Thanks..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stofzuiger kan ook, maar dan moet je hem wel op het laagste stand zetten.
Achterop de ventilator van de voeding en eentje van de grafische kaart en dan moet het ok blijven!quote:
wa hedde gedaon danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Noek het volgende:
Maar ik had echt zo'n super toffe stoere dag vandaag. Van zulke wil ik er nog 3000! Ik vrees dat ik niet nog lang niet dood wil. [ afbeelding ]
Ja dat! Alleen in normale mensen taal.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat! Alleen in normale mensen taal.
Ik deed mee met een pilot van een nieuwe fietstraining en die was echt zwaar maar zo ontzettend gaaf dat ik bijna uit mijn voegen barst.quote:
Ik snap dajj intans wol.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
O meneer verhuist van een dorp naar de stad en heeft meteen praatjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool!!!! Mens jij moet echt een super conditie hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik deed mee met een pilot van een nieuwe fietstraining en die was echt zwaar maar zo ontzettend gaaf dat ik bijna uit mijn voegen barst.
en daarna peter ziet sterrenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
Vanavond voetbal hè? Ik ga Teh Voice kijken.
Moi aussi! Hoe was 030 en wat heb je in mijn stadje uitgespookt?quote:
Ja en dat durf ik eindelijk ook zelf eens te vinden. Ik geef soms 10/12 uren les per week en dan nog voel ik me soms niet sterk genoeg maar zo'n dag als vandaag en dan geloof ik zelf ook wel dat ik best sterk ben in mijn poten. Tof is dat!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
Cool!!!! Mens jij moet echt een super conditie hebben
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
en daarna peter ziet sterren....Hihi peter ziet ook elke dag sterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |