Kom net binnen, zon verdween achter de rotswand, kut rotswand! Maar vind het puur genieten eigenlijk, zomaar in oktober de hele middag in je blote velletje buiten kunnen zitten, heerlijk!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
Ik baal dat ik helemaal geen zon meer heb in mijn tuintje.
Vind ik zielig voor al die mensen die in die huisjes wonen die er tegen aan staan, maar anders deed ik het! Staat potverdomme mijn zon tegen te houden!quote:
weet heus wel van sex enzo hoor, maar al die namen gewoon standjes onthouden vind ik al moeilijk genoegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
Ooh Toverheks, ik heb zin om je hand vast te pakken en je alle geneugten van internet te leren kennen.
Als een Alice vliegen we langs alle wonderen die de natuur heeft voortgebracht. Al die wonderen liggen aan onze voeten. Ken je Tubgirl wel, Heks?
Yvonne, plaats eens!
Die verleer je niet, dat is net als fietsenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet heus wel van sex enzo hoor, maar al die namen gewoon standjes onthouden vind ik al moeilijk genoeg
ja maar zo hard als ik vroeger fietste, ach de heupjes enzo he, hahhha is niet allemaal meer zo soepeltjes, maar kan nog steeds me benen in me nek leggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die verleer je niet, dat is net als fietsen
Benidorm bastardquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar zo hard als ik vroeger fietste, ach de heupjes enzo he, hahhha is niet allemaal meer zo soepeltjes, maar kan nog steeds me benen in me nek leggen
quote:
Bejaarden hebben ook slechte heupen en weten ook niet alle woordjes, dus het zou kunnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh dat zijn bejaarde, ik ben nog lang niet bejaard hoor
dat is waarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bejaarden hebben ook slechte heupen en weten ook niet alle woordjes, dus het zou kunnen
Ach, zolang je nog geen rollator hebt.......quote:
nee, zelfs geen steunkousenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, zolang je nog geen rollator hebt.......
Ja, zwaar irritant dat msnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb er alweer een vriend bij![]()
Al de 4e vandaag![]()
[ afbeelding ]
Noek is bezig met een baggeraartje geloof ik: Ik had net een noekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
wat is het stil zeg pppfftttttt iedereen weg of wat anders aan het doen.
Hou je niet van russische dames?quote:
Je hoeft aleen maar even ¤100,- over te maken en ze komtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen Olga of Svetlana
Ik ken meiden die goedkoper komenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hoeft aleen maar even ¤100,- over te maken en ze komt
Leuk, kamperenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
Ow Heksie, FarcVechtMeisje Tanja leeft en heeft een vriendje:
[ afbeelding ]
Zie http://www.geenstijl.nl/m(...)_tanja_toch_wel.html
pppffttt gelukkig is goed nieuws, en nu moet ze maar eens terug komen, ben ik blij voor die moeder zeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
Ow Heksie, FarcVechtMeisje Tanja leeft en heeft een vriendje:
[ afbeelding ]
Zie http://www.geenstijl.nl/m(...)_tanja_toch_wel.html
jaja, dat weten wequote:
ja...kop jij hem even inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |