Jij hebt Mercedes nooit ontmoet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een auto zuipt minder en daar hoeft je geen toestemming van te hebben om een ritje te maken, een setje nieuwe banden erop is bij een auto goedkoper, en een auto mag je legaal slopen.. etc cetera!
Nee, ik houd van Aziatische typkes!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt Mercedes nooit ontmoet.
Ja, dat is me er één:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuken, en de klok loopt? Wat moet je nu poedelnaakt met een horloge om?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is me er één:
[ afbeelding ]
Ze houdt van blingbling denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neuken, en de klok loopt? Wat moet je nu poedelnaakt met een horloge om?
Goed, en dan nu over auto's. Ik googlen wie Vanessa was..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is me er één:
[ afbeelding ]
Of ze weet niet hoe de sluiting van het bandje werkt. Haar kettinkje heeft ze ook op een verkeerde plaats om gedaan.quote:
Sta ik onderweg naar huis voor het stoplicht en ik zag zo'n hele mooie gestroomlijnde Mercedes naast me staan. Ik denk: Jezus, heeft hij zo'n mooie auto en dan zo'n lelijke kop met haarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta ik onderweg naar huis voor het stoplicht en ik zag zo'n hele mooie gestroomlijnde Mercedes naast me staan. Ik denk: Jezus, heeft hij zo'n mooie auto en dan zo'n lelijke kop met haar![]()
Kijkt hij om, is het Leo Beenhakker
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta ik onderweg naar huis voor het stoplicht en ik zag zo'n hele mooie gestroomlijnde Mercedes naast me staan. Ik denk: Jezus, heeft hij zo'n mooie auto en dan zo'n lelijke kop met haar![]()
Kijkt hij om, is het Leo Beenhakker
jajaja maak dat een ander maar wijsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
Met tegenzin heb ik net SBS6 opgezet...
Teh horror
Donker, grijs of zwart. Gelukkig geen witquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat voor een kleur had z'n Mercedes?
Ze dachten, laten we het Wilhelmus nog een keer spelen, misschien klinkt het de 2e keer beter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze spelen het Wilhelmus zelfs beroerd
Geel en zwart samen is wel heel mooi, foebaltechnisch gezienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donker, grijs of zwart. Gelukkig geen wit
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Geel en zwart samen is wel heel mooi, foebaltechnisch gezien
Daar heeft Don Leo over na gedachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Geel en zwart samen is wel heel mooi, foebaltechnisch gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |