Have vooral veel fun op this sunny dag! Voor je het weet zit je tot je oren in de sneeuw!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:17 schreef Noek het volgende:
@JULLIE op FOK!, FOK! draaiende houden natuurlijk. Valt nog niet mee in je eentje.
NU ga ik zo @STAD tapassen met mijn @KLIEKJE
TWEETzels!
Kom net binnen, zon verdween achter de rotswand, kut rotswand! Maar vind het puur genieten eigenlijk, zomaar in oktober de hele middag in je blote velletje buiten kunnen zitten, heerlijk!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
Ik baal dat ik helemaal geen zon meer heb in mijn tuintje.
Vind ik zielig voor al die mensen die in die huisjes wonen die er tegen aan staan, maar anders deed ik het! Staat potverdomme mijn zon tegen te houden!quote:
weet heus wel van sex enzo hoor, maar al die namen gewoon standjes onthouden vind ik al moeilijk genoegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
Ooh Toverheks, ik heb zin om je hand vast te pakken en je alle geneugten van internet te leren kennen.
Als een Alice vliegen we langs alle wonderen die de natuur heeft voortgebracht. Al die wonderen liggen aan onze voeten. Ken je Tubgirl wel, Heks?
Yvonne, plaats eens!
Die verleer je niet, dat is net als fietsenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet heus wel van sex enzo hoor, maar al die namen gewoon standjes onthouden vind ik al moeilijk genoeg
ja maar zo hard als ik vroeger fietste, ach de heupjes enzo he, hahhha is niet allemaal meer zo soepeltjes, maar kan nog steeds me benen in me nek leggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die verleer je niet, dat is net als fietsen
Benidorm bastardquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar zo hard als ik vroeger fietste, ach de heupjes enzo he, hahhha is niet allemaal meer zo soepeltjes, maar kan nog steeds me benen in me nek leggen
quote:
Bejaarden hebben ook slechte heupen en weten ook niet alle woordjes, dus het zou kunnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh dat zijn bejaarde, ik ben nog lang niet bejaard hoor
dat is waarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bejaarden hebben ook slechte heupen en weten ook niet alle woordjes, dus het zou kunnen
Ach, zolang je nog geen rollator hebt.......quote:
nee, zelfs geen steunkousenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, zolang je nog geen rollator hebt.......
Ja, zwaar irritant dat msnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb er alweer een vriend bij![]()
Al de 4e vandaag![]()
[ afbeelding ]
Noek is bezig met een baggeraartje geloof ik: Ik had net een noekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
wat is het stil zeg pppfftttttt iedereen weg of wat anders aan het doen.
Hou je niet van russische dames?quote:
Je hoeft aleen maar even ¤100,- over te maken en ze komtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen Olga of Svetlana
Ik ken meiden die goedkoper komenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hoeft aleen maar even ¤100,- over te maken en ze komt
Leuk, kamperenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
Ow Heksie, FarcVechtMeisje Tanja leeft en heeft een vriendje:
[ afbeelding ]
Zie http://www.geenstijl.nl/m(...)_tanja_toch_wel.html
pppffttt gelukkig is goed nieuws, en nu moet ze maar eens terug komen, ben ik blij voor die moeder zeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
Ow Heksie, FarcVechtMeisje Tanja leeft en heeft een vriendje:
[ afbeelding ]
Zie http://www.geenstijl.nl/m(...)_tanja_toch_wel.html
jaja, dat weten wequote:
ja...kop jij hem even inquote:
Sloeriequote:
Toch niet stiekem vodka in gedaan héquote:
Ach ja, al die woordjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon snol mag ook hoordank je |Remlof
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinkenquote:
??????????quote:
Snolliebolliequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinken
Houden we het daar wel opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinken
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
kletsen wij nou dit hele topic vol met zijn 3e
Oefenen baart kunstquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:kletsen wij nou dit hele topic vol met zijn 3e
Wie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Ow het is vandaag de 70e geboortedag van John Lennon
Zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
En geslachtsgemeenschap kinderen als je niet oppast
mooi nummerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Ow het is vandaag de 70e geboortedag van John Lennon
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.quote:
Ach....kom je weereens in de speeltuinquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, het gooit je leven aardig overhoop
Zit Mark David Chapman al 30 jaar vast?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.
Zo jong ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.
Ik kan het me nog herinneren dat ik op Hilversum 3 hoorde dat ie was vermoordquote:
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoietsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit Mark David Chapman al 30 jaar vast?
die lagen in het Hilton hier voor de vredequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
Die deden het toch in een hotelkamer ofzo?![]()
En dat was geen breezer volgens mij![]()
Mark Chapman zit nu in de Attica State Prison in de buurt van Buffalo, in de staat New York. Sinds 2000 kan hij elke twee jaar om vervroegde vrijlating vragen, wat tot dusver altijd is geweigerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoiets
wie zei er wat?? ken je niet meer volgen hoor hahahahquote:
Goed excuus, voor de vrede enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die lagen in het Hilton hier voor de vrede
Uhu:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die lagen in het Hilton hier voor de vrede
Ik leg hem weleens uit als je nuchter bentquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie zei er wat?? ken je niet meer volgen hoor hahahah
Ik snapte hem ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik leg hem weleens uit als je nuchter bent
ik nuchterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik leg hem weleens uit als je nuchter bent
en HiDi Remlof snapt het ook niet meer hoorquote:
Soort van Harry Loco, maar dan met zijn 2equote:
oh die Harry Loco, af en toe dacht ik echt, wie is er gekker hij of ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Harry Loco, maar dan met zijn 2e![]()
Nou vooruit dan.... het is zijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoiets
Mooiquote:
Peace menquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die Harry Loco, af en toe dacht ik echt, wie is er gekker hij of ikkreeg de kriebels van die vent
ohhhhhh zeg dat dan gelijk pppfftttt dacht, HiDi denkt dat ik als een dronken tor achter mijn pc zit, wat een opluchting, het is een zijquote:
naja, dat weet ik dan toevallig welquote:
je had voetballen gisteren ergens anders gekeken, was dus gezellig en je haar is eraf, ja ja ik lees bijna allesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Het is trouwens wel lekker zo op zaterdagavond alleen thuis, nadat ik twee avonden achter elkaar ben uitgeweest
Nee, vriend waar we heen zouden gaan kwam tweede helft bij mij kijken, want hij had de kinderen bij oma geparkeerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je had voetballen gisteren ergens anders gekeken, was dus gezellig en je haar is eraf, ja ja ik lees bijna alles
okequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vriend waar we heen zouden gaan kwam tweede helft bij mij kijken, want hij had de kinderen bij oma geparkeerd
En daarna moest en zou ie de stad in, dus dat hebben we maar gedaan.
pics or.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
En ja m'n haar is eraf, daar heb ik nog een foto van gepost vannacht
Sorry John
Ja, lees maar terug.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pics or.....
oh wacht... je hebt ze al gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |