eigeste?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je je eigeste accent welles geheurd?
ja, van eigeel.quote:
Hij was een paar jaar terug toch verdomd dicht bij jou in de buurt en hij is niet eens langs geweest??? Wat een druiloor zeg, ik was er welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond Robbie Williams, die is pas geilzingen hoeft ie echt niet als ie langs komt, maar ach ik blijf wel dromen hoor
Compensatiedrang Noekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:41 schreef Noek het volgende:
Zo, zaterdag! Lekker op tijd weer dankzij een mug. Zo klein en zo'n herrie. Hoe dan?!
That's the spiritquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgende keer zwaffel ik ze dood met mijn huge ePenis.
heb zo ff gekeken, maar dat ene kind kan makelijk schijten nadat ze een komkommer erin heeft gedouwtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:26 schreef Noek het volgende:
Pietje, mag jij dit topic eigenlijk wel modden van jullie mam?
Wie nu iets krankzinnigs wil zien moet even deze link volgen
En een wortel in haar slip. Wat een armoe! Voor het plaatje zou het leuk zijn als ze een maiskolf in haar mond propt. De combi geil met groente is echt ...raar! Maar goed, ik ken mensen die met pony's trouwen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb zo ff gekeken, maar dat ene kind kan makelijk schijten nadat ze een komkommer erin heeft gedouwt
Nu móet ik daar wel kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:26 schreef Noek het volgende:
Pietje, mag jij dit topic eigenlijk wel modden van jullie mam?
Wie nu iets krankzinnigs wil zien moet even deze link volgen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu móet ik daar wel kijken
Nieuwsgierigheid is a bitch.
nou dan heb jij het fototje goed bestudeerd, ik schrolde en zag een komkommer in der poepertje scrolde gelijk verder, zat aan me koffie dacht echt, ga niet met komkommer EN koffie me dag beginnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:06 schreef Gert het volgende:
Die komkommaar zit er ook weer niet echt ín. En een komkommer is geen ananas, zeg ik altijd maar zo.
Weet jij eigenlijk wel wat een goatse is, Heks? Even kijken tot hoe ver ik je nieuwsgierigheid kan prikkelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
had ik ook hoor lavenderr, is Noek der schuld
Ik niet! Post eens?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat een goatse is, Heks? Even kijken tot hoe ver ik je nieuwsgierigheid kan prikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |