Ik wist dat je dorp was :-)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
EN NU ALLEMAAL STOFHAPPEN JA!!!
En ik wil echt uitleg over die slang
Hmm verdacht hoorquote:
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Huppel onschuldig! Die slangenhint was misleidend
.
Sorry. Maar die slang. En dat wasgoed. Hints die dubbel opgevat kunnen wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
EN NU ALLEMAAL STOFHAPPEN JA!!!
En ik wil echt uitleg over die slang
Ik heb nooit op je gestemd tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik toch![]()
Die wil ik dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag uitgelegd hebben
Wasgoed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry. Maar die slang. En dat wasgoed. Hints die dubbel opgevat kunnen wordenIk denk dat we de leiding maar moeten lynchen.
Iets met fris gewassen ondergoed van de lijn pakken ofzo. Geloof nacht 1.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wasgoed?![]()
Hoe had je die dan aan mij gelinkt?
Ja man die slang. Dat zei ik al. Ik vond alleen iets met slang bij mij en ez in het fobo en wij waren beiden dorp. Die snap ik dus echt niet
Ja maar die werd niet aan mij gelinkt tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets met fris gewassen ondergoed van de lijn pakken ofzo. Geloof nacht 1.
Nou ja, ik ben weer aan het speuren, maar dat Eminem? Ik ken die hele gast niet, dus met zijn wiki ben ik maar gaan zoeken hints naar singles of zo?quote:Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
Ja, wat hang je anders op het balkon?quote:
Zeer terecht dat je nu hard je best doet om mijn moord op te lossenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben weer aan het speuren, maar dat Eminem? Ik ken die hele gast niet, dus met zijn wiki ben ik maar gaan zoeken hints naar singles of zo?
Myraela is zo stil:
[Singles] kaal of kammen eminem is kaal, kaal of kammen is een rapnummer van Nederlandse bodem?
[singles] met pizza uit de oven (spreekt voor zich)
[Singles] gaan hun eigen goddelijke gang (tja, gods : slap argument)
Ongezond afvallen (weer pizza en hotdog?)
En afspreken met kippetjes, dat singlestopic in het algemeen?
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wat hang je anders op het balkon?
Wist je niet dat het een eufemisme is voor een stel lietenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinkt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist je niet dat het een eufemisme is voor een stel lieten?
Dat stond toch in het verhaaltje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heb je balkon dan aan mij gelinkt
Neequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik heb wat geleerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je daar net zo zeker van als van mij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry Huppel
Maae Myraela is wel maffia
ja door die slang Huppelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je daar net zo zeker van als van mij?
Videomateriaal daarvan is gewenstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:47 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry huppel, ik zal heel plechtig het stofhapritueel vervullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |