Goh...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef D. het volgende:
Ik zie net pas dat ik het vorige deeltje sloot
Staan ze ook niet bij je verzonden items in je PM? Of heeft Hara de rollen ge-pm'd?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
De grap is dat ik op een andere laptop zit. En de rollen niet hier op heb.
Dat laatste ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staan ze ook niet bij je verzonden items in je PM? Of heeft Hara de rollen ge-pm'd?
Je moet er op niet op gaan zittenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
De grap is dat ik op een andere laptop zit. En de rollen niet hier op heb.
De lynch is nog niet officieel gemaakt, ivm met ontoereikende informatie op gebruikte apparatenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Who died?
*lees lees*
JJH? of is ie op miraculeuze wijze beschermd?
Ja JJH is dood. Maar rollen staan op andere laptop die ik nu probeer te fixen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Who died?
*lees lees*
JJH? of is ie op miraculeuze wijze beschermd?
Heul niet.quote:
Ikke ben geen maffiaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Pheno, stali, SilentAlarm en Charmed_Angel zijn mafia, die moeten we even lynchen de komende dagen
Nee hoor ik ben zo dorp als dorp kan zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikke ben geen maffia
Maar jij wel
Dat klinkt lief SG. Ik vind het al heel lief dat het net lijkt alsof alle maffia op mij gingquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef -SG- het volgende:
Bedankt voor het meespelen Susi en voor iedereen die nog meedoet, veel succes met hints zoeken!
Je moet niet denken dat iedereen meteen PM't hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
Nu alle speciale rollen in een half uur PM-en
maak die woorden eens waar met duidelijke bewijzen graag, voordat je mij als dorpeling gaat killen? Je stemt zelf ook op JJH en jij bent nog steeds iemand met die slang, het wasgoed etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Pheno, stali, SilentAlarm en Charmed_Angel zijn mafia, die moeten we even lynchen de komende dagen
ik geloof niet dat pheno maffioos is, en ik twijfel aan stali. Met die anderen heb je wsl gelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Zie je Hara al met een stempeltje approved klaarzitten ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met de kills van gister die alleen naar Hara waren verstuurd?
Afgekeurd?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
moet ik de kills nu nog snel doorsturen of wordt het verlengd?
Zouden we dat niet eerst eens overleggen dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
Die had je gisten na de kills ook al wel kunnen versturenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
Dat zou jij toch doen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die had je gisten na de kills ook al wel kunnen versturen
SSTTquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je er niet ook bij hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |