Jij moet gewoon wat vaker douchen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ruik dan altijd spontaan een spruitjeslucht
En al helemaal niet als het een Saab Cabrio isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan nog ligt het aan de persoon die er op zit, als je het mij vraagt. Als het tenminste gaat om een ongeval waarbij de oorzaak ligt bij roekeloos gedrag van de berijder. Als je geschept wordt door een mongeaul in zijn aso-Saab kan jij er niets aan doen natuurlijk, hoe netjes je ook aan het rijden bent.
Ze kunnen je op je fiets net zo hard scheppen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar als er geen klote-brommertjes zouden zijn zouden er ook geen klote-brommerongelukken gebeuren
Maar brommers rijden niet op snelwegen en hebben dikwijls een eigen wegdeel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van de gemiddelde brommerbestuurder, en de leeftijd van de gemiddelde automobilist, en het gevoel van onsterfelijkheid wat bij een hoop jeugdigen hoort, zou ik niet durven beweren dat er met net zoveel auto's als brommers ook net zoveel ongelukken gebeuren.
Jonge automobilisten zijn natuurlijk niet voor niets een groter risico voor verzekeringsmaatschappijen, dus nog jongere brommerbestuurders zullen ook een flink risico zijn.
Yep...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je op een brommert een helm op?
Brommers mogen niet meer op het fietspad in de bebouwde kom en rijden daar dus ook weer op dezelfde weg als auto's.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar brommers rijden niet op snelwegen en hebben dikwijls een eigen wegdeel.
Ik denk dat autorijden wel degelijk gevaarlijker is.
Goed, maar binnen de bebouwde kom rijden de auto's (als het goed is) ook gewoon langzaam.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brommers mogen niet meer op het fietspad in de bebouwde kom en rijden daar dus ook weer op dezelfde weg als auto's.
Lijkt me een vrij simpele procentuele berekening?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
Met bijna een tienvoud aan auto's is het niet heel vreemd als er in absolute cijfers meer ongelukken met auto's gebeuren, maar relatief zal het zeker niet zo zijn.
Klopt, maar met een fiets rij je lang zo snel niet als met een brommer en roekeloos rijden is met een fiets ook een stuk minder als met een brommer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kunnen je op je fiets net zo hard scheppen.
Onzin, het gaat om de bestuurder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar met een fiets rij je lang zo snel niets als met een brommer en roekeloos rijden is met een fiets ook een stuk minder als met een brommer.
Nou, om het helemaal eerlijk te maken zul je het gezamenlijk aantal gereden kilometers moeten delen door het aantal ongelukken per categorie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij simpele procentuele berekening?
Scherp.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, om het helemaal eerlijk te maken zul je het gezamenlijk aantal gereden kilometers moeten delen door het aantal ongelukken per categorie.
Natuurlijk gaat het om de bestuurder, die brommer kan me niet zoveel schelenquote:
Ik ben even druk, maar anders had ik het zéker even gedaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, om het helemaal eerlijk te maken zul je het gezamenlijk aantal gereden kilometers moeten delen door het aantal ongelukken per categorie.
Dat is waarschijnlijk omdat er in Klundert meer fietsers dan brommeraars zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Een fietser is natuurlijk niet per definitie minder roekeloos dan een brommerrijdert
Ik zie persoonlijk meer mongeaulen te fiets dan te brommert, de laatste tijd.
Technisch ben je in een volledige bergbeklimoutfit dus ook veiliger dan wanneer je in het bos aan het Nordic walken bent?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus technisch gezien ben je veiliger op een brommert dan op een fiets?
Daar zou je je nog wel in kunnen vergissenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat er in Klundert meer fietsers dan brommeraars zijn
Ja, want in het eerste geval ben je veel beter voorbereid op mogelijke ongelukken dan in het tweede geval. Ha.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Technisch ben je in een volledige bergbeklimoutfit dus ook veiliger dan wanneer je in het bos aan het Nordic walken bent?
Ja, en je bent nog zo naïef dat je denkt dat de meeste pubers "normale verantwoordelijke kinderen" zijn??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoel maar te zeggen dat als je een normaal, verantwoordelijk kind rond hebt springen/schreeuwen/janken/vingeren, dat het dan in principe volgens mij niet uit maakt of het zich op een brommert of een fiets voortbeweegt.
Argh, ik ben aan het multitasken en ik ben overduidelijk géén vrouw_!
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en je bent nog zo naïef dat je denkt dat de meeste pubers "normale verantwoordelijke kinderen" zijn??
En daar zit het hem nou juistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoel maar te zeggen dat als je een normaal, verantwoordelijk kind rond hebt springen/schreeuwen/janken/vingeren, dat het dan in principe volgens mij niet uit maakt of het zich op een brommert of een fiets voortbeweegt.
Argh, ik ben aan het multitasken en ik ben overduidelijk géén vrouw_!
Ja, maar de kans dat je 30 meter naar beneden flikkert is ook stukken groter.... en dan helpt dat helmpje niet, en dan mag je hopen dat het touw wel helpt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want in het eerste geval ben je veel beter voorbereid op mogelijke ongelukken dan in het tweede geval. Ha.
Ik zeg toch niet dat de gevaren hetzelfde zijn? In het eerste geval ben je nogsteeds beter voorbereid op ongevallen dan in het tweede gevalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de kans dat je 30 meter naar beneden flikkert is ook stukken groter.... en dan helpt dat helmpje niet, en dan mag je hopen dat het touw wel helpt.
Maar al Nordic-walkend moet ik toch flink m'n best doen om in het bos een plek tegen te komen waar ik ongegeneerd en ongehinderd 30 meter naar beneden kan flikkeren..... de kans is groter dat ik dan gewoon van een helling af moet rollen.
Ja maar die punten zijn een stuk minder scherp dan die van een doorsnee pikhouweel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Met Nordic Walking doen de meeste mensen niet een protective glasses op, terwijl je de ander zo een oog uitprikt met die randmongoolstokjes
Nou, ja.... eigenlijk is een puber vooral normaal als hij niet al teveel verantwoordelijkheidsgevoel heeftquote:
Zonder wegen was de wereld een veilige plek!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar als er geen klote-brommertjes zouden zijn zouden er ook geen klote-brommerongelukken gebeuren
Zonder mensen was de wereld nog beter!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zonder wegen was de wereld een veilige plek!
Uhuh, maar ook:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar die punten zijn een stuk minder scherp dan die van een doorsnee pikhouweel.
Hi hi, ik zei "pik"![]()
![]()
![]()
quote:
For you and for me and the entire human racequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zonder wegen was de wereld een veilige plek!
Ze zouden hem godverdomme op moeten hangen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
In een notendop:
1. Overdreven aandacht voor die lafhartige en egoïstische zelfmoordenaar die willens en wetens kinderen aan hun lot overlaat en hen voor de rest van hun leven opscheept met een traumatische ervaring.
Het liefst met een select groepjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden hem godverdomme op moeten hangen!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Zie ik daar een lama schijten?
O nee, het is Teun's gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |