Volgens mij is het al een saaie wedstrijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
wordt een saaie wedstrijd, ik voel het gewoon
vanavond Robbie Williams, die is pas geilquote:
Zeg...wat een mongool daar in dat ge-oop topicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond Robbie Williams, die is pas geilzingen hoeft ie echt niet als ie langs komt, maar ach ik blijf wel dromen hoor
Ik heb nog ergens een foto van Robbie en mezelfquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond Robbie Williams, die is pas geilzingen hoeft ie echt niet als ie langs komt, maar ach ik blijf wel dromen hoor
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van Robbie en mezelf![]()
Hoe is 't eigenlijk met Kally?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was ook in amsterdam in de arena...bij zn concert...hoe kom ik nu weer bij rotterdam
Goed....maar je kan het ook zelf aan dr vragen [Miauw SC #567] Afellay :9 :9 :9quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe is 't eigenlijk met Kally?
Ik was in Amsterdam bij Madame Tussaudquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was ook in amsterdam in de arena...bij zn concert...hoe kom ik nu weer bij rotterdam
Ik bij zn concertquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam bij Madame Tussaud
ja, en die heeft niks geils aan zich kleven hahahha echt helemaal van het padje af, jammer dat pietje niet ff met de bezem langs komt, Voetbal is zeker belangrijker he Pietjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg...wat een mongool daar in dat ge-oop topic
Gaaf! Ik ben nog nooit bij een concert van Robbie geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bij zn concert![]()
Tijdens een wedstrijd van het nederlands elftal....gingen we live kijken op een scherm
Als ie ooit weer naar nl komt ga ik samen met Kal...je mag wel meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Ik ben nog nooit bij een concert van Robbie geweest
Goed ideequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ie ooit weer naar nl komt ga ik samen met Kal...je mag wel mee
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Het Beste idee van Nederland
Ik vond haar vet irritantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je nou zo'n vreselijk lekker wijf wegsturen.
Jealousy is a bitchquote:
Die blonde? Met die pa met zon raar accent?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je nou zo'n vreselijk lekker wijf wegsturen.
Heb je je eigeste accent welles geheurd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die blonde? Met die pa met zon raar accent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |