap is dat ik op een andere laptop zit. En de rollen niet hier op heb.quote:
Goh...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef D. het volgende:
Ik zie net pas dat ik het vorige deeltje sloot
Staan ze ook niet bij je verzonden items in je PM? Of heeft Hara de rollen ge-pm'd?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
De grap is dat ik op een andere laptop zit. En de rollen niet hier op heb.
Dat laatste ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staan ze ook niet bij je verzonden items in je PM? Of heeft Hara de rollen ge-pm'd?
Je moet er op niet op gaan zittenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
De grap is dat ik op een andere laptop zit. En de rollen niet hier op heb.
De lynch is nog niet officieel gemaakt, ivm met ontoereikende informatie op gebruikte apparatenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Who died?
*lees lees*
JJH? of is ie op miraculeuze wijze beschermd?
Ja JJH is dood. Maar rollen staan op andere laptop die ik nu probeer te fixen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Who died?
*lees lees*
JJH? of is ie op miraculeuze wijze beschermd?
Heul niet.quote:
Ikke ben geen maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Pheno, stali, SilentAlarm en Charmed_Angel zijn mafia, die moeten we even lynchen de komende dagen
Nee hoor ik ben zo dorp als dorp kan zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikke ben geen maffia
Maar jij wel
Dat klinkt lief SG. Ik vind het al heel lief dat het net lijkt alsof alle maffia op mij gingquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef -SG- het volgende:
Bedankt voor het meespelen Susi en voor iedereen die nog meedoet, veel succes met hints zoeken!
Je moet niet denken dat iedereen meteen PM't hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
Nu alle speciale rollen in een half uur PM-en
maak die woorden eens waar met duidelijke bewijzen graag, voordat je mij als dorpeling gaat killen? Je stemt zelf ook op JJH en jij bent nog steeds iemand met die slang, het wasgoed etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Pheno, stali, SilentAlarm en Charmed_Angel zijn mafia, die moeten we even lynchen de komende dagen
ik geloof niet dat pheno maffioos is, en ik twijfel aan stali. Met die anderen heb je wsl gelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Zie je Hara al met een stempeltje approved klaarzitten ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met de kills van gister die alleen naar Hara waren verstuurd?
Afgekeurd?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
moet ik de kills nu nog snel doorsturen of wordt het verlengd?
Zouden we dat niet eerst eens overleggen dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
Die had je gisten na de kills ook al wel kunnen versturenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
Dat zou jij toch doen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die had je gisten na de kills ook al wel kunnen versturen
SSTTquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je er niet ook bij hoort.
autodrop? droplul?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
jammer voor je dat ik een drop was
Jij dacht dat er niet zoveel overlevenden waren in de andere maffia-familie?quote:
Nope..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit eens terug te lezen, er was zelfs een hele zaak tegen me gebouwd.
Ik mag nu niets spelinhoudelijks meer zeggen hè?
minstens nog een dagquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oeps![]()
[..]
Hoelang dacht je het nog geheim te houden?
'de andere'quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij dacht dat er niet zoveel overlevenden waren in de andere maffia-familie?
Hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'de andere'![]()
Subtiel
Nee ik snap er gewoon geen flikker meer van wie nou wie is wat nou wat is en en enzo. Ik ben te blond hiervoor
Ik liet mn blonde actie gewoon staan en dat vond iedereen al verdachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik nog leef straks, stem ik BeamOfLightDat hij die post weggehaald heeft is verdachter dan dat hij hem postte
Ik kijk morgen wel, ik ga nu hopen dat ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap zal hebben. Even genoeg ellende gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens, jongens. Jullie moeten nog even geduld hebben, moet in mijn 1tje nog 4 verhaaltjes maken.
Weltrustenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel, ik ga nu hopen dat ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap zal hebben. Even genoeg ellende gehad.
Ik help je wel!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens, jongens. Jullie moeten nog even geduld hebben, moet in mijn 1tje nog 4 verhaaltjes maken.
Ik wil ook best zeggen ik wil best helpen maar dat is niet zo handig als dode maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
ik ben toch nog popstars aan het kijken.... dus doe rustig aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Ik had over een paar dingen nog wel wat te zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij dacht dat er niet zoveel overlevenden waren in de andere maffia-familie?
[..]
Nope..![]()
Vaak komen die welquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had over een paar dingen nog wel wat te zeggen.
Krijgen we na afloop ook uitleg van alle hints? Of is dat onbegonnen werk?
Ik heb niets kunnen doen om dit tegen te houden inderdaad, ik werd gewoon vermoord door maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aldus meneer die niet eens mee heeft kunnen spelen
Aaaaaah...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb niets kunnen doen om dit tegen te houden inderdaad, ik werd gewoon vermoord door maffia
Je legt het er wel erg dik op dat je verwacht gekilled te worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
lukt het met de verhaaltjes???
Er gaan er dus weer 4 dood
Daar ga ik.........
ja ik heb zo gevoelquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je legt het er wel erg dik op dat je verwacht gekilled te worden.
Bij de eerste nacht al... kaboempats weg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Naatje1 was toch al dood of vergis ik me nu?
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Naatje1 was toch al dood of vergis ik me nu?
Wacht maar tot mijn geest je wreektquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij leeft ook. Soort van.
Count your blessings..
Stali leeft ook nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog leefde Stali?
Volgens mij kwamen Eminem en Nederlandstalige muziek ook voor in 1 van de eerste moorden. 2 Stukjes moord die we samen kunnen onderzoeken dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:40 schreef -SG- het volgende:
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen" "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Daarnaast pleegde Stali (mafia) zelfmoord
Ang3l's moordenaar is terug!quote:n het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ik leef weer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
1. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek Gekke Dokter
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek Spion
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
11. Stali Profiel | History | Fotoboek Maffia
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Mafia
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek Mafia
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Mafia
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek Dokter
39. Huppelmuts Profiel History FotoboekDorpsbewoner
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
D'r is nie veel meer over
Ja ik heb die uit de OP gepakt...quote:
Aangepastquote:
Ik mag nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er een dooie die SG donderdag wil helpen? Ik ben dan waarschijnlijk weer weg.
Ik wou ook wel, maar bedenk me dat ik dan ook niet mag?quote:
Troost je, ik kennelijk ook niet.quote:
Kan wel... kan heul welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
Kan moeilijk mafia de hints laten maken hè
Ik ben geen maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
Nog 18, waarvan 6 dus mafia... dan moeten er haast wel een paar in de TAL SC rondhangen
Ik verdenk nog steeds c_a
Etcetera?quote:Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood
Ik zei al sorry.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
EN NU ALLEMAAL STOFHAPPEN JA!!!
En ik wil echt uitleg over die slang
Ik wist dat je dorp was :-)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm verdacht hoorquote:
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Huppel onschuldig! Die slangenhint was misleidend
.
Sorry. Maar die slang. En dat wasgoed. Hints die dubbel opgevat kunnen wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nooit op je gestemd tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik toch![]()
Die wil ik dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag uitgelegd hebben
Wasgoed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry. Maar die slang. En dat wasgoed. Hints die dubbel opgevat kunnen wordenIk denk dat we de leiding maar moeten lynchen.
Iets met fris gewassen ondergoed van de lijn pakken ofzo. Geloof nacht 1.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wasgoed?![]()
Hoe had je die dan aan mij gelinkt?
Ja man die slang. Dat zei ik al. Ik vond alleen iets met slang bij mij en ez in het fobo en wij waren beiden dorp. Die snap ik dus echt niet
Ja maar die werd niet aan mij gelinkt tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets met fris gewassen ondergoed van de lijn pakken ofzo. Geloof nacht 1.
Nou ja, ik ben weer aan het speuren, maar dat Eminem? Ik ken die hele gast niet, dus met zijn wiki ben ik maar gaan zoeken hints naar singles of zo?quote:Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Ja, wat hang je anders op het balkon?quote:
Zeer terecht dat je nu hard je best doet om mijn moord op te lossenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben weer aan het speuren, maar dat Eminem? Ik ken die hele gast niet, dus met zijn wiki ben ik maar gaan zoeken hints naar singles of zo?
Myraela is zo stil:
[Singles] kaal of kammen eminem is kaal, kaal of kammen is een rapnummer van Nederlandse bodem?
[singles] met pizza uit de oven (spreekt voor zich)
[Singles] gaan hun eigen goddelijke gang (tja, gods : slap argument)
Ongezond afvallen (weer pizza en hotdog?)
En afspreken met kippetjes, dat singlestopic in het algemeen?
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wat hang je anders op het balkon?
Wist je niet dat het een eufemisme is voor een stel lietenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinkt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist je niet dat het een eufemisme is voor een stel lieten?
Dat stond toch in het verhaaltje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinkt
Neequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik heb wat geleerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je daar net zo zeker van als van mij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry Huppel
Maae Myraela is wel maffia
ja door die slang Huppelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je daar net zo zeker van als van mij?
Videomateriaal daarvan is gewenstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:47 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry huppel, ik zal heel plechtig het stofhapritueel vervullen
Ja hoor, wat is dit nou weer voor BullShit? Heb jij ineens een leven ofzo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er een dooie die SG donderdag wil helpen? Ik ben dan waarschijnlijk weer weg.
Nee, juist een maffialid wil overal videos van maken (TAL of RLS?). of was die al dood? Want ik heb geen idee welke stukjes nu bij welke bekende maffialeden past.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Videomateriaal daarvan is gewenst
Myraela (1) BoLquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja hoor, wat is dit nou weer voor BullShit? Heb jij ineens een leven ofzo?
## Myraela
eentje maar.... gelukkig dat jij nu toegeeft dat dus één maffia is. En hoe weet jij dat? Als jij maffia bent! Misschien moet ik mijn stem veranderen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Nou, daar gaat weer een dorpeling jongens!
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens hetquote:Het was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!quote:Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde.
Jij hebt duidelijk het spel niet gevolgdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:10 schreef wendytje het volgende:
[..]
eentje maar.... gelukkig dat jij nu toegeeft dat dus één maffia is. En hoe weet jij dat? Als jij maffia bent! Misschien moet ik mijn stem veranderen...
ja samen met mij was je dorp, we waren de enige Angels in het dorp... en nu ben ik weduwequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het spel niet gevolgd
Ik ben in nacht 2 gestorven, ik was dorp
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verdenk Rave_NL
[..]
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens het
[..]
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Post in Cultuur en Historie: Bizarre militaire innovaties.
Nee Liverpoolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Groot-Britannië staat gelijk aan bizarre militaire uitvindingen?
oeps.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het spel niet gevolgd
Ik ben in nacht 2 gestorven, ik was dorp
toch maar nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
of je volgt mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:11 schreef D. het volgende:
Ik zal wel weer niemand meekrijgen, maar...
## I vote iBenny
Myraela (1) BoL
charmed_angel (1) wendytje
Rave_NL (1) charmed_angel
iBenny (1) D.
En als jullie verstandig zijn volgen jullie mij eens een keer, dan kunnen 'we' nog winnen
BoL heeft toegegeven dat hij maffia isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:15 schreef Silentalarm het volgende:
Hints naar Rave_NL
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Nederlander --> Zie naam Rave_NL
Niet over wil praten --> Ondertitel is compromise is not an option
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Silentalarm het volgende:
Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.
BeamofLight (1) charmed_angel
Rave_NL (3) Charmed_Angel, SilentAlarm,bloodysunday
Ohhh dat was dat van die post natuurlijk. Nou dan heb ik idd ook liever dat hij eraan gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stem morgen Rave_NL als ik nog leef...
BoL heeft toegegeven dat hij maffia is
Ik denk toch ook Rave-NLquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Silentalarm het volgende:
Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.
BeamofLight (1) charmed_angel
Rave_NL (2) Charmed_Angel, SilentAlarm
Ik weet genoegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff gekkehuis... Ik weet niet wta ik moet doen.... Rave_NL of BoL
ze zijn beiden maffia.... weet ik zekerquote:
Jij en iBenny ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zijn beiden maffia.... weet ik zeker
Da's om jezelf minder verdacht te makenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt geen maffia
Anders ga ik toch niet naar hints zoeken
Omdat BoL gister heeft toegegeven dat hij maffia isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Da's om jezelf minder verdacht te maken
Waarom durf je anders niet op iBenny te stemmen?
Omdat je weet dat ie maffia is, en jij je 'familie' niet wil verraden
Dat van BoL was natuurlijk een grapjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat BoL gister heeft toegegeven dat hij maffia is
En ik heb nog geen hints gevonden die naar iBenny leiden
nee hoor want het is weggehaaldquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat van BoL was natuurlijk een grapje
*iBenny hints zal posten
hmmmzz ja daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:32 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk in iedergeval dat rave_nl maffia is. en BoL twijfel ik over. Als hij die reactie had laten staan had ik niet zo erg getwijfeld, maar nu, dit maakt hem wel heel verdachtt.
Ben overigens ook erg benieuwd naar die hints over IBenny
doe maar posten.... misschien ga ik me stem wel veranderenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:32 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zag trouwens ook nog 1 of 2 wat slechtere hints naar rave, moet ik die ook posten of is dat zinloos?
goed gevonden... als ik morgen nog leef, stem ik iBennyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef D. het volgende:
Hints naar iBenny
Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld [1] had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! [2] Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ [3] Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand [4] kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde
1 Ooglaseren
2 Duitsland- Turkije: waar kan ik het bekijken?
3 [TAL SC #523] waar de spetters rondvliegen..
4 plaatje uit fobo: http://i43.tinypic.com/2v143gn.jpg
En dat c_a die bijl vasthoudt onderstreept mijn mening over c_a
Heel sterk!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef D. het volgende:
Hints naar iBenny
Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld [1] had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! [2] Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ [3] Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand [4] kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde
1 Ooglaseren
Nicequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef D. het volgende:
Hints naar iBenny
1 Ooglaseren
Ja, deze post heeft helemaal niets met het spel te maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Nou, daar gaat weer een dorpeling jongens!
De doden luisteren, maar kunnen niks zeggen omdat ze helemaal vastgerigormortist zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb het idee dat ik met mezelf praat
Ik vind het best een mooi woordquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De doden luisteren, maar kunnen niks zeggen omdat ze helemaal vastgerigormortist zijn. Dat ik dit typ is dan ook een klein wonder.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:15 schreef Silentalarm het volgende:
Hints naar Rave_NL
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Nederlander --> Zie naam Rave_NL
Niet over wil praten --> Ondertitel is compromise is not an option
De tuin > bomen en planten > [F&F] Wat is dit voor boom? >>> Charmed_Angelquote:Op een zonnige morgen ging de telefoon over in huize Susi. 'Goh, heb je het gehoord, dat vreselijk ongeluk op de A59.' 'Ja, vreselijk toch. Ik dacht al gelijk... Ach laat ook maar zitten.''Nee, wat wil je zeggen dan?' 'Nee niks'. 'Ik heb in ieder geval meteen een kruisje geslagen.' zei Susi. 'Maar ik moet weer ophangen! Moet nog wat dingen inpakken!' Gehaastig liep Susi naar de keuken. 'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet'. In haar ooghoeken zag ze een donker figuur door de tuin lopen. Snel pakte ze de telefoon op om naar het alarm nummer te bellen. 'De lijn doet het niet meer!' 'Shit! snel het huis uit'! Alles achterlatend rende Susi naar buiten, gelukkig kon ze nog net optijd haar autosleutels meenemen en de auto starten. Starten deed de auto niet, inplaats daarvan ontplofte de auto met Susi (dorpsbewoner) de lucht in.
Ik wil nu vast aangeven dat ik de volgende ronde weer mee wil doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, deze post heeft helemaal niets met het spel te maken.
Houd nu eens op allemaal
ja ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil nu vast aangeven dat ik de volgende ronde weer mee wil doen
En Groot-Brittannië wat op XFA-UK kan slaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:03 schreef Pheno het volgende:
Met die kleuren die nog op het paint-topic kunnen wijzen...
Ik ook. Of als spelleiderquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil nu vast aangeven dat ik de volgende ronde weer mee wil doen
Jij bent dan ook leuker als spelerquote:
Eigenlijk vind ik mijn hints toch best goed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Noem je dit hints?
[..]
De tuin > bomen en planten > [F&F] Wat is dit voor boom? >>> Charmed_Angel
Zo kan ik het ook wel...
Spelleider zijn lijkt me ook wel eens leuk, maar daarvoor heb ik nu nog te weinig ervaring met het spel denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Of als spelleider. Ik wil er in ieder geval weer mee te maken hebben
.
Alleen is ook geen doen met zoveel mensen hoor, daarom zoek ik ook iemand voor donderdag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een rondje SLen, heb genoeg ervaring. Maar dan wil ik het niet alleen doen.
Idd, Ik heb het een keer eerder gedaan maar toen deden er een stuk minder mee. En toen vond ik het al moeilijk. Alleen al omdat je moet plannen dat je elke dag op bepaalde tijden die posts kan posten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen is ook geen doen met zoveel mensen hoor, daarom zoek ik ook iemand voor donderdag.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Of als spelleider. Ik wil er in ieder geval weer mee te maken hebben
.
Maar ik ben een engelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De doden luisteren, maar kunnen niks zeggen omdat ze helemaal vastgerigormortist zijn. Dat ik dit typ is dan ook een klein wonder.
ja laten we op gevoel gaan stemmen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
#vote charmed_angel
Myraela (1) BoL
charmed_angel (2) wendytje, Myraela
iBenny (6) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste
Rave_NL (1) bloodysunday
Sorry, dat zegt mijn gevoel gewoon.
volgens mij gewoon een tactische stem van Myrquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja laten we op gevoel gaan stemmen...
Fingerspitzengefuhl!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja laten we op gevoel gaan stemmen...
Precies....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij gewoon een tactische stem van MyrZe is samen met iBenny Maffia... en daarom stemt ze op mij.... iBenny gaat ook vast op mij stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |