Hij ziet sterren! Het heet niet voor niets zo! Anders had het wel Peters pikkenspuit Parade geheten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?
Eigenlijk is Peter echt HEEL slecht maar ik blijf wel hangen.
Vorige week toen ie bij barbie was, zomgquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
Peter heeft kinderen, dan is het over met de seks jwz. Bij wie gaat die op bezoek?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dat durf ik eindelijk ook zelf eens te vinden. Ik geef soms 10/12 uren les per week en dan nog voel ik me soms niet sterk genoeg maar zo'n dag als vandaag en dan geloof ik zelf ook wel dat ik best sterk ben in mijn poten. Tof is dat!
[..]
Utrecht is echt heel leuk! Veel fietsen én ik kreeg mijn lunch mee in folie omdat het te lang duurde. Echt heel aardig terwijl ik best bozig deed. Nou! Fijne stad heur. Ik zou er blijven. Alleen om er te komen hè, man man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moi aussi! Hoe was 030 en wat heb je in mijn stadje uitgespookt?
Zhe drama....ga je hoofd spoelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week toen ie bij barbie was, zomg. Ja, ik heb 't gezien
.
Ik vind beiden tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh Robbie! Die is wel tof, zijn muziek is alleen kut.
Dat ze die vrouw het liefst op haar bek wilde tikken. Ja nee ja, want nu denkt heel Nederland dat er alleen maar sletten in Scheveningen wonen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week toen ie bij barbie was, zomg. Ja, ik heb 't gezien
.
Ik ga teh foebal kijken met vriendenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
Vanavond voetbal hè? Ik ga Teh Voice kijken.
JIJ GAAT NAAR DIE CAMPINGZENDER KIJKEN??????quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga teh foebal kijken met vrienden [ afbeelding ]
Have fun!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
JIJ GAAT NAAR DIE CAMPINGZENDER KIJKEN??????
wat een lekker geil gozertje is het toch, *zucht* hij hoeft echt niet te zingen hoor als hij eens langs komtquote:
Er gaat niets boven goeie fellatio terwijl je foebal kijkt. Daar maak je een man gelukkig meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Have fun!
Ik ga met mijn allerbeste vriend (Ben) op bed kijken. Het kliekjegaat natuurlijk wel voetjebal kijken.
Iquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef Noek het volgende:
Utrecht is echt heel leuk! Veel fietsen én ik kreeg mijn lunch mee in folie omdat het te lang duurde. Echt heel aardig terwijl ik best bozig deed. Nou! Fijne stad heur. Ik zou er blijven. Alleen om er te komen hè, man man.![]()
Ik haat files en ik wen er ook niet aan want hier doen we alles met paard en wagen.
Tsssskkkkkkkkkkkkkkkk jaja maar stiekum is het je lievelingszenderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Noodgedwongen. En dan maar proberen die jolige aankondigen en prijsvragen in beeld te negeren
Lekker met je maatjes euroshopper bier drinken en praten alsof alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dan Grolschquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lekker met je maatjes euroshopper bier drinken en praten alsof alle vrouwen hoeren zijn?
En ootoos.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lekker met je maatjes euroshopper bier drinken en praten alsof alle vrouwen hoeren zijn?
'Bier' van boven de rivierenquote:
Misschien ga ik vanavond ook nog wel aan het DAB. Dat is enorm lekker, komt uit Dortmund en dat is dus heel ver boven de rivierenquote:
Een auto zuipt minder en daar hoeft je geen toestemming van te hebben om een ritje te maken, een setje nieuwe banden erop is bij een auto goedkoper, en een auto mag je legaal slopen.. etc cetera!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouw'n zijn net auto's. Je kunt er 'n hoop trammelant mee hebb'n.
En voor je het weet lig je eronderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouw'n zijn net auto's. Je kunt er 'n hoop trammelant mee hebb'n.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |