autodrop? droplul?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
jammer voor je dat ik een drop was
Jij dacht dat er niet zoveel overlevenden waren in de andere maffia-familie?quote:
Nope..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit eens terug te lezen, er was zelfs een hele zaak tegen me gebouwd.
Ik mag nu niets spelinhoudelijks meer zeggen hè?
minstens nog een dagquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oeps![]()
[..]
Hoelang dacht je het nog geheim te houden?
'de andere'quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij dacht dat er niet zoveel overlevenden waren in de andere maffia-familie?
Hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'de andere'![]()
Subtiel
Nee ik snap er gewoon geen flikker meer van wie nou wie is wat nou wat is en en enzo. Ik ben te blond hiervoor
Ik liet mn blonde actie gewoon staan en dat vond iedereen al verdachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik nog leef straks, stem ik BeamOfLightDat hij die post weggehaald heeft is verdachter dan dat hij hem postte
Ik kijk morgen wel, ik ga nu hopen dat ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap zal hebben. Even genoeg ellende gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens, jongens. Jullie moeten nog even geduld hebben, moet in mijn 1tje nog 4 verhaaltjes maken.
Weltrustenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel, ik ga nu hopen dat ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap zal hebben. Even genoeg ellende gehad.
Ik help je wel!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens, jongens. Jullie moeten nog even geduld hebben, moet in mijn 1tje nog 4 verhaaltjes maken.
Ik wil ook best zeggen ik wil best helpen maar dat is niet zo handig als dode maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
ik ben toch nog popstars aan het kijken.... dus doe rustig aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef -SG- het volgende:
Ik had over een paar dingen nog wel wat te zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij dacht dat er niet zoveel overlevenden waren in de andere maffia-familie?
[..]
Nope..![]()
Vaak komen die welquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had over een paar dingen nog wel wat te zeggen.
Krijgen we na afloop ook uitleg van alle hints? Of is dat onbegonnen werk?
Ik heb niets kunnen doen om dit tegen te houden inderdaad, ik werd gewoon vermoord door maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aldus meneer die niet eens mee heeft kunnen spelen
Aaaaaah...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb niets kunnen doen om dit tegen te houden inderdaad, ik werd gewoon vermoord door maffia
Je legt het er wel erg dik op dat je verwacht gekilled te worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
lukt het met de verhaaltjes???
Er gaan er dus weer 4 dood
Daar ga ik.........
ja ik heb zo gevoelquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je legt het er wel erg dik op dat je verwacht gekilled te worden.
Bij de eerste nacht al... kaboempats weg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Naatje1 was toch al dood of vergis ik me nu?
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Naatje1 was toch al dood of vergis ik me nu?
Wacht maar tot mijn geest je wreektquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij leeft ook. Soort van.
Count your blessings..
Stali leeft ook nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog leefde Stali?
Volgens mij kwamen Eminem en Nederlandstalige muziek ook voor in 1 van de eerste moorden. 2 Stukjes moord die we samen kunnen onderzoeken dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:40 schreef -SG- het volgende:
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen" "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Daarnaast pleegde Stali (mafia) zelfmoord
Ang3l's moordenaar is terug!quote:n het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.
Ik leef weer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
1. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek Gekke Dokter
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek Spion
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
11. Stali Profiel | History | Fotoboek Maffia
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Mafia
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek Mafia
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Mafia
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek Dokter
39. Huppelmuts Profiel History FotoboekDorpsbewoner
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
D'r is nie veel meer over
Ja ik heb die uit de OP gepakt...quote:
Aangepastquote:
Ik mag nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er een dooie die SG donderdag wil helpen? Ik ben dan waarschijnlijk weer weg.
Ik wou ook wel, maar bedenk me dat ik dan ook niet mag?quote:
Troost je, ik kennelijk ook niet.quote:
Kan wel... kan heul welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
Kan moeilijk mafia de hints laten maken hè
Ik ben geen maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
Nog 18, waarvan 6 dus mafia... dan moeten er haast wel een paar in de TAL SC rondhangen
Ik verdenk nog steeds c_a
Etcetera?quote:Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood
Ik zei al sorry.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
EN NU ALLEMAAL STOFHAPPEN JA!!!
En ik wil echt uitleg over die slang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |