Sloeriequote:
Toch niet stiekem vodka in gedaan héquote:
Ach ja, al die woordjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon snol mag ook hoordank je |Remlof
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinkenquote:
??????????quote:
Snolliebolliequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinken
Houden we het daar wel opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar snolliebollie vind ik dan wel weer liever klinken
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
kletsen wij nou dit hele topic vol met zijn 3e
Oefenen baart kunstquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:kletsen wij nou dit hele topic vol met zijn 3e
Wie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Ow het is vandaag de 70e geboortedag van John Lennon
Zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
En geslachtsgemeenschap kinderen als je niet oppast
mooi nummerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Ow het is vandaag de 70e geboortedag van John Lennon
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.quote:
Ach....kom je weereens in de speeltuinquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, het gooit je leven aardig overhoop
Zit Mark David Chapman al 30 jaar vast?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.
Zo jong ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken jij lennon niet HiDi, is 1 van de beatles, doodgeschoten door een fan voor zijn flat, eerverleden jaar zou ie vervroegd vrijkomen maar heeft zijn vrouw Yoko Ono tegen gehouden.
Ik kan het me nog herinneren dat ik op Hilversum 3 hoorde dat ie was vermoordquote:
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoietsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit Mark David Chapman al 30 jaar vast?
die lagen in het Hilton hier voor de vredequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
Die deden het toch in een hotelkamer ofzo?![]()
En dat was geen breezer volgens mij![]()
Mark Chapman zit nu in de Attica State Prison in de buurt van Buffalo, in de staat New York. Sinds 2000 kan hij elke twee jaar om vervroegde vrijlating vragen, wat tot dusver altijd is geweigerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet, maar las ergens hij had gratieverzoek ingediend en er was kans dat hij vervroegt vrij zou komen maar zei is toen in protest gegaan, zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |