Ja! Noek en Cc! Dood aan Noek en Cc!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het liefst met een select groepje![]()
Ik geloof dat ik wel zo'n groepje ken![]()
Ik weet niet of je Teun bedoelde maar die doet het puur om de reacties en heeft eigenlijk 450 dagen achter zijn pc zitten janken, dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
vind het schandalig hoe sommige over iemand die zich van het leven heeft beroofd posten![]()
echt, denk echt dat sommige niet beseffen hoe je andere kwetst met zulke opmerkingen.
dat wilde ik ff kwijt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
vind het schandalig hoe sommige over iemand die zich van het leven heeft beroofd posten![]()
echt, denk echt dat sommige niet beseffen hoe je andere kwetst met zulke opmerkingen.
dat wilde ik ff kwijt.
Jep, denk aub ook even aan die kinderen . Wat hij die aandoet door lafjes het toneel te verlaten. Misselijkmakend vind ik dat, gast zonder ruggengraat en verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
dat wilde ik ff kwijt.
Het zijn kortzichtige, emotioneel arme mensen Heksje, die er zo over oordelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
dat wilde ik ff kwijt.
En jij kan deze conclusie trekken omdat je volledig op de hoogte was van zijn persoonlijke omstandigheden en daarom in staat bent een oordeel te vellen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, denk aub ook even aan die kinderen . Wat hij die aandoet door lafjes het toneel te verlaten. Misselijkmakend vind ik dat, gast zonder ruggengraat en verantwoordelijkheidsgevoel.
Het kunnen ook mensen zijn die zelf vragend achter zijn gebleven. Of die dat van dichtbij hebben meegemaakt en gezien hebben wat een hel iemands leven kan worden die zo achtergelaten wordt. Heksje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn kortzichtige, emotioneel arme mensen Heksje, die er zo over oordelen
Wel fijn dat je aan diezelfde kinderen denkt en hun vader laf noemt.... dat geeft ze vast een enorm gevoel van steunquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, denk aub ook even aan die kinderen . Wat hij die aandoet door lafjes het toneel te verlaten. Misselijkmakend vind ik dat, gast zonder ruggengraat en verantwoordelijkheidsgevoel.
Teun je weet niet waar je over praat of oordeelt, als je zo ver bent dat jezelf geen uitweg meer ziet en de knoop doorhakt om zelf een eind aan je leven maakt, dan sta je niet stil bij je kinderen,vrouw.man of Familie, geloof me als je depriesief bent doe je rare dingen soms, en sommige mensen kiezen dan om uit het leven te stappen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meerdere verschillende, begreep ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
en ik denk dat Antonie ook aan de medicijnen zat,
Kan je ook tegen je "vriendin"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je ook tegen je "vriendin"zeggen
Hoppa en nog 1quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun je weet niet waar je over praat of oordeelt, als je zo ver bent dat jezelf geen uitweg meer ziet en de knoop doorhakt om zelf een eind aan je leven maakt, dan sta je niet stil bij je kinderen,vrouw.man of Familie, geloof me als je depriesief bent doe je rare dingen soms, en sommige mensen kiezen dan om uit het leven te stappen.
Mijn tante heeft zich opgehangen en mijn neefje heeft haar toen gevonden, ja en als kind vond ik dat erg egoistich, maar naarmate ik ouder werd en van mijn moeder ( het was haar zusje) en mijn oma hoorde hoe mijn tante geleden heeft in haar hoofd, ja dan zie je maar 1 uitweg.
en ik denk dat Antonie ook aan de medicijnen zat, ( want las hij had hulp) maar sommige medicijnen helpen nergens tegen ook niet als je in een zwart gat zit.
Dat dus vooral.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
In plaats van te oordelen over een situatie die je absoluut niet kan inschatten zou je het ook bij condoleances kunnen houden, qua steunbetuiging.
het is diep triest, en denk dat hij vaker een poging heeft gedaan, en ik denk dat hij ook wel aan zijn kinderen en vrouw dacht maar toch geen uitweg meer zag om er uit te stappen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meerdere verschillende, begreep ik.
Nope.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet elke discussie meteen naar de tering helpen, ken je die tactiek?
Ik ben d'r niet zo van om iedere discussie meteen maar om zeep te helpen, maar Pietje heeft wel een beetje gelijk. Teun komt weer op een kinderachtige en misselijke manier om aandacht vragen en wij geven hem diequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet elke discussie meteen naar de tering helpen, ken je die tactiek?
Nou Pietje, ik hoef toch niet alles maar te lezen en me nergens wat van aantrekken, sorry hoor, ik vind teun lief maar hij slaat de laatste tijd wel erg door, denk dat ie het zelf nog niet in de gaten heeft maar ook ik keer me van Teun een beetje af ( sorry teun je bent een fijne vent maar ditquote:
Net alsof er een gigantische flamewar is losgebarsten door die 3 laffe onelinerts van 'mquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben d'r niet zo van om iedere discussie meteen maar om zeep te helpen, maar Pietje heeft wel een beetje gelijk. Teun komt weer om een kinderachtige en misselijke manier om aandacht vragen en wij geven hem die![]()
Het maakt Teun nl. niet uit of hij positieve of negatieve aandacht krijgt, aandachtshoer die hij er is.
Volgens mij wil Pietje gewoon een rel, en omdat het met jou leuker rellen is dan met Teun (voor Pietje dan) was het natuurlijk ook veel makkelijker om jou uit te dagen met een opmerking over negeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net alsof er een gigantische flamewar is losgebarsten door die 3 laffe onelinerts van 'mWie geeft 'm nou teveel aandacht? Degene die zijn bullshit met simpele reacties van tafel vegen en gewoon verder gaan of degene die meteen gaat gillen dat we hem maar moeten negeren?
ik negeer Teun niet, maar vind niet alles kan maar klakkeloos geroepen worden hier, echt ik weet heus wel, FOK is soms grof maar dit, wie oordeelt over wie, wie zegt dat een mens maar moet doen om andere te plezieren, wie zegt iets over zijn kids, ja zielig en diep triest maar ook die kinderen zullen later begrijpen waarom hij uit het leven is gestapt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net alsof er een gigantische flamewar is losgebarsten door die 3 laffe onelinerts van 'mWie geeft 'm nou teveel aandacht? Degene die zijn bullshit met simpele reacties van tafel vegen en gewoon verder gaan of degene die meteen gaat gillen dat we hem maar moeten negeren?
Teun lief en een fijne vent ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Pietje, ik hoef toch niet alles maar te lezen en me nergens wat van aantrekken, sorry hoor, ik vind teun lief maar hij slaat de laatste tijd wel erg door, denk dat ie het zelf nog niet in de gaten heeft maar ook ik keer me van Teun een beetje af ( sorry teun je bent een fijne vent maar ditkots ik op).
Laat eens iemand in zijn/haar waarde want je haalt je teveel naar beneden met zulke grove uitspraken.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
In plaats van te oordelen over een situatie die je absoluut niet kan inschatten zou je het ook bij condoleances kunnen houden, qua steunbetuiging.
In real life? Who knows? Hij kwam op mij over als een toffe dude om een terrasje mee te pakken.quote:
Ik ken hem alleen maar van Fok! dus ik beoordeel hem ook zoals ik hem van Fok! ken en hier is Teun de laatste tijd een irritante aandachtshoer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In real life? Who knows? Hij kwam op mij over als een toffe dude om een terrasje mee te pakken.
Op het forum is hij tegenwoordig een irritante en vooral sléchte troll die daardoor niet meer serieus kan worden genomen, waar hij het ook over heeft.
Misschien is hij erg onzeker en zoekt hij bevestiging bij ons.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen maar van Fok! dus ik beoordeel hem ook zoals ik hem van Fok! ken en hier is Teun de laatste tijd een irritante aandachtshoer.
Natuurlijk, dat is het!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien is hij erg onzeker en zoekt hij bevestiging bij ons.
Ik ben Zwitserland.... al een jaar of 4 inmiddelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er iemand die voor een relatieve buitenstaander in deze SC, zoals ik, een soort van organogram kan maken van mensen die elkaar niet kunnen uitstaan en zo?
Grouphuggen, zeggen dat we begrijpen dat hij bang is maar dat we er voor hem zullen zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is het!
De volgende keer dat hij hier komt schijten moeten we hem omringen met onze warmte
ik niet, heb aan niemand hier een hekel of wat dan ook, dus kan je niet helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er iemand die voor een relatieve buitenstaander in deze SC, zoals ik, een soort van organogram kan maken van mensen die elkaar niet kunnen uitstaan en zo?
In het echt is Teun echt een goeie gozer waarmee het leuk ouwehoeren en barbecueën isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In real life? Who knows? Hij kwam op mij over als een toffe dude om een terrasje mee te pakken.
Op het forum is hij tegenwoordig een irritante en vooral sléchte troll die daardoor niet meer serieus kan worden genomen, waar hij het ook over heeft.
En ik heb meer het Zwitserleven gevoel, dus ...so what.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben Zwitserland.... al een jaar of 4 inmiddels
Het enige land ter wereld waar je legaal om hulp bij zelfdoding kan vragen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben Zwitserland.... al een jaar of 4 inmiddels
Daar zeg ik dan ook van alles tegen, af en toe lusten de honden er geen brood van. Resultaat: afgelopen maandag bezoek huisarts, binnenkort richting psychiater.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je ook tegen je "vriendin"zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |