15:45 maar kan ook eerderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
C_A hoe laat kwamen wij nou aan in Utrecht?
Ow dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar ik heb gewoon nergens zin in. heb zelfs niet meegefokt vandaag
we zien welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow dat is wel heel erg![]()
Ga je straks lekker bankhangen met een wijntje of biertje en lekker film kijken ofzo
Oke ik wist het niet meer, nee dat is goed dan zien we de rest op het stationquote:
quote:
ik ben er ook rond 15.40quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik wist het niet meer, nee dat is goed dan zien we de rest op het station
ik ben op non-actief tot het eind van het jaar. en op zich kan ik eerder beginnen bij die andere, maar ik ben zo aan het eind van mijn latijn door het gedoe de laatste 1,5/2 jaar dat ik die drie maanden nodig heb om tot rust te komen. en op deze manier lukt dat nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
crv, hoe lang moet je nog bij je huidige baas dan?
Yep is wel zo handigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben er ook rond 15.40
en ga dan naar de borden waar bos en co staan
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op non-actief tot het eind van het jaar. en op zich kan ik eerder beginnen bij die andere, maar ik ben zo aan het eind van mijn latijn door het gedoe de laatste 1,5/2 jaar dat ik die drie maanden nodig heb om tot rust te komen. en op deze manier lukt dat nog niet
Dus je bent daar niet meer aan het werk. Dan is het wel klote ja, dat dat alsnog je hele dag beheerst.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op non-actief tot het eind van het jaar. en op zich kan ik eerder beginnen bij die andere, maar ik ben zo aan het eind van mijn latijn door het gedoe de laatste 1,5/2 jaar dat ik die drie maanden nodig heb om tot rust te komen. en op deze manier lukt dat nog niet
normaal gesproken ben ik ook best geduldig, maar als je je voelt zoals ik, elke zenuw en spier staat op springen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef gomi het volgende:
ah crv, je moet maar denken: die paar dagen extra wachten maken ook niet veel meer uit.
je hebt t zelf niet in de hand om te versnellen, dan ook niet mee zitten. t komt wel, duurt alleen ff paar daagjes langer
kutte is dat de hele dag en nacht er nog van alles door mijn kop spookt. zat vannacht al om 5 uur weer op. Ik kan mijn kop op het moment gewoon niet stilzetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je bent daar niet meer aan het werk. Dan is het wel klote ja, dat dat alsnog je hele dag beheerst.
Dag Kallyquote:
yeah das dus idd kut.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:47 schreef crv het volgende:
[..]
normaal gesproken ben ik ook best geduldig, maar als je je voelt zoals ik, elke zenuw en spier staat op springen.
Gister laten masseren maar heeft niet geholpen
Zo wil ik het ook gaan spelen als ik ontslagen wordquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef gomi het volgende:
[..]
met dat plaatje vraag ik me altijd af wat jij en pisces aan t doen zijn he
Gomiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef gomi het volgende:
[..]
met dat plaatje vraag ik me altijd af wat jij en pisces aan t doen zijn he
Komt omdat ik verhuisd ben!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef gomi het volgende:
[..]
bella, het beste wat brabant te bieden heeft
Toen ik ruim een jaar geleden van werkgever geswitched ben heb ik er ook wel een poosje mee gelopen, maar op een gegeven moment bezinkt alles en komt er weer rust in je leven, echt waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
kutte is dat de hele dag en nacht er nog van alles door mijn kop spookt. zat vannacht al om 5 uur weer op. Ik kan mijn kop op het moment gewoon niet stilzetten.![]()
helpt ook niet
Is het de letter B? Bella & de Bosche bollenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef gomi het volgende:
[..]
bella, het beste wat brabant te bieden heeft
Ik denk het. En bakkes houden hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het de letter B? Bella & de Bosche bollen
bella, brabant, bosche bollen. hmm ik zou t bijna denkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het de letter B? Bella & de Bosche bollen
Ik denk als je baas je wil ontslaan dat hij echt geen omscholing gaat dokkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo wil ik het ook gaan spelen als ik ontslagen word
7 maanden non actiefen ik eis omscholing denk ik
En Gelre kreunde!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, en heel brabant haalde opgelucht adem?
En boterletterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk het. En bakkes houden hoort er ook bij.
Have funquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef gomi het volgende:
en tijd voor me om af te sluiten
etentje zo en ga me maar ff omkleden enzo
laters
ze hebben het min of meer al aangebodenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als je baas je wil ontslaan dat hij echt geen omscholing gaat dokkenWellicht dat je er een paar maandjes salaris of non-actief uit kan halen ja
Maar als hij verder sterk staat in ontslag of je contract gewoon eindigt kan je het verder shaken vrees ik
Veul plezier, en eet smakelijk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef gomi het volgende:
en tijd voor me om af te sluiten
etentje zo en ga me maar ff omkleden enzo
laters
ABN is een kutbank. En ik heb ook geen goede verhalen over ING gehoord moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben het min of meer al aangebodenen dat staat op papier en kunnen nu dus niet meer terug.
Een aantal van mijn ontslagen collega's zelfs een jaar uitbetaald gekregen nog en een jaar naar school
Het is geen ABN of Fortis hè
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
Vrouw ophalen. En weet ik het wat gaan doen. Een leven
In de detailhandel werken ze ook gewoon op zaterdag, en soms ook op zondag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
Straks ben ik ook weer blij als het weekend is.
mijn probleem is ook de zwitserse wetgeving.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als je baas je wil ontslaan dat hij echt geen omscholing gaat dokkenWellicht dat je er een paar maandjes salaris of non-actief uit kan halen ja
Maar als hij verder sterk staat in ontslag of je contract gewoon eindigt kan je het verder shaken vrees ik
straks moet je in het weekend werkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
Straks ben ik ook weer blij als het weekend is.
Zondag betaald dubbel. Rotterdam is elke zondag open.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
In de detailhandel werken ze ook gewoon op zaterdag, en soms ook op zondag.
quote:
Linkse hobbyistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik werk niet! Ik ben gewoon een toyboy!
Toen ik nog bij de AH werkte deden we niet aan koopzondagen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zondag betaald dubbel. Rotterdam is elke zondag open.
Maar dat is ook niet zo raar toch, aangezien je als taxi eigenlijk altijd/vaak 'onregelmatig' werkt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de AH werkte deden we niet aan koopzondagen.
Wel ooit een geholpen met een ander filiaal te vullen na verbouwing. Op zondag.
Waar ik nu werk hebben we helemaal geen onregelmatigheidstoeslag.
Stomme zwitserse wetgeving.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef crv het volgende:
[..]
mijn probleem is ook de zwitserse wetgeving.
ik krijg dus geen dienstjaren uitbetaald en vakantiedagen (waar ik op hoopte ) ook niet
In de zorg hebben ze het weer wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet zo raar toch, aangezien je als taxi eigenlijk altijd/vaak 'onregelmatig' werkt?
Oh apart, ik dacht eigenlijk dat er bij dat soort beroepen niet / minder rekening mee werd gehouden. Omdat het daar wat meer 'bij het werk' hoortquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
In de zorg hebben ze het weer wel.
Maar inderdaad, het word als normaal gezien dat wij op idiote tijden werken.
op dat gebied zekerquote:
Je hebt ook geen toeslag na 10 uur 's avonds?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de AH werkte deden we niet aan koopzondagen.
Wel ooit een geholpen met een ander filiaal te vullen na verbouwing. Op zondag.
Waar ik nu werk hebben we helemaal geen onregelmatigheidstoeslag.
Wij hadden tot afgelopen februari wel nachttoeslag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh apart, ik dacht eigenlijk dat er bij dat soort beroepen niet / minder rekening mee werd gehouden. Omdat het daar wat meer 'bij het werk' hoort
Dat is bij ons nog andersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hadden tot afgelopen februari wel nachttoeslag.
Die is er toen uitgehaald en het uurloon is omhooggegaan. Met als gevolg dat de jongens die veel 's nachts rijden geen cent meer verdienen en de mensen die overdag rijden er op vooruit gegaag zijn.
Taxi CAO is verre van een goede CAO hoor.
Apartquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Die is er toen uitgehaald en het uurloon is omhooggegaan. Met als gevolg dat de jongens die veel 's nachts rijden geen cent meer verdienen en de mensen die overdag rijden er op vooruit gegaag zijn.
Nopem niets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt ook geen toeslag na 10 uur 's avonds?
Hmm best wel raarquote:
Ik vind ze wel goed enzo, maar ik draag nooit geen rozequote:
Oh das idd lekker klote dan. Vaak zijn dat soort dingen juist ff lekker om een extra centje te pakken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet echt volgens mij, maar ik heb soms roze nagellak.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind ze wel goed enzo, maar ik draag nooit geen roze
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet echt volgens mij, maar ik heb soms roze nagellak.
En niet dat die nachttoeslag echt zoden aan de dijk zette, dat was 1,05 ofzo per uur.quote:3.2.1 Loonspecificatie
De werkgever verstrekt per betalingsperiode van een kalenderweek, 4 weken, maand of
kalenderkwartaal een loonspecificatie.
De specificatie wordt uiterlijk in de volgende betalingsperiode verstrekt.
Op de specificatie staan naast de door de werkgever gewenste vermeldingen, in elk geval -
voor zover van toepassing - de navolgende bestanddelen:
Functieloon
Dienst-/ervaringsjaren
Overuren
Toeslagen:
- EHBO-toeslag (vervalt m.i.v. 1 januari 2010)
- onregelmatigheidstoeslag (vervalt m.i.v. 1 januari 2010)
Inhoudingen voor:
ondernemings- of bedrijfstakpensioenfonds
loonheffing
sociale verzekeringen (ZFW, WW)
prepensioen
sociale fondsen
wachtdagen
Dus eigenlijk altijd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind ze wel goed enzo, maar ik draag nooit geen roze
Wtf waarom is die EHBO toeslag er ook af?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
Jullie lieten mij twijfelen, dus ik heb ff de cao erbijgepakt.
[..]
En niet dat die nachttoeslag echt zoden aan de dijk zette, dat was 1,05 ofzo per uur.
quote:
Mijn mama had em gehaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan is het wel leuk, en bij zwart kan het natuurlijk ook, waar heb je hem vandaan?
quote:
Je ne sais pas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Wtf waarom is die EHBO toeslag er ook af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon
WatvooréénWatvooréénWatvooréén???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik, er wordt van je verwacht dat je EHBO hebt, zelfs verplicht, maar dan geen toeslagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Je ne sais pas.
Maar ik als er iemand dood ligt te gaan help ik hem niet, ik word er toch niet voor betaald.
Serieus? En je Desire dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Die aan en uit toetsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dezedezedeze![]()
[ afbeelding ]
Hij kan niet eens SMSsen
Een telefoon die BELT.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat voor zwakzinnigen apparaat?
Ja goed hequote:
Neem hem mee volgende week die wil ik in het echt zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed heDaarvoor heb ik hem eigenlijk gekocht
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat voor zwakzinnigen apparaat?
Is goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem hem mee volgende week die wil ik in het echt zien
Daar zit geen snoer aan die belt niet meerquote:
Misschien is het wel een mobiele!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zit geen snoer aan die belt niet meer
quote:
Ken je die Citroën reclame met die Fransman in die showroom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waaaaaromJe hebt een Diesaajur (zoals Pisces zou zeggen
), waarom dan zo'n ding
Die met die ouwe auto? Das Renault of nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je die Citroën reclame met die Fransman in die showroom?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga de deur trouwens uit. Tot later.
Nee die waar die verkoper aan het eind vraagt van "Sorry hoor, maar heb je echt zo'n auto nodig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die met die ouwe auto? Das Renault of niet
Oh die ken ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die waar die verkoper aan het eind vraagt van "Sorry hoor, maar heb je echt zo'n auto nodig?"
"Nee. Maar ik wil hem"
Die is wel grappig iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die waar die verkoper aan het eind vraagt van "Sorry hoor, maar heb je echt zo'n auto nodig?"
"Nee. Maar ik wil hem"
Je bal is geelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is wel grappig idd [ afbeelding ]
79,95, simlockvrij, gratis thuisbezorgdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet
Maar wat kost zo'n ding danje ziet ze soms wel liggen ja in die telecomwinkels, het zijn van die bejaarden-toestellen toch?
O toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
79,95, simlockvrij, gratis thuisbezorgd![]()
En ze zijn idd hendig voor bejaardes denk ik welAls je zou willen kan je er ook 10 voorkeuzenummers in programmeren trouwens
Blaadje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O toch wel![]()
Omdat je aan de achterkant dat blaadje hebt zitten
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blaadje?![]()
Dat is een boekje met 28 bladzijdesachter een klepje.
Ja logisch je kan er alleen mee bellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is ook een stuk lichter dan de Desire trouwens. En hij heeft een standbyduur van ongeveer 10 keer zo lang
Oh wacht, in dat boekje zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een boekje met 28 bladzijdesachter een klepje.
OMGquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, in dat boekje zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevendie messages mogen zelfs langer dan 160 karakters zijn
![]()
En er zit ook een Game op: helemaal achterin het boekje een blaadje waar je kruisje-rondje op kunt doen
Hey je hebt een Johnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dezedezedeze![]()
[ afbeelding ]
Hij kan niet eens SMSsen
quote:
Wat een geniaal dingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, in dat boekje zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevendie messages mogen zelfs langer dan 160 karakters zijn
![]()
En er zit ook een Game op: helemaal achterin het boekje een blaadje waar je kruisje-rondje op kunt doen
Dat denken mensen ook van mij! Ik ben 46.quote:
Oh nee ik dacht dat jij al in de AOW zatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat denken mensen ook van mij! Ik ben 46.
Dan zie je er oud uit voor je leeftijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat denken mensen ook van mij! Ik ben 46.
Vrouwen eisen hun tol!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zie je er oud uit voor je leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Wtf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook van die aan en uit knopjes en je kan zeggen wat je wilt, je hebt een telefoon met humorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen eisen hun tol!Aha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen eisen hun tol!En kinderen anaal vernederen ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
En als ik kinderen had gehad dan leek ik nu wel 73!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je goed kijkt zie je bij die Game "Level 1" t/m "Level 3" staan
Oh? Mij houden ze juist jongquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als ik kinderen had gehad dan leek ik nu wel 73!
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik niet
Ik kan verdomme niet eens meer van een koter winnen met mario kart!
Ik heb niks te klagenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mompelt iets over potloodtest en borstvoeding
Ik wou zeggen 'Ik weet het', maar dat weet ik niet. Nouja, ik moet de potloodtest geloven. Maar ik kan de 16e pas oordelen of dat een goede maatstaaf isquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'Ik weet het', maar dat weet ik niet. Nouja, ik moet de potloodtest geloven. Maar ik kan de 16e pas oordelen of dat een goede maatstaaf is
Boulimia?quote:
Terugslaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef crv het volgende:
godver mijn flammenkuchen slaat dubbel bij het opscheppen
heb ik gedaan maar nou heb ik een kale helftquote:
Zolang het de onderste helft is is het goed tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef crv het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar nou heb ik een kale helft
quote:
Zo zal de Calzone ook wel ontstaan zijn. Dooreten, jij culinair innovatorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef crv het volgende:
godver mijn flammenkuchen slaat dubbel bij het opscheppen
quote:
heb andere kaas gebruikt en hij is lang niet zo lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zal de Calzone ook wel ontstaan zijn. Dooreten, jij culinair innovator![]()
Ik zag het niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Myr, ik riep het al eerder, maar mij gewoon negeren he![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
Ik zit nu aan witbiertje. Zo even mn bad in denk ik (jaja Piscesssquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb netjes 24 flesjes Warsteiner in de koelkast gepropt. Zin in.
nou de Jong niet meer meedoet vind ik het niet meer zo leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan witbiertje. Zo even mn bad in denk ik (jaja Piscesss) en dan straks compenseren met foebal en bier
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een kleine housewarming, aangezien ik geen echte vrienden meer heb (de laatste waarmee ik contact had heeft al twee maanden niks van zich laten horen ondanks, mailtjes en sms-jes van mijn kant,) komen er alleen vrienden en kennissen van huisgenote, maar toevallig ken ik er al een aantal van (1 heb ik al een jaar of 5 niet meer gezien).
Maar ik heb er best wel zin in. Bier is al in huis (al zal ik het zelf bij hooguit 2 flesjes houden).
Ja die heb ik toch laatst gepostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een badeend Ll? Dat hoort he.
Verdimmie, heb ik gemist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die heb ik toch laatst gepost
Ze knipperen als ze met water in aanraking komenAlleen zijn de batterijen leeg
Vrienden zijn overrated, tenminste, als er wat gebeurt merk je wie de echte zijn. Sinds de brugklas weet ik dat iigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een kleine housewarming, aangezien ik geen echte vrienden meer heb (de laatste waarmee ik contact had heeft al twee maanden niks van zich laten horen ondanks, mailtjes en sms-jes van mijn kant,) komen er alleen vrienden en kennissen van huisgenote, maar toevallig ken ik er al een aantal van (1 heb ik al een jaar of 5 niet meer gezien).
Maar ik heb er best wel zin in. Bier is al in huis (al zal ik het zelf bij hooguit 2 flesjes houden).
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk BosJammer dat ik niet in de buurt woon.
had je dan je verjaardag daar gevierdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk BosJammer dat ik niet in de buurt woon.
Schande van die 'vriend'.
Nee, logisch. Het komt gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.
Ah joh toch gezelligquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
IS VADUZ MORGEN JARIGG?????????quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een badeend Ll? Dat hoort he.
Had zo gekund. Eerst natuurlijk naar het voetbal morgen en daarna heb ik helemaal niets gepland.quote:
Familie van mijn gele.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn badeendjes, van Laysa aan
quote:
Zonder jou lichtjes zijn mijn badeendjes veel leukerquote:
En jij bent de vaderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het is een familie he, dat zie je.
In het midden is moeder Bertha, en rechts ziet u de jongste dochter Machteld (ze kijkt niet in de camera want is nog wat schuchter) en links puberdochter Anita, die zoals een echte Anita betaamd wulps met haar vleugeltjes lonkt en gewillig in de camera kijkt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
In het midden is moeder Bertha, en rechts ziet u de jongste dochter Machteld (ze kijkt niet in de camera want is nog wat schuchter) en links puberdochter Anita, die zoals een echte Anita betaamd wulps met haar vleugeltjes lonkt en gewillig in de camera kijkt
Te gek. De mijne heet Harry. Is echt een 'spring in het water'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat kloptquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Zonder jou lichtjes zijn mijn badeendjes veel leuker
Ssst...quote:
Zelfs een PIMP badeend! Schudden met die veren, verdien eens centjes voor suikereend papa!quote:
Wat een pijpbekkies zeg, die middelste.quote:
Is dat je vrouw?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
En zo hebben we wel meer, uh, uit de hand gelopen dingen: http://laurasstekkie.blogspot.com/
Die ei/pinguin seriequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
En zo hebben we wel meer, uh, uit de hand gelopen dingen: http://laurasstekkie.blogspot.com/
Scherp.quote:
je mag ze niet lenen, koop er zelf maar eenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een pijpbekkies zeg, die middelste.
Sopze Harryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, Machteld roept... het bad is vol!
We konden meer krijgen, namelijk de hele serie, maar we willen alles hier in dit land kopen. het moet wel een uitdaging blijvenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
jaaaaa hebbenquote:
Daar ga jij niet overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef crv het volgende:
[..]
je mag ze niet lenen, koop er zelf maar een
Die zijn echt leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
We konden meer krijgen, namelijk de hele serie, maar we willen alles hier in dit land kopen. het moet wel een uitdaging blijven
Wel erg leuk jaquote:
Nu weet ik welke FOK!user jouw vrouw is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
wij hebben ook een pinguin verzameling (2 eigenlijk)quote:
Ja, ik ben benieuwd. Ik zal mijn PC aanlaten staan en af en toe komen updaten, denk ik. Mezelfkennende moet ik ook af en toe weg uit de drukte. Dat zal volgende week ook wel het geval zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos, wie weet zitten er ook leuke mensen tussen om te leren kennen
Open staan ervoor en als het te druk wordt inderdaad even wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd. Ik zal mijn PC aanlaten staan en af en toe komen updaten, denk ik. Mezelfkennende moet ik ook af en toe weg uit de drukte. Dat zal volgende week ook wel het geval zijn.
Ik moet ook weer eens wat gaan verzamelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
wij hebben ook een pinguin verzameling (2 eigenlijk)
Ja, dat was ik wel van plan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Open staan ervoor en als het te druk wordt inderdaad even weg
O dat is ook wel gaafquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb op de bovenste rij planken van mijn bureau hele speciale bierblikken. Heel veel Zweedse van wel 30 jaar oud.
Maar wel gezellig hoorquote:
Ik ooit een keer forever friends zooi en daarna nooit meer ietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik verzamel parfum testertjes en nagellakjes.
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu weet ik welke FOK!user jouw vrouw is.Ik herken 1 foto
Oh, dat was een poosje helemaal hip toen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ooit een keer forever friends zooi en daarna nooit meer iets
Wat zonde, je zou nog anderhalf uur lang allemaal leuke dingen kunnen doen.quote:
Brandweerman Phenoquote:Ron is lang genoeg om met een handdoek de brandmelder af te dekken zodat het ding ophoudt met gillen.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat was een poosje helemaal hip toen.
Dat doe ik ondertussen ook welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat zonde, je zou nog anderhalf uur lang allemaal leuke dingen kunnen doen.
quote:
Geweldig hequote:
ik verzamel spoorweg-kwartetspellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik verzamel parfum testertjes en nagellakjes.
Spaar je ook het maandelijkse tijdschrift iets van de NS?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik verzamel spoorweg-kwartetspellen
Zou je je niet meer richten op haalbare dingen?quote:
Achterlijke josti.quote:
Ja tochquote:
quote:
Nee dat heb ik heel vroegah gedaan, maar ik heb ze al heel lang niet meer gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaar je ook het maandelijkse tijdschrift iets van de NS?
En internationale tickets?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heb ik heel vroegah gedaan, maar ik heb ze al heel lang niet meer gezien eigenlijk.
handig, die oudersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
O fijn hoor mijn doucheafvoer gaat moeilijk doen, ze zijn in de kelders ook de rioleerbuizen aan het vervangen hoop dat het daar aan ligt, moet wel weg zijn voor volgende week, of ik laat ze bij mijn moeder douchen
Mwoa daar heb ik er wel een hoop van ja, maar meestal mik ik ze gewoon wegquote:
Zonder ambitie geen vooruitgang.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou je je niet meer richten op haalbare dingen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
Kijk, mijn badeendjes
[ afbeelding ]
Ergens hebben we nog een koker met allemaal verschillende kleuren eendjes liggen, maar die kan ik ff niet zo snel vinden
Schattiequote:
oh en kikkers ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens wat gaan verzamelen
Pics?quote:
ik vind dat je dat heel goed doetquote:
wel de meeste kikkers staan nog in NL en zelfs gedeeltelijk in doos. Pinguin grootste deel ook. Is bij ons het toielt. We hebben daar zelfs speciale Pinguin tegelsquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
Kally, sparen je kinderen die boontjes met een knikker erin?
(Die van de plus, Supercoop, ed.)
Ik heb mijn toilet vol met foto's hangenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:20 schreef crv het volgende:
[..]
wel de meeste kikkers staan nog in NL en zelfs gedeeltelijk in doos. Pinguin grootste deel ook. Is bij ons het toielt. We hebben daar zelfs speciale Pinguin tegels
STREET BEANSquote:
Ik ga denk ik ook eendjes sparen, en jij bent de eerstequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk, zoveel mensen hier die eendjes, kikkers of andere dieren sparen
Allebei, oudste street beans van de plus en jongste allesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke? Die van de plus of die van die andere supermarkten?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook eendjes sparen, en jij bent de eerste![]()
![]()
Maar ik heb er al 3 en vind het best grappig wel
Ja, de kinderen, vriendinnen, ik (quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heb je voor foto's, gewoon alles en nog wat aan kiekjes?
quote:
Ohw, moeten ze nog veel van die Funky Beans(dus niet die van de plus)? Want we hebben er hier nogal wat dubbel en overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Allebei, oudste street beans en jongste alles
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, de kinderen, vriendinnen, ik () en mijn opa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |