Voor watte?quote:
Kun je daar niet tegen?quote:
Uri gaat een heleboel uit te leggen krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uri Rosenthal op buitenlandse zaken. Geen Verburg op defensie, maar Hillen
.
Nee, maar ze werd vaak genoemd. Het is een makkelijke post nu aangezien er toch geen oorlog gevoerd gaat worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
Uri gaat een heleboel uit te leggen krijgen
En had je serieus Verburg op het ministerie van Oorlog tegen de Islam verwacht?
Echt waar? Hoe verzint hij hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je daar niet tegen?
Mijn opa zei altijd:"ze mogen bij mij op de rand van het bord schijten als ze maar niet spetteren."
Niet in de paar maanden dat dit kabinet blijft zitten waarschijnlijk, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar ze werd vaak genoemd. Het is een makkelijke post nu aangezien er toch geen oorlog gevoerd gaat worden.
En chocoladetoetjes, werden die bij jullie ook Stront van de Macaberen, uitgesproken als makke beren, genoemd?quote:
Mijn broer heeft het altijd over geslachtsroomquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En chocoladetoetjes, werden die bij jullie ook Stront van de Macaberen, uitgesproken als makke beren, genoemd?
Duhhh....als ik vroeg aan ons pap wwat we aten zei die met een goede bui : POEP!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En kon je dan nog een hap door je keel krijgen?
neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En chocoladetoetjes, werden die bij jullie ook Stront van de Macaberen, uitgesproken als makke beren, genoemd?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
En als ie haaievinnensoep eet laat ie het van z'n lepel afdruipen en kijkt ie er heel dubieus bij. Ja, hij is ons er één
Wij kregen als standaardantwoord: kindervraagboekjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Duhhh....als ik vroeg aan ons pap wwat we aten zei die met een goede bui : POEP!!!![]()
[..]
nee
Stofzuiger kan ook, maar dan moet je hem wel op het laagste stand zetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:29 schreef hondjes het volgende:
Jianmet je brandblusser.
DK zijn die busjes overal te koop en kan het niet met de stofzuiger...
Thanks..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stofzuiger kan ook, maar dan moet je hem wel op het laagste stand zetten.
Achterop de ventilator van de voeding en eentje van de grafische kaart en dan moet het ok blijven!quote:
wa hedde gedaon danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Noek het volgende:
Maar ik had echt zo'n super toffe stoere dag vandaag. Van zulke wil ik er nog 3000! Ik vrees dat ik niet nog lang niet dood wil. [ afbeelding ]
Ja dat! Alleen in normale mensen taal.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat! Alleen in normale mensen taal.
Ik deed mee met een pilot van een nieuwe fietstraining en die was echt zwaar maar zo ontzettend gaaf dat ik bijna uit mijn voegen barst.quote:
Ik snap dajj intans wol.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
O meneer verhuist van een dorp naar de stad en heeft meteen praatjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool!!!! Mens jij moet echt een super conditie hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik deed mee met een pilot van een nieuwe fietstraining en die was echt zwaar maar zo ontzettend gaaf dat ik bijna uit mijn voegen barst.
en daarna peter ziet sterrenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
Vanavond voetbal hè? Ik ga Teh Voice kijken.
Moi aussi! Hoe was 030 en wat heb je in mijn stadje uitgespookt?quote:
Ja en dat durf ik eindelijk ook zelf eens te vinden. Ik geef soms 10/12 uren les per week en dan nog voel ik me soms niet sterk genoeg maar zo'n dag als vandaag en dan geloof ik zelf ook wel dat ik best sterk ben in mijn poten. Tof is dat!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
Cool!!!! Mens jij moet echt een super conditie hebben
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
en daarna peter ziet sterren....Hihi peter ziet ook elke dag sterren
Hij ziet sterren! Het heet niet voor niets zo! Anders had het wel Peters pikkenspuit Parade geheten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?
Eigenlijk is Peter echt HEEL slecht maar ik blijf wel hangen.
Vorige week toen ie bij barbie was, zomgquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dat durf ik eindelijk ook zelf eens te vinden. Ik geef soms 10/12 uren les per week en dan nog voel ik me soms niet sterk genoeg maar zo'n dag als vandaag en dan geloof ik zelf ook wel dat ik best sterk ben in mijn poten. Tof is dat!
[..]
Utrecht is echt heel leuk! Veel fietsen én ik kreeg mijn lunch mee in folie omdat het te lang duurde. Echt heel aardig terwijl ik best bozig deed. Nou! Fijne stad heur. Ik zou er blijven. Alleen om er te komen hè, man man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moi aussi! Hoe was 030 en wat heb je in mijn stadje uitgespookt?
Zhe drama....ga je hoofd spoelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week toen ie bij barbie was, zomg. Ja, ik heb 't gezien
.
Ik vind beiden tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh Robbie! Die is wel tof, zijn muziek is alleen kut.
Dat ze die vrouw het liefst op haar bek wilde tikken. Ja nee ja, want nu denkt heel Nederland dat er alleen maar sletten in Scheveningen wonen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week toen ie bij barbie was, zomg. Ja, ik heb 't gezien
.
Ik ga teh foebal kijken met vriendenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
Vanavond voetbal hè? Ik ga Teh Voice kijken.
JIJ GAAT NAAR DIE CAMPINGZENDER KIJKEN??????quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga teh foebal kijken met vrienden [ afbeelding ]
Have fun!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
JIJ GAAT NAAR DIE CAMPINGZENDER KIJKEN??????
wat een lekker geil gozertje is het toch, *zucht* hij hoeft echt niet te zingen hoor als hij eens langs komtquote:
Er gaat niets boven goeie fellatio terwijl je foebal kijkt. Daar maak je een man gelukkig meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Have fun!
Ik ga met mijn allerbeste vriend (Ben) op bed kijken. Het kliekjegaat natuurlijk wel voetjebal kijken.
Iquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef Noek het volgende:
Utrecht is echt heel leuk! Veel fietsen én ik kreeg mijn lunch mee in folie omdat het te lang duurde. Echt heel aardig terwijl ik best bozig deed. Nou! Fijne stad heur. Ik zou er blijven. Alleen om er te komen hè, man man.![]()
Ik haat files en ik wen er ook niet aan want hier doen we alles met paard en wagen.
Tsssskkkkkkkkkkkkkkkk jaja maar stiekum is het je lievelingszenderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Noodgedwongen. En dan maar proberen die jolige aankondigen en prijsvragen in beeld te negeren
Lekker met je maatjes euroshopper bier drinken en praten alsof alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dan Grolschquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lekker met je maatjes euroshopper bier drinken en praten alsof alle vrouwen hoeren zijn?
En ootoos.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lekker met je maatjes euroshopper bier drinken en praten alsof alle vrouwen hoeren zijn?
'Bier' van boven de rivierenquote:
Misschien ga ik vanavond ook nog wel aan het DAB. Dat is enorm lekker, komt uit Dortmund en dat is dus heel ver boven de rivierenquote:
Een auto zuipt minder en daar hoeft je geen toestemming van te hebben om een ritje te maken, een setje nieuwe banden erop is bij een auto goedkoper, en een auto mag je legaal slopen.. etc cetera!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouw'n zijn net auto's. Je kunt er 'n hoop trammelant mee hebb'n.
En voor je het weet lig je eronderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouw'n zijn net auto's. Je kunt er 'n hoop trammelant mee hebb'n.
Jij hebt Mercedes nooit ontmoet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een auto zuipt minder en daar hoeft je geen toestemming van te hebben om een ritje te maken, een setje nieuwe banden erop is bij een auto goedkoper, en een auto mag je legaal slopen.. etc cetera!
Nee, ik houd van Aziatische typkes!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt Mercedes nooit ontmoet.
Ja, dat is me er één:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuken, en de klok loopt? Wat moet je nu poedelnaakt met een horloge om?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is me er één:
[ afbeelding ]
Ze houdt van blingbling denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neuken, en de klok loopt? Wat moet je nu poedelnaakt met een horloge om?
Goed, en dan nu over auto's. Ik googlen wie Vanessa was..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is me er één:
[ afbeelding ]
Of ze weet niet hoe de sluiting van het bandje werkt. Haar kettinkje heeft ze ook op een verkeerde plaats om gedaan.quote:
Sta ik onderweg naar huis voor het stoplicht en ik zag zo'n hele mooie gestroomlijnde Mercedes naast me staan. Ik denk: Jezus, heeft hij zo'n mooie auto en dan zo'n lelijke kop met haarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta ik onderweg naar huis voor het stoplicht en ik zag zo'n hele mooie gestroomlijnde Mercedes naast me staan. Ik denk: Jezus, heeft hij zo'n mooie auto en dan zo'n lelijke kop met haar![]()
Kijkt hij om, is het Leo Beenhakker
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta ik onderweg naar huis voor het stoplicht en ik zag zo'n hele mooie gestroomlijnde Mercedes naast me staan. Ik denk: Jezus, heeft hij zo'n mooie auto en dan zo'n lelijke kop met haar![]()
jajaja maak dat een ander maar wijsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
Met tegenzin heb ik net SBS6 opgezet...
Teh horror
Donker, grijs of zwart. Gelukkig geen witquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat voor een kleur had z'n Mercedes?
Ze dachten, laten we het Wilhelmus nog een keer spelen, misschien klinkt het de 2e keer beter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze spelen het Wilhelmus zelfs beroerd
Geel en zwart samen is wel heel mooi, foebaltechnisch gezienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donker, grijs of zwart. Gelukkig geen wit
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Geel en zwart samen is wel heel mooi, foebaltechnisch gezien
Daar heeft Don Leo over na gedachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Geel en zwart samen is wel heel mooi, foebaltechnisch gezien
vind hem wel leuk, niet zijn kop maar zijn komentaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk Heks, een echte Rotterdammert, recht voor zijn raap. Maar zijn haarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind hem wel leuk, niet zijn kop maar zijn komentaarmazzelkont ik had uitgebreid zitten zwaaien hoor
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk Heks, een echte Rotterdammert, recht voor zijn raap. Maar zijn haar![]()
Ik heb niet gezwaaid, ik klap altijd didchts als ik BN-ers zieen ik zat nog steeds zo
achter mijn stuur vanwege zijn haar.
Dat is best knap he D_K, hoe we van het ene naar het andere onderwerp rollen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van auto's naar voetbal, naar het kapsel!
Terug naar tieten dan maar weer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best knap he D_K, hoe we van het ene naar het andere onderwerp rollen?
je vergeet een pusch-up Behaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Terug naar tieten dan maar weer?
O nee, o nee ik heb niets gezegd! Dat eindigt in drama's! Via tepels naar fopspenen naar ondersteunend ondergoed!
Alsof hij zelf zo de hele dag niet bezig is....soms volg ik hem echt nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best knap he D_K, hoe we van het ene naar het andere onderwerp rollen?
Van tieten, naar spenen, naar nachtvoedingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Terug naar tieten dan maar weer?
O nee, o nee ik heb niets gezegd! Dat eindigt in drama's! Via tepels naar fopspenen naar ondersteunend ondergoed!
hahaha die slaapt misschien, die moet er straks weer uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van tieten, naar spenen, naar nachtvoedingen![]()
Waar is Marrije eigenlijk?
Ik ben zelf ook nogal van hak op de tak, grappig is dat sommige mensen daar heel makkelijk in mee gaan en andere soms geen flauw idee hebben waarom ik ineens een andere weg inslaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof hij zelf zo de hele dag niet bezig is....soms volg ik hem echt niet![]()
ja stomme ikkke kan geen gedachtes lezen
Hak op de tak? Ik sla hele bomen over!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nogal van hak op de tak, grappig is dat sommige mensen daar heel makkelijk in mee gaan en andere soms geen flauw idee hebben waarom ik ineens een andere weg insla
Als je dat dan maar wel op je hakken doetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hak op de tak? Ik sla hele bomen over!
Nah niet iedereen kan zo logisch redeneren als dat ik kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nogal van hak op de tak, grappig is dat sommige mensen daar heel makkelijk in mee gaan en andere soms geen flauw idee hebben waarom ik ineens een andere weg insla
Stiletto's!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat dan maar wel op je hakken doet
Ha, dan moeten we toch eens die meet doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah niet iedereen kan zo logisch redeneren als dat ik kan
![]()
![]()
Volgens mij is het al een saaie wedstrijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
wordt een saaie wedstrijd, ik voel het gewoon
vanavond Robbie Williams, die is pas geilquote:
Zeg...wat een mongool daar in dat ge-oop topicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond Robbie Williams, die is pas geilzingen hoeft ie echt niet als ie langs komt, maar ach ik blijf wel dromen hoor
Ik heb nog ergens een foto van Robbie en mezelfquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond Robbie Williams, die is pas geilzingen hoeft ie echt niet als ie langs komt, maar ach ik blijf wel dromen hoor
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van Robbie en mezelf![]()
Hoe is 't eigenlijk met Kally?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was ook in amsterdam in de arena...bij zn concert...hoe kom ik nu weer bij rotterdam
Goed....maar je kan het ook zelf aan dr vragen [Miauw SC #567] Afellay :9 :9 :9quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe is 't eigenlijk met Kally?
Ik was in Amsterdam bij Madame Tussaudquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was ook in amsterdam in de arena...bij zn concert...hoe kom ik nu weer bij rotterdam
Ik bij zn concertquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam bij Madame Tussaud
ja, en die heeft niks geils aan zich kleven hahahha echt helemaal van het padje af, jammer dat pietje niet ff met de bezem langs komt, Voetbal is zeker belangrijker he Pietjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg...wat een mongool daar in dat ge-oop topic
Gaaf! Ik ben nog nooit bij een concert van Robbie geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bij zn concert![]()
Tijdens een wedstrijd van het nederlands elftal....gingen we live kijken op een scherm
Als ie ooit weer naar nl komt ga ik samen met Kal...je mag wel meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Ik ben nog nooit bij een concert van Robbie geweest
Goed ideequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ie ooit weer naar nl komt ga ik samen met Kal...je mag wel mee
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Het Beste idee van Nederland
Ik vond haar vet irritantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je nou zo'n vreselijk lekker wijf wegsturen.
Jealousy is a bitchquote:
Die blonde? Met die pa met zon raar accent?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je nou zo'n vreselijk lekker wijf wegsturen.
Heb je je eigeste accent welles geheurd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die blonde? Met die pa met zon raar accent?
eigeste?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je je eigeste accent welles geheurd?
ja, van eigeel.quote:
Hij was een paar jaar terug toch verdomd dicht bij jou in de buurt en hij is niet eens langs geweest??? Wat een druiloor zeg, ik was er welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Compensatiedrang Noekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:41 schreef Noek het volgende:
Zo, zaterdag! Lekker op tijd weer dankzij een mug. Zo klein en zo'n herrie. Hoe dan?!
That's the spiritquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgende keer zwaffel ik ze dood met mijn huge ePenis.
heb zo ff gekeken, maar dat ene kind kan makelijk schijten nadat ze een komkommer erin heeft gedouwtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:26 schreef Noek het volgende:
Pietje, mag jij dit topic eigenlijk wel modden van jullie mam?
Wie nu iets krankzinnigs wil zien moet even deze link volgen
En een wortel in haar slip. Wat een armoe! Voor het plaatje zou het leuk zijn als ze een maiskolf in haar mond propt. De combi geil met groente is echt ...raar! Maar goed, ik ken mensen die met pony's trouwen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb zo ff gekeken, maar dat ene kind kan makelijk schijten nadat ze een komkommer erin heeft gedouwt
Nu móet ik daar wel kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:26 schreef Noek het volgende:
Pietje, mag jij dit topic eigenlijk wel modden van jullie mam?
Wie nu iets krankzinnigs wil zien moet even deze link volgen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu móet ik daar wel kijken
Nieuwsgierigheid is a bitch.
nou dan heb jij het fototje goed bestudeerd, ik schrolde en zag een komkommer in der poepertje scrolde gelijk verder, zat aan me koffie dacht echt, ga niet met komkommer EN koffie me dag beginnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:06 schreef Gert het volgende:
Die komkommaar zit er ook weer niet echt ín. En een komkommer is geen ananas, zeg ik altijd maar zo.
Weet jij eigenlijk wel wat een goatse is, Heks? Even kijken tot hoe ver ik je nieuwsgierigheid kan prikkelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
had ik ook hoor lavenderr, is Noek der schuld
Ik niet! Post eens?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat een goatse is, Heks? Even kijken tot hoe ver ik je nieuwsgierigheid kan prikkelen.
Daar heb ik zo om moeten lachen, dat vond ik nou echt humor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Die holle bolle gijs vond je echt geweldig he yvonne?
Ja dat was sowieso al een vrij appart topic toenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik zo om moeten lachen, dat vond ik nou echt humor.
Aaaaaaah, lief!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was sowieso al een vrij appart topic toen
Volgende week bak ik een iniminibiefstukje voor je.
Deze "invalshoek" is ook wel aardig:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
Die staat in mijn favo'squote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik zo om moeten lachen, dat vond ik nou echt humor.
Ik vind Pokemon leuk! Ik wil het steeds op de DS spelen maar ik vergeet het steeds!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Gotta catch some morePokèèèèèèmonnnnnnn
Have vooral veel fun op this sunny dag! Voor je het weet zit je tot je oren in de sneeuw!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:17 schreef Noek het volgende:
@JULLIE op FOK!, FOK! draaiende houden natuurlijk. Valt nog niet mee in je eentje.
NU ga ik zo @STAD tapassen met mijn @KLIEKJE
TWEETzels!
Kom net binnen, zon verdween achter de rotswand, kut rotswand! Maar vind het puur genieten eigenlijk, zomaar in oktober de hele middag in je blote velletje buiten kunnen zitten, heerlijk!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
Ik baal dat ik helemaal geen zon meer heb in mijn tuintje.
Vind ik zielig voor al die mensen die in die huisjes wonen die er tegen aan staan, maar anders deed ik het! Staat potverdomme mijn zon tegen te houden!quote:
weet heus wel van sex enzo hoor, maar al die namen gewoon standjes onthouden vind ik al moeilijk genoegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
Ooh Toverheks, ik heb zin om je hand vast te pakken en je alle geneugten van internet te leren kennen.
Als een Alice vliegen we langs alle wonderen die de natuur heeft voortgebracht. Al die wonderen liggen aan onze voeten. Ken je Tubgirl wel, Heks?
Yvonne, plaats eens!
Die verleer je niet, dat is net als fietsenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet heus wel van sex enzo hoor, maar al die namen gewoon standjes onthouden vind ik al moeilijk genoeg
ja maar zo hard als ik vroeger fietste, ach de heupjes enzo he, hahhha is niet allemaal meer zo soepeltjes, maar kan nog steeds me benen in me nek leggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die verleer je niet, dat is net als fietsen
Benidorm bastardquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar zo hard als ik vroeger fietste, ach de heupjes enzo he, hahhha is niet allemaal meer zo soepeltjes, maar kan nog steeds me benen in me nek leggen
quote:
Bejaarden hebben ook slechte heupen en weten ook niet alle woordjes, dus het zou kunnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh dat zijn bejaarde, ik ben nog lang niet bejaard hoor
dat is waarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bejaarden hebben ook slechte heupen en weten ook niet alle woordjes, dus het zou kunnen
Ach, zolang je nog geen rollator hebt.......quote:
nee, zelfs geen steunkousenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, zolang je nog geen rollator hebt.......
Ja, zwaar irritant dat msnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb er alweer een vriend bij![]()
Al de 4e vandaag![]()
[ afbeelding ]
Noek is bezig met een baggeraartje geloof ik: Ik had net een noekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
wat is het stil zeg pppfftttttt iedereen weg of wat anders aan het doen.
Hou je niet van russische dames?quote:
Je hoeft aleen maar even ¤100,- over te maken en ze komtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen Olga of Svetlana
Ik ken meiden die goedkoper komenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hoeft aleen maar even ¤100,- over te maken en ze komt
Leuk, kamperenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
Ow Heksie, FarcVechtMeisje Tanja leeft en heeft een vriendje:
[ afbeelding ]
Zie http://www.geenstijl.nl/m(...)_tanja_toch_wel.html
pppffttt gelukkig is goed nieuws, en nu moet ze maar eens terug komen, ben ik blij voor die moeder zeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
Ow Heksie, FarcVechtMeisje Tanja leeft en heeft een vriendje:
[ afbeelding ]
Zie http://www.geenstijl.nl/m(...)_tanja_toch_wel.html
jaja, dat weten wequote:
ja...kop jij hem even inquote:
Sloeriequote:
Toch niet stiekem vodka in gedaan héquote:
Ach ja, al die woordjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon snol mag ook hoordank je |Remlof
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinkenquote:
??????????quote:
Snolliebolliequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinken
Houden we het daar wel opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinken
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
kletsen wij nou dit hele topic vol met zijn 3e
Oefenen baart kunstquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:kletsen wij nou dit hele topic vol met zijn 3e
Wie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Ow het is vandaag de 70e geboortedag van John Lennon
Zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
En geslachtsgemeenschap kinderen als je niet oppast
mooi nummerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Ow het is vandaag de 70e geboortedag van John Lennon
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.quote:
Ach....kom je weereens in de speeltuinquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, het gooit je leven aardig overhoop
Zit Mark David Chapman al 30 jaar vast?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.
Zo jong ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.
Ik kan het me nog herinneren dat ik op Hilversum 3 hoorde dat ie was vermoordquote:
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoietsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit Mark David Chapman al 30 jaar vast?
die lagen in het Hilton hier voor de vredequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
Die deden het toch in een hotelkamer ofzo?![]()
En dat was geen breezer volgens mij![]()
Mark Chapman zit nu in de Attica State Prison in de buurt van Buffalo, in de staat New York. Sinds 2000 kan hij elke twee jaar om vervroegde vrijlating vragen, wat tot dusver altijd is geweigerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoiets
wie zei er wat?? ken je niet meer volgen hoor hahahahquote:
Goed excuus, voor de vrede enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die lagen in het Hilton hier voor de vrede
Uhu:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die lagen in het Hilton hier voor de vrede
Ik leg hem weleens uit als je nuchter bentquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie zei er wat?? ken je niet meer volgen hoor hahahah
Ik snapte hem ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik leg hem weleens uit als je nuchter bent
ik nuchterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik leg hem weleens uit als je nuchter bent
en HiDi Remlof snapt het ook niet meer hoorquote:
Soort van Harry Loco, maar dan met zijn 2equote:
oh die Harry Loco, af en toe dacht ik echt, wie is er gekker hij of ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Harry Loco, maar dan met zijn 2e![]()
Nou vooruit dan.... het is zijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoiets
Mooiquote:
Peace menquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die Harry Loco, af en toe dacht ik echt, wie is er gekker hij of ikkreeg de kriebels van die vent
ohhhhhh zeg dat dan gelijk pppfftttt dacht, HiDi denkt dat ik als een dronken tor achter mijn pc zit, wat een opluchting, het is een zijquote:
naja, dat weet ik dan toevallig welquote:
je had voetballen gisteren ergens anders gekeken, was dus gezellig en je haar is eraf, ja ja ik lees bijna allesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Het is trouwens wel lekker zo op zaterdagavond alleen thuis, nadat ik twee avonden achter elkaar ben uitgeweest
Nee, vriend waar we heen zouden gaan kwam tweede helft bij mij kijken, want hij had de kinderen bij oma geparkeerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je had voetballen gisteren ergens anders gekeken, was dus gezellig en je haar is eraf, ja ja ik lees bijna alles
okequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vriend waar we heen zouden gaan kwam tweede helft bij mij kijken, want hij had de kinderen bij oma geparkeerd
En daarna moest en zou ie de stad in, dus dat hebben we maar gedaan.
pics or.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
En ja m'n haar is eraf, daar heb ik nog een foto van gepost vannacht
Sorry John
Ja, lees maar terug.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pics or.....
oh wacht... je hebt ze al gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |