Ik wist dat je dorp was :-)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
EN NU ALLEMAAL STOFHAPPEN JA!!!
En ik wil echt uitleg over die slang
Hmm verdacht hoorquote:
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Huppel onschuldig! Die slangenhint was misleidend
.
Sorry. Maar die slang. En dat wasgoed. Hints die dubbel opgevat kunnen wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
EN NU ALLEMAAL STOFHAPPEN JA!!!
En ik wil echt uitleg over die slang
Ik heb nooit op je gestemd tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik toch![]()
Die wil ik dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag uitgelegd hebben
Wasgoed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry. Maar die slang. En dat wasgoed. Hints die dubbel opgevat kunnen wordenIk denk dat we de leiding maar moeten lynchen.
Iets met fris gewassen ondergoed van de lijn pakken ofzo. Geloof nacht 1.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wasgoed?![]()
Hoe had je die dan aan mij gelinkt?
Ja man die slang. Dat zei ik al. Ik vond alleen iets met slang bij mij en ez in het fobo en wij waren beiden dorp. Die snap ik dus echt niet
Ja maar die werd niet aan mij gelinkt tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets met fris gewassen ondergoed van de lijn pakken ofzo. Geloof nacht 1.
Nou ja, ik ben weer aan het speuren, maar dat Eminem? Ik ken die hele gast niet, dus met zijn wiki ben ik maar gaan zoeken hints naar singles of zo?quote:Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Ja, wat hang je anders op het balkon?quote:
Zeer terecht dat je nu hard je best doet om mijn moord op te lossenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben weer aan het speuren, maar dat Eminem? Ik ken die hele gast niet, dus met zijn wiki ben ik maar gaan zoeken hints naar singles of zo?
Myraela is zo stil:
[Singles] kaal of kammen eminem is kaal, kaal of kammen is een rapnummer van Nederlandse bodem?
[singles] met pizza uit de oven (spreekt voor zich)
[Singles] gaan hun eigen goddelijke gang (tja, gods : slap argument)
Ongezond afvallen (weer pizza en hotdog?)
En afspreken met kippetjes, dat singlestopic in het algemeen?
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wat hang je anders op het balkon?
Wist je niet dat het een eufemisme is voor een stel lietenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinkt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist je niet dat het een eufemisme is voor een stel lieten?
Dat stond toch in het verhaaltje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinkt
Neequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik heb wat geleerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je daar net zo zeker van als van mij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry Huppel
Maae Myraela is wel maffia
ja door die slang Huppelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je daar net zo zeker van als van mij?
Videomateriaal daarvan is gewenstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:47 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry huppel, ik zal heel plechtig het stofhapritueel vervullen
Ja hoor, wat is dit nou weer voor BullShit? Heb jij ineens een leven ofzo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er een dooie die SG donderdag wil helpen? Ik ben dan waarschijnlijk weer weg.
Nee, juist een maffialid wil overal videos van maken (TAL of RLS?). of was die al dood? Want ik heb geen idee welke stukjes nu bij welke bekende maffialeden past.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Videomateriaal daarvan is gewenst
Myraela (1) BoLquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja hoor, wat is dit nou weer voor BullShit? Heb jij ineens een leven ofzo?
## Myraela
eentje maar.... gelukkig dat jij nu toegeeft dat dus één maffia is. En hoe weet jij dat? Als jij maffia bent! Misschien moet ik mijn stem veranderen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Nou, daar gaat weer een dorpeling jongens!
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens hetquote:Het was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!quote:Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde.
Jij hebt duidelijk het spel niet gevolgdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:10 schreef wendytje het volgende:
[..]
eentje maar.... gelukkig dat jij nu toegeeft dat dus één maffia is. En hoe weet jij dat? Als jij maffia bent! Misschien moet ik mijn stem veranderen...
ja samen met mij was je dorp, we waren de enige Angels in het dorp... en nu ben ik weduwequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het spel niet gevolgd
Ik ben in nacht 2 gestorven, ik was dorp
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verdenk Rave_NL
[..]
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens het
[..]
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Post in Cultuur en Historie: Bizarre militaire innovaties.
Nee Liverpoolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Groot-Britannië staat gelijk aan bizarre militaire uitvindingen?
oeps.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het spel niet gevolgd
Ik ben in nacht 2 gestorven, ik was dorp
toch maar nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
moet ik de kills nu nog snel doorsturen of wordt het verlengd?
of je volgt mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:11 schreef D. het volgende:
Ik zal wel weer niemand meekrijgen, maar...
## I vote iBenny
Myraela (1) BoL
charmed_angel (1) wendytje
Rave_NL (1) charmed_angel
iBenny (1) D.
En als jullie verstandig zijn volgen jullie mij eens een keer, dan kunnen 'we' nog winnen
BoL heeft toegegeven dat hij maffia isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:15 schreef Silentalarm het volgende:
Hints naar Rave_NL
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Nederlander --> Zie naam Rave_NL
Niet over wil praten --> Ondertitel is compromise is not an option
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Silentalarm het volgende:
Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.
BeamofLight (1) charmed_angel
Rave_NL (3) Charmed_Angel, SilentAlarm,bloodysunday
Ohhh dat was dat van die post natuurlijk. Nou dan heb ik idd ook liever dat hij eraan gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stem morgen Rave_NL als ik nog leef...
BoL heeft toegegeven dat hij maffia is
Ik denk toch ook Rave-NLquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Silentalarm het volgende:
Myraela (1) BoL
iBenny (1) D.
BeamofLight (1) charmed_angel
Rave_NL (2) Charmed_Angel, SilentAlarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |