abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87426578

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider Hara en SG ). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers

1. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek Gekke Dokter
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek Spion
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Mafia
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek Mafia
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Mafia
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek Dokter
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:

Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 13% gewijzigd door Bartjebart op 11-10-2010 18:32:50 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87426611
TVP
pi_87426633
quote:
SilentAlarm (6) Stali, Rave, PS, D., Faceoff
JJH (11) 08gnot, charmed_angel, EllaN, Pheno, huppelmuts, Silent, Tombola, Myraela, Etc, Stijn, dorpsoudste
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:25:15 #4
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87426678
Er is iets mis met de OP :o
Oude lijstje staat erin zo te zien.
MAFIA PRAKTIJKEN!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87426696
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87426718
Even voor de zekerheid: Krijt jjh nu wel of geen modkill?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:29:19 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87426819
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Even voor de zekerheid: Krijt jjh nu wel of geen modkill?
Nee. Hij heeft pas 1 stem gemist.
quote:
User lijst klopt ook niet :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87426834
Laat de lynch maar komen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:29:55 #9
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87426844
User lijst wel maar nu kloppen de rollen nog niet.

Waar heb je die OP vandaan BB?? :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87426883
Ik snap er niks van :'(
Gewoon het linkje onderaan de post gebruikt...
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:32:33 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87426925
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Bartjebart het volgende:
Ik snap er niks van :'(
Gewoon het linkje onderaan de post gebruikt...
Dan moet de wiki echt heel snel bijgewerkt worden :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:33:51 #12
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87426981
* Faceoff gaat vast op zoek naar de fakkels en hooivorken!

Wie steekt de brandstapel aan!?
pi_87426983
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dan moet de wiki echt heel snel bijgewerkt worden :D
Ik heb die link gebruikt omdat ik begreep dat die aangepast zou gaan worden :?

Maar als het goed is, klopt de OP nu... alleen de TT had dag 5 moeten zijn :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:36:06 #14
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87427081
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef Faceoff het volgende:
* Faceoff gaat vast op zoek naar de fakkels en hooivorken!

Wie steekt de brandstapel aan!?
* Huppelmuts gooit brandbaar spul over een stapel hout

[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87427125
Oeh en dan marshmallows op een stokje en erbij houden :9
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:38:19 #16
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87427171
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:37 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh en dan marshmallows op een stokje en erbij houden :9
Mafiameat :Y)
[b]AirwiN schreef [/b]
  One tough cookie maandag 11 oktober 2010 @ 18:41:16 #17
169210 liesje1979
pi_87427285
De wiki is volgens mij niet bijgewerkt.
pi_87427393
Ik ben beneiuwd of JJH ook ehct maffia is :9
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:47:36 #19
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87427499
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
De wiki is volgens mij niet bijgewerkt.
No shit sherlock :D

Tevens
* Huppelmuts neemt een hap stof
SORRY!!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:47:55 #20
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87427514
Dit volg ik :Y
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:50:41 #21
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87427614
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
Dit volg ik :Y
Anders ik wel :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:52:14 #22
163094 Ladidadida
pi_87427669
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:

[..]

Anders ik wel :)
Slechte TVP zeg! :{
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:54:51 #23
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87427768
Ik leef nog. :D Heb het gister en eergister best druk gehad, nu even gauw kijken en stemmen. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:56:45 #24
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87427859
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
Ik leef nog. :D Heb het gister en eergister best druk gehad, nu even gauw kijken en stemmen. :)
Gewoon de massa volgen en op jezelf stemmen :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:57:32 #25
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87427889
Alsof het nog zin heeft. :')

##Vote Silentalarm

SilentAlarm (7) Stali, Rave, PS, D., Faceoff, JJH
JJH (11) 08gnot, charmed_angel, EllaN, Pheno, huppelmuts, Silent, Tombola, Myraela, Etc, Stijn, dorpsoudste

Ik had van te voren al geroepen dat ik het dit weekend erg druk zou hebben. :Y :@
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:00:13 #26
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87428002
kijkt naar JJH en wijst naar de brandstapel!
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:02:12 #27
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87428074
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:00 schreef Faceoff het volgende:
kijkt naar JJH en wijst naar de brandstapel!
Van doen alsof je dood bent ga je dood. :'(
  One tough cookie maandag 11 oktober 2010 @ 19:03:30 #28
169210 liesje1979
pi_87428122
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

No shit sherlock :D

Tevens
* Huppelmuts neemt een hap stof
SORRY!!!!
Ja, jullie waren alweer een eindje verder, maar de automatische update nog niet. :")

Dankje, lief dat je het zegt.
Ik baal er nog steeds van dat ik er uit lig :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:04:47 #29
216584 Trevland
pi_87428178
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, jullie waren alweer een eindje verder, maar de automatische update nog niet. :")

Dankje, lief dat je het zegt.
Ik baal er nog steeds van dat ik er uit lig :')
wat dacht je van hier dan, meteen al aan het begin er uit -O-
pi_87428190
Spannend :9
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:05:33 #31
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87428203
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Spannend :9
Nou, de spanning is te snijden.

*mes pakt.
pi_87429057
Hallo.
pi_87429154
Ik heb zo'n gevoel dat ik er vanavond aan ga :').
pi_87429194
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef EllaN het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik er vanavond aan ga :').
ik ook ;(
pi_87429301
hoi
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:29:16 #36
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87429371
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef lynda het volgende:
hoi
Hoi
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:37:00 #37
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87429743
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:29 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hoi
Vergeet je niet iets?
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:37:24 #38
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87429761
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:

[..]

wat dacht je van hier dan, meteen al aan het begin er uit -O-
Stel je niet aan, jij bent niet gelyncht :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:38:13 #39
216584 Trevland
pi_87429799
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Stel je niet aan, jij bent niet gelyncht :Y
Maar heb ook niemand mogen lynchen -O-
pi_87429863
Ik moet zo weer weg man, schiet eens op met die dagpost :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:40:21 #41
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87429923
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Vergeet je niet iets?
Nee toch?
pi_87429998
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee toch?
JJH werd levend verbrand op de brandstapel. Hij was Dorp/Maffia.
De dorpelingen waren blij/teleurgesteld.

Streep door indien niet van toepassing
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:50:01 #43
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87430388
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee toch?
De lynch graag :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87430416
Ik mis iets. :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:51:13 #45
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87430454
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

De lynch graag :Y
De grap is dat ik op een andere laptop zit. En de rollen niet hier op heb.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:51:30 #46
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87430468
Misschien dat Hara zo wel komt.
pi_87430518
die is ook weg :(
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 19:54:58 #48
18653 crew  D.
pi_87430626
Ik zie net pas dat ik het vorige deeltje sloot :@
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 19:55:37 #49
18653 crew  D.
pi_87430655
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef lynda het volgende:
die is ook weg :(
Gaat dat altijd zo rommelig? :P
pi_87430664
Handig dit.
pi_87430710
Als JJH, of iemand die het 100% zeker weet, zijn rol nou naar SG pm't?
pi_87430750
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef D. het volgende:
Ik zie net pas dat ik het vorige deeltje sloot :@
Goh...

:P
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:57:53 #53
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87430758
Ik denk wel te weten wat zijn rol is. Maar daar hebben jullie niet zo veel aan natuurlijk.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:58:01 #54
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87430766
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef -SG- het volgende:

[..]

Staan ze ook niet bij je verzonden items in je PM? Of heeft Hara de rollen ge-pm'd?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:58:19 #55
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87430783
Ik probeer wel die laptop te fixen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:58:35 #56
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87430792
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Staan ze ook niet bij je verzonden items in je PM? Of heeft Hara de rollen ge-pm'd?
Dat laatste ja.
pi_87430803
Wat heeft het voor haast ook? Iedereen weet nu dat JJH allang doodvermoord gaat worden, het verhaaltje kan dan vanavond ook gelijk met de kills...
pi_87430855
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef -SG- het volgende:

[..]

Je moet er op niet op gaan zitten :N dat vinden ze nooit fijn...
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:11:23 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87431363
Who died?

*lees lees*

JJH? of is ie op miraculeuze wijze beschermd?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:12:19 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87431403
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Who died?

*lees lees*

De lynch is nog niet officieel gemaakt, ivm met ontoereikende informatie op gebruikte apparaten :P.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:12:55 #61
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87431427
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Who died?

*lees lees*

Ja JJH is dood. Maar rollen staan op andere laptop die ik nu probeer te fixen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:18:59 #62
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87431718
:D

Maar JJH was geen (killende) maffia dus, anders zou SG die PM toch wel gehad hebben?
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:38:11 #63
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87432615
Ik heb SG ff gepmd. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:46:53 #64
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87433065
Haaa, heb het.

+ PM als bevestiging.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:50:57 #65
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87433261
Natuurlijk wilt JJH een leuk verhaaltje.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:01:08 #66
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87433691

Het was een rustige dag in FOK!town. Het is eigenlijk nog nooit zo rustig geweest :o! Nouja, behalve de eerste dag dan. Toch was het een dag vol rumoer. Wie heeft gister de schuldige aanwezen?! Wie heeft er niet gestemd! Wie wordt er door de almachtige gedood? Over 1 ding waren ze het wel eens, er moest iemand dood. Het schavot op! Laat hem door de beul onthoofd worden! Maar wie dan?! Na een beraad van een aantal uur, wat nogal uitliep, waren ze het over eens. JJH (dorpsbewoner) werd op een gruwelijke wijze gelynched.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:02:19 #67
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87433745
Way to go :'). Maffia gaat winnen :').
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:02:41 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87433765
Jezus crisis jongens :D :|W
L'Amour menaçant:
  One tough cookie maandag 11 oktober 2010 @ 21:04:12 #69
169210 liesje1979
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:05:48 #70
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87433909
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Way to go :'). Maffia gaat winnen :').
Heul niet.

Pheno, stali, SilentAlarm en Charmed_Angel zijn mafia, die moeten we even lynchen de komende dagen :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:07:21 #71
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87433991
Kut.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:07:23 #72
202348 Susi
Temple of Love
pi_87433993
Oei, ik ben dood. Even kijken hoe dat is gebeurd :9~
pi_87434015
Kut _O-
pi_87434028
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heul niet.

Pheno, stali, SilentAlarm en Charmed_Angel zijn mafia, die moeten we even lynchen de komende dagen :Y
Ikke ben geen maffia :N

Maar jij wel :9
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:08:29 #75
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87434057
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ikke ben geen maffia :N

Maar jij wel :9
Nee hoor ik ben zo dorp als dorp kan zijn.
Er moet toch wel een dorpsgek zijn, nou dat ben ik *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:10:41 #76
202348 Susi
Temple of Love
pi_87434191
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef -SG- het volgende:
Bedankt voor het meespelen Susi en voor iedereen die nog meedoet, veel succes met hints zoeken!
Dat klinkt lief SG. Ik vind het al heel lief dat het net lijkt alsof alle maffia op mij ging *)
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 21:17:47 #77
18653 crew  D.
pi_87434527
Volgens mij ben ik de enige die steeds op maffia stemt, maar ik krijg niemand mee :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:18:23 #78
163094 Ladidadida
pi_87434556
Nu alle speciale rollen in een half uur PM-en :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:20:43 #79
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87434669
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
Nu alle speciale rollen in een half uur PM-en :')
Je moet niet denken dat iedereen meteen PM't hoor :').
  One tough cookie maandag 11 oktober 2010 @ 21:21:54 #80
169210 liesje1979
pi_87434721
Wat gebeurt er eigenlijk met de kills van gister die alleen naar Hara waren verstuurd?
Afgekeurd?
pi_87434778
quote:

[..]

Heul niet.

maak die woorden eens waar met duidelijke bewijzen graag, voordat je mij als dorpeling gaat killen? Je stemt zelf ook op JJH en jij bent nog steeds iemand met die slang, het wasgoed etc.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:25:14 #82
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87434901
- hier stond nix -

[ Bericht 87% gewijzigd door BeamofLight op 11-10-2010 21:41:07 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:26:04 #83
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87434947
Ik ben dood! :o
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 21:26:44 #84
18653 crew  D.
pi_87434977
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
Ik ben dood! :o
RIP 8-)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:27:14 #85
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87434995
quote:

[..]

Heul niet.

ik geloof niet dat pheno maffioos is, en ik twijfel aan stali. Met die anderen heb je wsl gelijk
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:29:10 #86
202348 Susi
Temple of Love
pi_87435107
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met de kills van gister die alleen naar Hara waren verstuurd?
Afgekeurd?
Zie je Hara al met een stempeltje approved klaarzitten ?
pi_87435189
Waaattt?! Ik was echt overtuigd :o. Sorry JJH!

Ik denk ook nog steeds dat Stali maffia is. We gaan het merken.
pi_87435240
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
moet ik de kills nu nog snel doorsturen of wordt het verlengd?
_O-
pi_87435394
quote:
Zouden we dat niet eerst eens overleggen dan?
pi_87435425
:')
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:36:01 #91
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87435484
BeamOfLight is maffia?
pi_87435518
Dit zijn grapjes hoop ik :')?
pi_87435535
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef EllaN het volgende:
Dit zijn grapjes hoop ik :')?
Doe nou niet alsof je er niet ook bij hoort.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:37:55 #94
216584 Trevland
pi_87435562
quote:
Die had je gisten na de kills ook al wel kunnen versturen :{w
pi_87435602
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:

[..]

Die had je gisten na de kills ook al wel kunnen versturen :{w
Dat zou jij toch doen?
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:38:59 #96
216584 Trevland
pi_87435621
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat zou jij toch doen?
Gaat lastig als je dood bent :')
pi_87435635
Vet veel maffia in eens!!!! OMG!!EINZ!
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:39:27 #98
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87435647
dan even een kopietje naar mij natuurlijk, weet ik ook waar we mee bezig zijn...
pi_87435657
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:

[..]

Maffia never dies.
pi_87435679
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je er niet ook bij hoort.
SSTT :o
pi_87435780
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:

[..]

Oeps :+

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef EllaN het volgende:

[..]

SSTT :o
Hoelang dacht je het nog geheim te houden?
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:41:42 #102
216584 Trevland
pi_87435785
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Maffia never dies.
jammer voor je dat ik een drop was
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:43:07 #103
242666 BeamofLight
pi_87435849
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:

[..]

jammer voor je dat ik een drop was
autodrop? droplul?
pi_87435906
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

autodrop? droplul?
was een garpje.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:44:20 #105
216584 Trevland
pi_87435914
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

autodrop? droplul?
Voor jou een vraag en mij een weet :6
  Redactie Frontpage maandag 11 oktober 2010 @ 21:44:41 #106
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87435935
I'm confused 8)7
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:44:50 #107
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87435942
Ik zit eens terug te lezen, er was zelfs een hele zaak tegen me gebouwd. _O-

Ik mag nu niets spelinhoudelijks meer zeggen hè? :X
pi_87435953
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef Etcetera het volgende:
I'm confused 8)7
Jij dacht dat er niet zoveel overlevenden waren in de andere maffia-familie?

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit eens terug te lezen, er was zelfs een hele zaak tegen me gebouwd. _O-

Ik mag nu niets spelinhoudelijks meer zeggen hè? :X
Nope.. :N
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:45:21 #109
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87435963
:O
pi_87436035
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:41 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oeps :+
[..]

Hoelang dacht je het nog geheim te houden?
minstens nog een dag
pi_87436097
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef EllaN het volgende:

[..]

minstens nog een dag
En wat nu dan? -O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:50:34 #112
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87436299
Moet nog ff verhaaltjes maken..
pi_87436440
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef -SG- het volgende:
Moet nog ff verhaaltjes maken..
Je hebt nog 10 minuten :) Relax.

Hoop maar dat ik niet doodga vanavond :Y)
  Redactie Frontpage maandag 11 oktober 2010 @ 21:53:39 #114
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87436502
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

'de andere' :? :') Subtiel :D

Nee ik snap er gewoon geen flikker meer van wie nou wie is wat nou wat is en en enzo. Ik ben te blond hiervoor :P
With four other people
And aliens
pi_87436531
Volg het ook mee.
pi_87436693
volgens mij ga ik eraan :)
pi_87436782
same :)
pi_87436794
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:

[..]

'de andere' :? :') Subtiel :D

Nee ik snap er gewoon geen flikker meer van wie nou wie is wat nou wat is en en enzo. Ik ben te blond hiervoor :P
Haha :P

Voor zover wij weten spelen de doden niet meer mee en zijn de overlevenden maffia of dorp :') Dus je zal niet veel achterliggen denk ik zo. Overigens ben ik zelf ook vrij blond, dus ja :+
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:01:10 #119
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87436920
Woehoe dilemma's
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:01:17 #120
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87436929
Dus hier waren we gebleven.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:01:29 #121
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87436947
Als ik nog leef straks, stem ik BeamOfLight :') Dat hij die post weggehaald heeft is verdachter dan dat hij hem postte :')
pi_87437043
Nog maar 23 van de 41 over... Hoeveel mafia hebben we nog over?
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:04:11 #123
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87437108
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
Nog maar 23 van de 41 over... Hoeveel mafia hebben we nog over?
6 toch? Dacht ik?
pi_87437158
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

6 toch? Dacht ik?
Ohw, das dan nog wel te doen...
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:06:01 #125
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87437220
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ohw, das dan nog wel te doen...
Ligt eraan of je maffia of dorp bent
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:08:35 #126
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87437377
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik nog leef straks, stem ik BeamOfLight :') Dat hij die post weggehaald heeft is verdachter dan dat hij hem postte :')
Ik liet mn blonde actie gewoon staan en dat vond iedereen al verdacht ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:09:34 #127
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87437447
Jongens, jongens. Jullie moeten nog even geduld hebben, moet in mijn 1tje nog 4 verhaaltjes maken :').
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:10:55 #128
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87437545
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens, jongens. Jullie moeten nog even geduld hebben, moet in mijn 1tje nog 4 verhaaltjes maken :').
Ik kijk morgen wel, ik ga nu hopen dat ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap zal hebben. Even genoeg ellende gehad.
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:11:58 #129
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87437612
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik kijk morgen wel, ik ga nu hopen dat ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap zal hebben. Even genoeg ellende gehad.
Weltrusten :* :W
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:12:36 #130
168777 Rave_NL
pi_87437651
quote:
Ik help je wel! ^O^
pi_87437713
quote:
Ik wil ook best zeggen ik wil best helpen maar dat is niet zo handig als dode maffia ;)
pi_87437808
quote:
ik ben toch nog popstars aan het kijken.... dus doe rustig aan :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:17:53 #133
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87437964
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

[..]

Nope.. :N
Ik had over een paar dingen nog wel wat te zeggen.

Krijgen we na afloop ook uitleg van alle hints? Of is dat onbegonnen werk?
pi_87438046
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik had over een paar dingen nog wel wat te zeggen.

Krijgen we na afloop ook uitleg van alle hints? Of is dat onbegonnen werk?
Vaak komen die wel :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:20:04 #135
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87438112
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef lynda het volgende:

[..]

Vaak komen die wel :)
Dat zou wel leuk zijn. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:35:27 #136
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87439054
Goed bezig mensen :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87439403
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
Goed bezig mensen :')
Aldus meneer die niet eens mee heeft kunnen spelen :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:43:29 #138
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87439524
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:

[..]

Aldus meneer die niet eens mee heeft kunnen spelen :D
Ik heb niets kunnen doen om dit tegen te houden inderdaad, ik werd gewoon vermoord door maffia
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87439703
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik heb niets kunnen doen om dit tegen te houden inderdaad, ik werd gewoon vermoord door maffia
Aaaaaah...
pi_87439705
lukt het met de verhaaltjes???
Er gaan er dus weer 4 dood :'(

Daar ga ik.........
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:48:21 #141
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87439793
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
lukt het met de verhaaltjes???
Er gaan er dus weer 4 dood :'(

Daar ga ik.........
Je legt het er wel erg dik op dat je verwacht gekilled te worden.
pi_87439977
Laten we hopen dat 1 maffia weer door de andere familie vermoord wordt.
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:57:02 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87440253
Hoi.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87440263
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Je legt het er wel erg dik op dat je verwacht gekilled te worden.
ja ik heb zo gevoel :)
pi_87440468
Ik heb goed nieuws.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:01:48 #146
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87440472
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi.
Hihi ben bezig met de hints.
pi_87440488
Iedereen leeft nog.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:02:20 #148
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87440493
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef Stali het volgende:
Ik heb goed nieuws.
vertel?

Edit: :')
pi_87440538
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

vertel?

Edit: :')
Jij leeft ook. Soort van.

Count your blessings. :).
pi_87440593
:?
pi_87440683
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:04 schreef lynda het volgende:
Naatje1 was toch al dood of vergis ik me nu?
pi_87440746
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef Stali het volgende:
Iedereen leeft nog.
pi_87440774
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Bij de eerste nacht al... kaboempats weg. :Y
pi_87440780
quote:

[..]

Nee :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:09:14 #155
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87440796
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij leeft ook. Soort van.

Count your blessings. :).
Wacht maar tot mijn geest je wreekt
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:09:38 #156
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87440815
quote:

[..]

Ik dacht dat jij nog leefde Stali? :o
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:11:57 #157
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87440925
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:09 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij nog leefde Stali? :o
Stali leeft ook nog
pi_87441035
Wanner komen de moorden online :?
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:14:49 #159
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87441056
Ik niet :{
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87441075
Jah, tuuk leef ik nog. Maar of ik straks nog leef? Ik hoop van wel.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:15:31 #161
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87441084
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Wanner komen de moorden online :?
Als ze klaar zijn
pi_87441135
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:15 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Als ze klaar zijn
ja duh :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:19:35 #163
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87441247
Ja kwam ff wat belangrijks tussen dus was een tijdje niet met de hints bezig :'), ben ondertussen alweer bezig verwacht over 5 minuten/10 minuten gepost te hebben.
pi_87441326
Ik heb afgelopen week best korte nagels gekregen trouwens. :').
pi_87441582
Pff.. Ik ga niet meer hints zoeken vanavond. Even kijken of k het overleefd heb en dan snel tukken :P.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:40:39 #166
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87442082
Het was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.

Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde.

Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen :r " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.

Daarnaast pleegde Stali (mafia) zelfmoord
pi_87442143
RIP
pi_87442206
AAAH ziejewel dat Stali maffia was :D.

Voor de rest.. RIP ;(..
pi_87442247
Huppel :o

Ik dahct ehct dat je maffia was :')

Ok dan is Myraela maffia... ga morgen naar hints zoeken :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:45:53 #170
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87442302
Uch :'( Succes dorp ;( Wat een slagveld
pi_87442313
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:40 schreef -SG- het volgende:

Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen :r " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.

Daarnaast pleegde Stali (mafia) zelfmoord
Volgens mij kwamen Eminem en Nederlandstalige muziek ook voor in 1 van de eerste moorden. 2 Stukjes moord die we samen kunnen onderzoeken dus.

quote:
n het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ang3l's moordenaar is terug!
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:47:13 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87442362
Aii, wat een aderlating weer voor 't dorp! :o
L'Amour menaçant:
pi_87442373
:).

Bedankt voor het spel dat ik met enorm veel plezier gespeeld heb trouwens.
Helaas, ik was er door omstandigheden klaar mee. Maar netjes afgehandeld.

Succes mensen.
pi_87442468
quote:
"Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet."
Daar hebben we het Eminem gedeelte weer.... :o
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:50:19 #175
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87442493
Huppel is een mannetje geworden! :o
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:51:25 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87442524
8. 08gnoT. Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
11. Stali Profiel | History | Fotoboek Maffia
27. faceoff Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
37. JJH Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
39. Huppelmuts Profiel History FotoboekDorpsbewoner

D'r is nie veel meer over :o
O wacht... 23 dood, dus nog wel 18 over. Leek ff veel minder!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 11-10-2010 23:57:15 ]
L'Amour menaçant:
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:51:41 #177
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87442535
RIP aan de nabestaanden ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:52:34 #178
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87442568
Tel ik nou goed dat de ene maffia familie bijna weg is? Of word het niet gemeld of het wolven of maffia is?
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:52:51 #179
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87442578
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
8. 08gnoT. Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
11. Stali Profiel | History | Fotoboek Maffia
27. faceoff Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
39. Huppelmuts Profiel History FotoboekDorpsbewoner

D'r is nie veel meer over :o
Ik leef weer. :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:53:28 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87442602
Is er een dooie die SG donderdag wil helpen? Ik ben dan waarschijnlijk weer weg.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:54:10 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87442623
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef JJH het volgende:

[..]

Ja ik heb die uit de OP gepakt... :@ Wist ik veel :D
L'Amour menaçant:
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:56:58 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87442712
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef JJH het volgende:

[..]

Aangepast :P
L'Amour menaçant:
pi_87442716
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er een dooie die SG donderdag wil helpen? Ik ben dan waarschijnlijk weer weg.
Ik mag niet :W
pi_87442733
Nog 18, waarvan 6 dus mafia... dan moeten er haast wel een paar in de TAL SC rondhangen :7

Ik verdenk nog steeds c_a
pi_87442788
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:57 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik wou ook wel, maar bedenk me dat ik dan ook niet mag?
pi_87442834
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:57 schreef lynda het volgende:

[..]

Troost je, ik kennelijk ook niet.
Heb het wel aangeboden. Voor mijn zelfmoord al trouwens.

Nou hup, hints hier. :Y .
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:01:40 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87442865
Kan moeilijk mafia de hints laten maken hè :')
pi_87442903
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
Kan moeilijk mafia de hints laten maken hè :')
Kan wel... kan heul wel :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:04:42 #189
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87442966
Misschien wil timmmmm wel.
pi_87443388
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
Nog 18, waarvan 6 dus mafia... dan moeten er haast wel een paar in de TAL SC rondhangen :7

Ik verdenk nog steeds c_a
Ik ben geen maffia :N
pi_87443805
quote:
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood
Etcetera?
Eminem --> In haar profiel staat "Success is my only motherfucking option, failure's not." Wat we kennen uit Lose yourself van Eminem.

Voor de rest kan ik nu niets vinden, maar misschien kan iemand hier iets mee.
pi_87444082
;(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:14:38 #193
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87445897
Ik snap alleen het zelfmoord gedeelte niet?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:30:04 #194
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87445997
deaud!?

Zoek mijn killer :P

Boven aangekomen zag ze een man staan

ZE!?
Ik heb een piemel hoor ;) eerder in t stukje was het wel goed, ik vergeef het je als je zegt wie me gekilled heeft haha :P

ik neem aan dat dat niet bij de hints hoort, mijn geslachtsverandering....
  One tough cookie dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:17:28 #195
169210 liesje1979
pi_87446594
Donderdag ben ik vrij, wil wel helpen.

Sorry huppelmuts voor mijn verdenkingen.
En Stali, ik wist het! _O-
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:24:57 #196
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87446626
Donderdag in de middag en avond een feestje, dus ik kan niet helpen helaas.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87446659
vote ## charmed_angel

misschien verandert dat nog na het lezen van hints
uit een aspergernest
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:34:31 #198
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87446663
EN NU ALLEMAAL STOFHAPPEN JA!!!

En ik wil echt uitleg over die slang :@
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87446667
Huppel Is dood door een KLBer. Man die in de weg liep, topic over maken.
  One tough cookie dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:36:11 #200
169210 liesje1979
pi_87446670
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:

Ik zei al sorry.
pi_87446674
quote:

Ik wist dat je dorp was :-)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:38:28 #202
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87446686
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik wist dat je dorp was :-)
Hmm verdacht hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87446698
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hmm verdacht hoor
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:40:31 #204
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87446700
Huppel onschuldig :D! Die slangenhint was misleidend :o.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:44:00 #205
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87446724
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Huppel onschuldig :D! Die slangenhint was misleidend :o.
Dat zei ik toch :')
Die wil ik dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag uitgelegd hebben ^O^
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87446743
quote:

Sorry. Maar die slang. En dat wasgoed. Hints die dubbel opgevat kunnen worden :r Ik denk dat we de leiding maar moeten lynchen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:48:21 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87446747
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat zei ik toch :')
Die wil ik dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag uitgelegd hebben ^O^
Ik heb nooit op je gestemd toch :D?
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:53:21 #208
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87446777
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sorry. Maar die slang. En dat wasgoed. Hints die dubbel opgevat kunnen worden :r Ik denk dat we de leiding maar moeten lynchen.
Wasgoed? :?
Hoe had je die dan aan mij gelinkt?

Ja man die slang. Dat zei ik al. Ik vond alleen iets met slang bij mij en ez in het fobo en wij waren beiden dorp. Die snap ik dus echt niet
[b]AirwiN schreef [/b]
  One tough cookie dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:58:43 #209
169210 liesje1979
pi_87446831
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wasgoed? :?
Hoe had je die dan aan mij gelinkt?

Ja man die slang. Dat zei ik al. Ik vond alleen iets met slang bij mij en ez in het fobo en wij waren beiden dorp. Die snap ik dus echt niet
Iets met fris gewassen ondergoed van de lijn pakken ofzo. Geloof nacht 1.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:59:36 #210
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87446840
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Iets met fris gewassen ondergoed van de lijn pakken ofzo. Geloof nacht 1.
Ja maar die werd niet aan mij gelinkt toch :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  One tough cookie dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:00:24 #211
169210 liesje1979
pi_87446849
Door pheno kennelijk wel. :D
pi_87446872
quote:
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Nou ja, ik ben weer aan het speuren, maar dat Eminem? Ik ken die hele gast niet, dus met zijn wiki ben ik maar gaan zoeken hints naar singles of zo?

Myraela is zo stil:
[Singles] kaal of kammen eminem is kaal, kaal of kammen is een rapnummer van Nederlandse bodem?
[singles] met pizza uit de oven (spreekt voor zich)
[Singles] gaan hun eigen goddelijke gang (tja, gods : slap argument)
Ongezond afvallen (weer pizza en hotdog?)

En afspreken met kippetjes, dat singlestopic in het algemeen?
pi_87446883
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:00 schreef liesje1979 het volgende:
Door pheno kennelijk wel. :D
Ja, wat hang je anders op het balkon?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:04:22 #214
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87446884
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben weer aan het speuren, maar dat Eminem? Ik ken die hele gast niet, dus met zijn wiki ben ik maar gaan zoeken hints naar singles of zo?

Myraela is zo stil:
[Singles] kaal of kammen eminem is kaal, kaal of kammen is een rapnummer van Nederlandse bodem?
[singles] met pizza uit de oven (spreekt voor zich)
[Singles] gaan hun eigen goddelijke gang (tja, gods : slap argument)
Ongezond afvallen (weer pizza en hotdog?)

En afspreken met kippetjes, dat singlestopic in het algemeen?
Zeer terecht dat je nu hard je best doet om mijn moord op te lossen ^O^
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:04:41 #215
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87446890
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, wat hang je anders op het balkon?
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinkt :?
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:08:31 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87446926
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wist je niet dat het een eufemisme is voor een stel lieten :')?
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:09:35 #217
169210 liesje1979
pi_87446932
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

:D!!
Zeker als het aan balkon zich aan de voorgevel van het huis bevindt.

Werken. :W
pi_87446935
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat stond toch in het verhaaltje?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:10:56 #219
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87446944
quote:

[..]

Nee :o
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87446986
quote:

[..]

He, ik heb wat geleerd.
pi_87447076
Sorry Huppel :@

Maae Myraela is wel maffia :9
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:29:14 #222
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87447126
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry Huppel :@

Maae Myraela is wel maffia :9
Ben je daar net zo zeker van als van mij? :6
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87447160
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ben je daar net zo zeker van als van mij? :6
ja door die slang Huppel :+

Maar Myr ben ik al een tijdje zeker van ...
Bij jou twijfelde ik nog :) Daarom heb ik de laatste keer niet op jou gestemd :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 08:32:23 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:47:13 #224
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87447353
Sorry huppel, ik zal heel plechtig het stofhapritueel vervullen
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:47:58 #225
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87447364
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:47 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry huppel, ik zal heel plechtig het stofhapritueel vervullen
Videomateriaal daarvan is gewenst :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:50:07 #226
242666 BeamofLight
pi_87447389
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, wat is dit nou weer voor BullShit? Heb jij ineens een leven ofzo?

## Myraela

Myraela (1) BoL
pi_87447817
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Videomateriaal daarvan is gewenst :Y
Nee, juist een maffialid wil overal videos van maken (TAL of RLS?). of was die al dood? Want ik heb geen idee welke stukjes nu bij welke bekende maffialeden past.
pi_87448145
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja hoor, wat is dit nou weer voor BullShit? Heb jij ineens een leven ofzo?

## Myraela
Myraela (1) BoL
charmed_angel (1) wendytje
uit een aspergernest
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:06:36 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87448898
Nou, daar gaat weer een dorpeling jongens! ^O^
L'Amour menaçant:
pi_87448991
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
eentje maar.... gelukkig dat jij nu toegeeft dat dus één maffia is. En hoe weet jij dat? Als jij maffia bent! Misschien moet ik mijn stem veranderen...
uit een aspergernest
pi_87449123
Ik ben geen maffia ;)

Ik verdenk trouwens Rave_NL
pi_87449133
Volgens mij is Ang3l al dood :')
pi_87449176
Ik verdenk Rave_NL

quote:
Het was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens het

quote:
Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde.
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Post in Cultuur en Historie: Bizarre militaire innovaties.
pi_87449194
## Vote Rave_NL

Myraela (1) BoL
Rave_NL (1) charmed_angel
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:29:58 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87449483
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:10 schreef wendytje het volgende:

[..]

eentje maar.... gelukkig dat jij nu toegeeft dat dus één maffia is. En hoe weet jij dat? Als jij maffia bent! Misschien moet ik mijn stem veranderen...
Jij hebt duidelijk het spel niet gevolgd ;)
Ik ben in nacht 2 gestorven, ik was dorp :P
L'Amour menaçant:
pi_87450037
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

ja samen met mij was je dorp, we waren de enige Angels in het dorp... en nu ben ik weduwe ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 10:51:02 ]
pi_87450090
AH die stali, mij een beetje beschuldigen en dan zelf gewoon keihard maffia zijn, dat had ik niet verwacht :{
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:55:06 #238
168777 Rave_NL
pi_87450155
quote:

Groot-Britannië staat gelijk aan bizarre militaire uitvindingen? :O
pi_87450307
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:55 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Groot-Britannië staat gelijk aan bizarre militaire uitvindingen? :O
Nee Liverpool :')
pi_87450496
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

oeps..... -O-
uit een aspergernest
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:11:03 #241
18653 crew  D.
pi_87450598
Ik zal wel weer niemand meekrijgen, maar...

## I vote iBenny

Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.

En als jullie verstandig zijn volgen jullie mij eens een keer, dan kunnen 'we' nog winnen :P
pi_87450706
quote:
toch maar niet :')

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 11:17:51 ]
pi_87450714
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:11 schreef D. het volgende:
Ik zal wel weer niemand meekrijgen, maar...

## I vote iBenny

Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.

En als jullie verstandig zijn volgen jullie mij eens een keer, dan kunnen 'we' nog winnen :P
of je volgt mij ;)
pi_87450725
Hints naar Rave_NL

Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.

Nederlander --> Zie naam Rave_NL
Niet over wil praten --> Ondertitel is compromise is not an option
pi_87450746
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:15 schreef Silentalarm het volgende:
Hints naar Rave_NL

BoL heeft toegegeven dat hij maffia is :9
Maar daar stem ik morgen op

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 11:18:27 ]
pi_87450761
Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.
BeamofLight (1) charmed_angel
Rave_NL (2) Charmed_Angel, SilentAlarm
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:17:37 #247
18653 crew  D.
pi_87450784
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:15 schreef charmed_angel het volgende:

of je volgt mij ;)
Nee, want jij bent een Bennymeisje 8-)
pi_87450812
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Silentalarm het volgende:
Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.
Rave_NL (3) Charmed_Angel, SilentAlarm,bloodysunday
AJAX AMSTERDAM!
pi_87450816
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik stem morgen Rave_NL als ik nog leef...

BoL heeft toegegeven dat hij maffia is :9
Ohhh dat was dat van die post natuurlijk. Nou dan heb ik idd ook liever dat hij eraan gaat.
pi_87450845
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Silentalarm het volgende:
Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.
Rave_NL (2) Charmed_Angel, SilentAlarm
Ik denk toch ook Rave-NL
pi_87450882
Pffffff gekkehuis... Ik weet niet wta ik moet doen.... Rave_NL of BoL
pi_87450916
Nee ik hou het bij BoL. Dit is het lijstje toch?

Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.
Rave_NL (3) SilentAlarm, charmed_angel, bloodysunday

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 11:34:57 ]
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:22:12 #253
18653 crew  D.
pi_87450922
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff gekkehuis... Ik weet niet wta ik moet doen.... Rave_NL of BoL
Ik weet genoeg 8-)
pi_87450940
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik weet genoeg 8-)
ze zijn beiden maffia.... weet ik zeker :9

Ik Bennymeisje :o

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 11:23:14 ]
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:23:28 #255
18653 crew  D.
pi_87450953
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ze zijn beiden maffia.... weet ik zeker :9
Jij en iBenny ook _O-
pi_87450969
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef D. het volgende:

[..]

Jij en iBenny ook _O-
Ik ben echt geen maffia :')

Anders ga ik toch niet naar hints zoeken _O-
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:25:33 #257
18653 crew  D.
pi_87451021
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ben echt geen maffia :')

Anders ga ik toch niet naar hints zoeken _O-
Da's om jezelf minder verdacht te maken :Y

Waarom durf je anders niet op iBenny te stemmen?
Omdat je weet dat ie maffia is, en jij je 'familie' niet wil verraden 8-)
pi_87451037
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:25 schreef D. het volgende:

[..]

Da's om jezelf minder verdacht te maken :Y

Waarom durf je anders niet op iBenny te stemmen?
Omdat je weet dat ie maffia is, en jij je 'familie' niet wil verraden 8-)
Omdat BoL gister heeft toegegeven dat hij maffia is :')

En ik heb nog geen hints gevonden die naar iBenny leiden :)
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:28:48 #259
18653 crew  D.
pi_87451131
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Omdat BoL gister heeft toegegeven dat hij maffia is :')

En ik heb nog geen hints gevonden die naar iBenny leiden :)
Dat van BoL was natuurlijk een grapje :Y

*iBenny hints zal posten
pi_87451148
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:28 schreef D. het volgende:

[..]

Dat van BoL was natuurlijk een grapje :Y

*iBenny hints zal posten
nee hoor want het is weggehaald ;)

Ik ben benieuwd naar Benny hints :9
pi_87451213
Ik denk in iedergeval dat rave_nl maffia is. en BoL twijfel ik over. Als hij die reactie had laten staan had ik niet zo erg getwijfeld, maar nu, dit maakt hem wel heel verdachtt.

Ben overigens ook erg benieuwd naar die hints over IBenny
pi_87451227
Ik zag trouwens ook nog 1 of 2 wat slechtere hints naar rave, moet ik die ook posten of is dat zinloos?
pi_87451258
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:32 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk in iedergeval dat rave_nl maffia is. en BoL twijfel ik over. Als hij die reactie had laten staan had ik niet zo erg getwijfeld, maar nu, dit maakt hem wel heel verdachtt.

Ben overigens ook erg benieuwd naar die hints over IBenny
hmmmzz ja daar heb je gelijk in :)
pi_87451270
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:32 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zag trouwens ook nog 1 of 2 wat slechtere hints naar rave, moet ik die ook posten of is dat zinloos?
doe maar posten.... misschien ga ik me stem wel veranderen :)
pi_87451315
toch Rave_NL
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:39:21 #266
18653 crew  D.
pi_87451440
Hints naar iBenny

Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld [1] had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! [2] Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ [3] Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand [4] kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde

1 Ooglaseren
2 Duitsland- Turkije: waar kan ik het bekijken?
3 [TAL SC #523] waar de spetters rondvliegen..
4 plaatje uit fobo: http://i43.tinypic.com/2v143gn.jpg

En dat c_a die bijl vasthoudt onderstreept mijn mening over c_a 8-)
pi_87451481
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef D. het volgende:
Hints naar iBenny

Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld [1] had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! [2] Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ [3] Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand [4] kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde

1 Ooglaseren

goed gevonden... als ik morgen nog leef, stem ik iBenny :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 11:40:55 ]
pi_87451499
Ze hebben allebei betrekking op zijn sign. Vind ze zelf niet zo heel erg sterk maar toch.

Raves Sign:

Daarom. Vrouwen vallen op klootzakken. Maar in dit geval ben je een klootzak die gewoon gelijk heeft. En dat is helemaal O+

Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood

kijk uit waar je loopt man & ik spreek alleen met kippetjes af --> Ze lopen tegen elkaar op, klootzak let niet op, maar hij versiert wel meisjes (kippetjes)

Maar die is te ver gezocht he?
Kwam ik meer op omdat ik die andere 2 al gevonden had en toen meer wilde vinden :')
pi_87451554
quote:
Hints naar iBenny

1 Ooglaseren

Heel sterk!!
pi_87451642
##Unvote Rave_NL
# vote iBenny

Myraela (1) BoL
iBenny (2) D., SilentAlarm
Rave_NL (2) charmed_angel, bloodysunday

Ik vind de hints naar iBenny toch het sterktst. Hoewel ik ook nog steeds denk dat Rave en BoL heel goed maffia kunnen zijn. Dat moet ik maar onthouden voor dan.

Als ik dan maar niet door BoL of Rave afgemaakt word vannacht. Hoewel dat wel heel erg obvious zou zijn.
pi_87451661
Ik heb het idee dat ik met mezelf praat
pi_87451766
##Unvote Rave_NL
# vote iBenny

Myraela (1) BoL
iBenny (3) D., SilentAlarm, charmed_angel
Rave_NL (1) bloodysunday

De hints naar iBenny zijn zeker heel erg sterk _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 11:50:10 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:54:06 #273
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87451880
quote:
Hints naar iBenny

1 Ooglaseren

Nice _O_ Ik ga mee met stemmen op iBenny :)

## vote iBenny

Myraela (1) BoL
iBenny (4) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc
Rave_NL (1) bloodysunday
With four other people
And aliens
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:57:46 #274
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87451991
DOOD ZIJN IS SAAAAI! :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:02:53 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87452131
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Ja, deze post heeft helemaal niets met het spel te maken.

Houd nu eens op allemaal :r
pi_87452145
Met die kleuren die nog op het paint-topic kunnen wijzen...

## vote iBenny

Myraela (1) BoL
iBenny (5) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno
Rave_NL (1) bloodysunday
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:04:40 #277
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87452178
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb het idee dat ik met mezelf praat
De doden luisteren, maar kunnen niks zeggen omdat ze helemaal vastgerigormortist zijn :P. Dat ik dit typ is dan ook een klein wonder.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87452437
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

De doden luisteren, maar kunnen niks zeggen omdat ze helemaal vastgerigormortist zijn :P. Dat ik dit typ is dan ook een klein wonder.
Ik vind het best een mooi woord
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:13:01 #279
168777 Rave_NL
pi_87452440
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:15 schreef Silentalarm het volgende:
Hints naar Rave_NL

Noem je dit hints?

quote:
Op een zonnige morgen ging de telefoon over in huize Susi. 'Goh, heb je het gehoord, dat vreselijk ongeluk op de A59.' 'Ja, vreselijk toch. Ik dacht al gelijk... Ach laat ook maar zitten.''Nee, wat wil je zeggen dan?' 'Nee niks'. 'Ik heb in ieder geval meteen een kruisje geslagen.' zei Susi. 'Maar ik moet weer ophangen! Moet nog wat dingen inpakken!' Gehaastig liep Susi naar de keuken. 'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet'. In haar ooghoeken zag ze een donker figuur door de tuin lopen. Snel pakte ze de telefoon op om naar het alarm nummer te bellen. 'De lijn doet het niet meer!' 'Shit! snel het huis uit'! Alles achterlatend rende Susi naar buiten, gelukkig kon ze nog net optijd haar autosleutels meenemen en de auto starten. Starten deed de auto niet, inplaats daarvan ontplofte de auto met Susi (dorpsbewoner) de lucht in.
De tuin > bomen en planten > [F&F] Wat is dit voor boom? >>> Charmed_Angel

Zo kan ik het ook wel... _O-
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:15:09 #280
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87452503
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, deze post heeft helemaal niets met het spel te maken.

Houd nu eens op allemaal :r
Ik wil nu vast aangeven dat ik de volgende ronde weer mee wil doen :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87452567
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

ja ik ook *G*

Ik vind dit leuk O+
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:18:35 #282
18653 crew  D.
pi_87452581
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:03 schreef Pheno het volgende:
Met die kleuren die nog op het paint-topic kunnen wijzen...

En Groot-Brittannië wat op XFA-UK kan slaan :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:21:22 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87452646
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ook. Of als spelleider :@. Ik wil er in ieder geval weer mee te maken hebben :D.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:24:49 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87452748
Ik sla een rondje SLen over iig.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:26:58 #285
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87452815
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
Jij bent dan ook leuker als speler :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:28:28 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87452866
Myraela (1) BoL
iBenny (6) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste
Rave_NL (1) bloodysunday
pi_87452876
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:13 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Noem je dit hints?
[..]

De tuin > bomen en planten > [F&F] Wat is dit voor boom? >>> Charmed_Angel

Zo kan ik het ook wel... _O-
Eigenlijk vind ik mijn hints toch best goed?
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:29:07 #288
18653 crew  D.
pi_87452879
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ook. Of als spelleider :@. Ik wil er in ieder geval weer mee te maken hebben :D.
Spelleider zijn lijkt me ook wel eens leuk, maar daarvoor heb ik nu nog te weinig ervaring met het spel denk ik :Y
pi_87452971
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil ook wel een rondje SLen, heb genoeg ervaring. Maar dan wil ik het niet alleen doen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:32:57 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87453009
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ik wil ook wel een rondje SLen, heb genoeg ervaring. Maar dan wil ik het niet alleen doen.
Alleen is ook geen doen met zoveel mensen hoor, daarom zoek ik ook iemand voor donderdag.
pi_87453415
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Alleen is ook geen doen met zoveel mensen hoor, daarom zoek ik ook iemand voor donderdag.
Idd, Ik heb het een keer eerder gedaan maar toen deden er een stuk minder mee. En toen vond ik het al moeilijk. Alleen al omdat je moet plannen dat je elke dag op bepaalde tijden die posts kan posten.

Maar het is wel grappig om te doen opzich :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:51:13 #292
242666 BeamofLight
pi_87453525
IK BEN MAFIA IK BEN MAFIA

er leiden 0 hints naar mij en toch mensen (zelf mafia dus) die mij verdenken.

PS IK HEB EEN LUL VAN 25 CENTIMETER (in slappe toestand)
pi_87453614
#vote charmed_angel

Myraela (1) BoL
charmed_angel (2) wendytje, Myraela
Rave_NL (1) bloodysunday

Sorry, dat zegt mijn gevoel gewoon. :')
pi_87453745
Myraela en iBenny zijn maffia :9 Ze spelen samen _O-

Ik ben geen maffia :') Maar jullie zullen zien :9
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:59:46 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87453760
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ook *O* Maar niet als SL.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:00:55 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87453787
Mooi. Dan kunnen Erik en Silentalarm gezellig samen SLen :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:01:13 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87453797
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar ik ben een engel O-)
Da's een heul speciale rol!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:01:43 #298
242666 BeamofLight
pi_87453805
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
#vote charmed_angel

Myraela (1) BoL
charmed_angel (2) wendytje, Myraela
Rave_NL (1) bloodysunday

Sorry, dat zegt mijn gevoel gewoon. :')
ja laten we op gevoel gaan stemmen... _O-
pi_87453838
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

volgens mij gewoon een tactische stem van Myr ;) Ze is samen met iBenny Maffia... en daarom stemt ze op mij.... iBenny gaat ook vast op mij stemmen :o
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:05:46 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87453923
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Fingerspitzengefuhl!
Staat nergens dat dat niet mag ;)

En misschien is er wel een conclusie uit te trekken als iemand niet via hints stemt maar "in het wilde weg" ;)
L'Amour menaçant:
pi_87453927
D. :D
Kan ik ook op mezelf stemmen? Nee zeker?

Ach, waarom zou ik ook :9
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

volgens mij gewoon een tactische stem van Myr ;) Ze is samen met iBenny Maffia... en daarom stemt ze op mij.... iBenny gaat ook vast op mij stemmen :o
Precies....

##Vote charmed_angel

Myraela (1) BoL
charmed_angel (3) wendytje, Myraela, iBenny
Rave_NL (1) bloodysunday

* geeft boks aan myraela

Edit:
Hara open jij?
Het grote FOK! Maffia spel #29

[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 12-10-2010 13:17:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo