vind hem wel leuk, niet zijn kop maar zijn komentaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta ik onderweg naar huis voor het stoplicht en ik zag zo'n hele mooie gestroomlijnde Mercedes naast me staan. Ik denk: Jezus, heeft hij zo'n mooie auto en dan zo'n lelijke kop met haar![]()
Kijkt hij om, is het Leo Beenhakker
Ik vind hem ook leuk Heks, een echte Rotterdammert, recht voor zijn raap. Maar zijn haarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind hem wel leuk, niet zijn kop maar zijn komentaarmazzelkont ik had uitgebreid zitten zwaaien hoor
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk Heks, een echte Rotterdammert, recht voor zijn raap. Maar zijn haar![]()
Ik heb niet gezwaaid, ik klap altijd didchts als ik BN-ers zieen ik zat nog steeds zo
achter mijn stuur vanwege zijn haar.
Dat is best knap he D_K, hoe we van het ene naar het andere onderwerp rollen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van auto's naar voetbal, naar het kapsel!
Terug naar tieten dan maar weer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best knap he D_K, hoe we van het ene naar het andere onderwerp rollen?
je vergeet een pusch-up Behaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Terug naar tieten dan maar weer?
O nee, o nee ik heb niets gezegd! Dat eindigt in drama's! Via tepels naar fopspenen naar ondersteunend ondergoed!
Alsof hij zelf zo de hele dag niet bezig is....soms volg ik hem echt nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best knap he D_K, hoe we van het ene naar het andere onderwerp rollen?
Van tieten, naar spenen, naar nachtvoedingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Terug naar tieten dan maar weer?
O nee, o nee ik heb niets gezegd! Dat eindigt in drama's! Via tepels naar fopspenen naar ondersteunend ondergoed!
hahaha die slaapt misschien, die moet er straks weer uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van tieten, naar spenen, naar nachtvoedingen![]()
Waar is Marrije eigenlijk?
Ik ben zelf ook nogal van hak op de tak, grappig is dat sommige mensen daar heel makkelijk in mee gaan en andere soms geen flauw idee hebben waarom ik ineens een andere weg inslaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof hij zelf zo de hele dag niet bezig is....soms volg ik hem echt niet![]()
ja stomme ikkke kan geen gedachtes lezen
Hak op de tak? Ik sla hele bomen over!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nogal van hak op de tak, grappig is dat sommige mensen daar heel makkelijk in mee gaan en andere soms geen flauw idee hebben waarom ik ineens een andere weg insla
Als je dat dan maar wel op je hakken doetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hak op de tak? Ik sla hele bomen over!
Nah niet iedereen kan zo logisch redeneren als dat ik kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nogal van hak op de tak, grappig is dat sommige mensen daar heel makkelijk in mee gaan en andere soms geen flauw idee hebben waarom ik ineens een andere weg insla
Stiletto's!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat dan maar wel op je hakken doet
Ha, dan moeten we toch eens die meet doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah niet iedereen kan zo logisch redeneren als dat ik kan
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |