wa hedde gedaon danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Noek het volgende:
Maar ik had echt zo'n super toffe stoere dag vandaag. Van zulke wil ik er nog 3000! Ik vrees dat ik niet nog lang niet dood wil. [ afbeelding ]
Ja dat! Alleen in normale mensen taal.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat! Alleen in normale mensen taal.
Ik deed mee met een pilot van een nieuwe fietstraining en die was echt zwaar maar zo ontzettend gaaf dat ik bijna uit mijn voegen barst.quote:
Ik snap dajj intans wol.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
O meneer verhuist van een dorp naar de stad en heeft meteen praatjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool!!!! Mens jij moet echt een super conditie hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik deed mee met een pilot van een nieuwe fietstraining en die was echt zwaar maar zo ontzettend gaaf dat ik bijna uit mijn voegen barst.
en daarna peter ziet sterrenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
Vanavond voetbal hè? Ik ga Teh Voice kijken.
Moi aussi! Hoe was 030 en wat heb je in mijn stadje uitgespookt?quote:
Ja en dat durf ik eindelijk ook zelf eens te vinden. Ik geef soms 10/12 uren les per week en dan nog voel ik me soms niet sterk genoeg maar zo'n dag als vandaag en dan geloof ik zelf ook wel dat ik best sterk ben in mijn poten. Tof is dat!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
Cool!!!! Mens jij moet echt een super conditie hebben
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
en daarna peter ziet sterren....Hihi peter ziet ook elke dag sterren
Hij ziet sterren! Het heet niet voor niets zo! Anders had het wel Peters pikkenspuit Parade geheten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?
Eigenlijk is Peter echt HEEL slecht maar ik blijf wel hangen.
Vorige week toen ie bij barbie was, zomgquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dat durf ik eindelijk ook zelf eens te vinden. Ik geef soms 10/12 uren les per week en dan nog voel ik me soms niet sterk genoeg maar zo'n dag als vandaag en dan geloof ik zelf ook wel dat ik best sterk ben in mijn poten. Tof is dat!
[..]
Utrecht is echt heel leuk! Veel fietsen én ik kreeg mijn lunch mee in folie omdat het te lang duurde. Echt heel aardig terwijl ik best bozig deed. Nou! Fijne stad heur. Ik zou er blijven. Alleen om er te komen hè, man man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moi aussi! Hoe was 030 en wat heb je in mijn stadje uitgespookt?
Zhe drama....ga je hoofd spoelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week toen ie bij barbie was, zomg. Ja, ik heb 't gezien
.
Ik vind beiden tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh Robbie! Die is wel tof, zijn muziek is alleen kut.
Dat ze die vrouw het liefst op haar bek wilde tikken. Ja nee ja, want nu denkt heel Nederland dat er alleen maar sletten in Scheveningen wonen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week toen ie bij barbie was, zomg. Ja, ik heb 't gezien
.
Ik ga teh foebal kijken met vriendenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
Vanavond voetbal hè? Ik ga Teh Voice kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |