Ik liet mn blonde actie gewoon staan en dat vond iedereen al verdachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik nog leef straks, stem ik BeamOfLightDat hij die post weggehaald heeft is verdachter dan dat hij hem postte
Ik kijk morgen wel, ik ga nu hopen dat ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap zal hebben. Even genoeg ellende gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens, jongens. Jullie moeten nog even geduld hebben, moet in mijn 1tje nog 4 verhaaltjes maken.
Weltrustenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel, ik ga nu hopen dat ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap zal hebben. Even genoeg ellende gehad.
Ik help je wel!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens, jongens. Jullie moeten nog even geduld hebben, moet in mijn 1tje nog 4 verhaaltjes maken.
Ik wil ook best zeggen ik wil best helpen maar dat is niet zo handig als dode maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
ik ben toch nog popstars aan het kijken.... dus doe rustig aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Ik had over een paar dingen nog wel wat te zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij dacht dat er niet zoveel overlevenden waren in de andere maffia-familie?
[..]
Nope..![]()
Vaak komen die welquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had over een paar dingen nog wel wat te zeggen.
Krijgen we na afloop ook uitleg van alle hints? Of is dat onbegonnen werk?
Ik heb niets kunnen doen om dit tegen te houden inderdaad, ik werd gewoon vermoord door maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aldus meneer die niet eens mee heeft kunnen spelen
Aaaaaah...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb niets kunnen doen om dit tegen te houden inderdaad, ik werd gewoon vermoord door maffia
Je legt het er wel erg dik op dat je verwacht gekilled te worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
lukt het met de verhaaltjes???
Er gaan er dus weer 4 dood
Daar ga ik.........
ja ik heb zo gevoelquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je legt het er wel erg dik op dat je verwacht gekilled te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |