ik nuchterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik leg hem weleens uit als je nuchter bent
en HiDi Remlof snapt het ook niet meer hoorquote:
Soort van Harry Loco, maar dan met zijn 2equote:
oh die Harry Loco, af en toe dacht ik echt, wie is er gekker hij of ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Harry Loco, maar dan met zijn 2e![]()
Nou vooruit dan.... het is zijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoiets
Mooiquote:
Peace menquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die Harry Loco, af en toe dacht ik echt, wie is er gekker hij of ikkreeg de kriebels van die vent
ohhhhhh zeg dat dan gelijk pppfftttt dacht, HiDi denkt dat ik als een dronken tor achter mijn pc zit, wat een opluchting, het is een zijquote:
naja, dat weet ik dan toevallig welquote:
je had voetballen gisteren ergens anders gekeken, was dus gezellig en je haar is eraf, ja ja ik lees bijna allesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Het is trouwens wel lekker zo op zaterdagavond alleen thuis, nadat ik twee avonden achter elkaar ben uitgeweest
Nee, vriend waar we heen zouden gaan kwam tweede helft bij mij kijken, want hij had de kinderen bij oma geparkeerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je had voetballen gisteren ergens anders gekeken, was dus gezellig en je haar is eraf, ja ja ik lees bijna alles
okequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vriend waar we heen zouden gaan kwam tweede helft bij mij kijken, want hij had de kinderen bij oma geparkeerd
En daarna moest en zou ie de stad in, dus dat hebben we maar gedaan.
pics or.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
En ja m'n haar is eraf, daar heb ik nog een foto van gepost vannacht
Sorry John
Ja, lees maar terug.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pics or.....
oh wacht... je hebt ze al gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |