Voor watte?quote:
Kun je daar niet tegen?quote:
Uri gaat een heleboel uit te leggen krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uri Rosenthal op buitenlandse zaken. Geen Verburg op defensie, maar Hillen
.
Nee, maar ze werd vaak genoemd. Het is een makkelijke post nu aangezien er toch geen oorlog gevoerd gaat worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
Uri gaat een heleboel uit te leggen krijgen
En had je serieus Verburg op het ministerie van Oorlog tegen de Islam verwacht?
Echt waar? Hoe verzint hij hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je daar niet tegen?
Mijn opa zei altijd:"ze mogen bij mij op de rand van het bord schijten als ze maar niet spetteren."
Niet in de paar maanden dat dit kabinet blijft zitten waarschijnlijk, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar ze werd vaak genoemd. Het is een makkelijke post nu aangezien er toch geen oorlog gevoerd gaat worden.
En chocoladetoetjes, werden die bij jullie ook Stront van de Macaberen, uitgesproken als makke beren, genoemd?quote:
Mijn broer heeft het altijd over geslachtsroomquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En chocoladetoetjes, werden die bij jullie ook Stront van de Macaberen, uitgesproken als makke beren, genoemd?
Duhhh....als ik vroeg aan ons pap wwat we aten zei die met een goede bui : POEP!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En kon je dan nog een hap door je keel krijgen?
neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En chocoladetoetjes, werden die bij jullie ook Stront van de Macaberen, uitgesproken als makke beren, genoemd?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
En als ie haaievinnensoep eet laat ie het van z'n lepel afdruipen en kijkt ie er heel dubieus bij. Ja, hij is ons er één
Wij kregen als standaardantwoord: kindervraagboekjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Duhhh....als ik vroeg aan ons pap wwat we aten zei die met een goede bui : POEP!!!![]()
[..]
nee
Stofzuiger kan ook, maar dan moet je hem wel op het laagste stand zetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:29 schreef hondjes het volgende:
Jianmet je brandblusser.
DK zijn die busjes overal te koop en kan het niet met de stofzuiger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |