Een telefoon die BELT.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat voor zwakzinnigen apparaat?
Ja goed hequote:
Neem hem mee volgende week die wil ik in het echt zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed heDaarvoor heb ik hem eigenlijk gekocht
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat voor zwakzinnigen apparaat?
Is goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem hem mee volgende week die wil ik in het echt zien
Daar zit geen snoer aan die belt niet meerquote:
Misschien is het wel een mobiele!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zit geen snoer aan die belt niet meer
quote:
Ken je die Citroën reclame met die Fransman in die showroom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waaaaaromJe hebt een Diesaajur (zoals Pisces zou zeggen
), waarom dan zo'n ding
Die met die ouwe auto? Das Renault of nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je die Citroën reclame met die Fransman in die showroom?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga de deur trouwens uit. Tot later.
Nee die waar die verkoper aan het eind vraagt van "Sorry hoor, maar heb je echt zo'n auto nodig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die met die ouwe auto? Das Renault of niet
Oh die ken ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die waar die verkoper aan het eind vraagt van "Sorry hoor, maar heb je echt zo'n auto nodig?"
"Nee. Maar ik wil hem"
Die is wel grappig iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die waar die verkoper aan het eind vraagt van "Sorry hoor, maar heb je echt zo'n auto nodig?"
"Nee. Maar ik wil hem"
Je bal is geelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is wel grappig idd [ afbeelding ]
79,95, simlockvrij, gratis thuisbezorgdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet
Maar wat kost zo'n ding danje ziet ze soms wel liggen ja in die telecomwinkels, het zijn van die bejaarden-toestellen toch?
O toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
79,95, simlockvrij, gratis thuisbezorgd![]()
En ze zijn idd hendig voor bejaardes denk ik welAls je zou willen kan je er ook 10 voorkeuzenummers in programmeren trouwens
Blaadje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O toch wel![]()
Omdat je aan de achterkant dat blaadje hebt zitten
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blaadje?![]()
Dat is een boekje met 28 bladzijdesachter een klepje.
Ja logisch je kan er alleen mee bellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is ook een stuk lichter dan de Desire trouwens. En hij heeft een standbyduur van ongeveer 10 keer zo lang
Oh wacht, in dat boekje zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een boekje met 28 bladzijdesachter een klepje.
OMGquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, in dat boekje zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevendie messages mogen zelfs langer dan 160 karakters zijn
![]()
En er zit ook een Game op: helemaal achterin het boekje een blaadje waar je kruisje-rondje op kunt doen
Hey je hebt een Johnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dezedezedeze![]()
[ afbeelding ]
Hij kan niet eens SMSsen
quote:
Wat een geniaal dingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, in dat boekje zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevendie messages mogen zelfs langer dan 160 karakters zijn
![]()
En er zit ook een Game op: helemaal achterin het boekje een blaadje waar je kruisje-rondje op kunt doen
Dat denken mensen ook van mij! Ik ben 46.quote:
Oh nee ik dacht dat jij al in de AOW zatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat denken mensen ook van mij! Ik ben 46.
Dan zie je er oud uit voor je leeftijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat denken mensen ook van mij! Ik ben 46.
Vrouwen eisen hun tol!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zie je er oud uit voor je leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Wtf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook van die aan en uit knopjes en je kan zeggen wat je wilt, je hebt een telefoon met humorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen eisen hun tol!Aha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen eisen hun tol!En kinderen anaal vernederen ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
En als ik kinderen had gehad dan leek ik nu wel 73!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je goed kijkt zie je bij die Game "Level 1" t/m "Level 3" staan
Oh? Mij houden ze juist jongquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als ik kinderen had gehad dan leek ik nu wel 73!
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik niet
Ik kan verdomme niet eens meer van een koter winnen met mario kart!
Ik heb niks te klagenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mompelt iets over potloodtest en borstvoeding
Ik wou zeggen 'Ik weet het', maar dat weet ik niet. Nouja, ik moet de potloodtest geloven. Maar ik kan de 16e pas oordelen of dat een goede maatstaaf isquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'Ik weet het', maar dat weet ik niet. Nouja, ik moet de potloodtest geloven. Maar ik kan de 16e pas oordelen of dat een goede maatstaaf is
Boulimia?quote:
Terugslaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef crv het volgende:
godver mijn flammenkuchen slaat dubbel bij het opscheppen
heb ik gedaan maar nou heb ik een kale helftquote:
Zolang het de onderste helft is is het goed tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef crv het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar nou heb ik een kale helft
quote:
Zo zal de Calzone ook wel ontstaan zijn. Dooreten, jij culinair innovatorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef crv het volgende:
godver mijn flammenkuchen slaat dubbel bij het opscheppen
quote:
heb andere kaas gebruikt en hij is lang niet zo lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zal de Calzone ook wel ontstaan zijn. Dooreten, jij culinair innovator![]()
Ik zag het niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Myr, ik riep het al eerder, maar mij gewoon negeren he![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
Ik zit nu aan witbiertje. Zo even mn bad in denk ik (jaja Piscesssquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb netjes 24 flesjes Warsteiner in de koelkast gepropt. Zin in.
nou de Jong niet meer meedoet vind ik het niet meer zo leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan witbiertje. Zo even mn bad in denk ik (jaja Piscesss) en dan straks compenseren met foebal en bier
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een kleine housewarming, aangezien ik geen echte vrienden meer heb (de laatste waarmee ik contact had heeft al twee maanden niks van zich laten horen ondanks, mailtjes en sms-jes van mijn kant,) komen er alleen vrienden en kennissen van huisgenote, maar toevallig ken ik er al een aantal van (1 heb ik al een jaar of 5 niet meer gezien).
Maar ik heb er best wel zin in. Bier is al in huis (al zal ik het zelf bij hooguit 2 flesjes houden).
Ja die heb ik toch laatst gepostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een badeend Ll? Dat hoort he.
Verdimmie, heb ik gemist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die heb ik toch laatst gepost
Ze knipperen als ze met water in aanraking komenAlleen zijn de batterijen leeg
Vrienden zijn overrated, tenminste, als er wat gebeurt merk je wie de echte zijn. Sinds de brugklas weet ik dat iigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een kleine housewarming, aangezien ik geen echte vrienden meer heb (de laatste waarmee ik contact had heeft al twee maanden niks van zich laten horen ondanks, mailtjes en sms-jes van mijn kant,) komen er alleen vrienden en kennissen van huisgenote, maar toevallig ken ik er al een aantal van (1 heb ik al een jaar of 5 niet meer gezien).
Maar ik heb er best wel zin in. Bier is al in huis (al zal ik het zelf bij hooguit 2 flesjes houden).
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk BosJammer dat ik niet in de buurt woon.
had je dan je verjaardag daar gevierdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk BosJammer dat ik niet in de buurt woon.
Schande van die 'vriend'.
Nee, logisch. Het komt gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.
Ah joh toch gezelligquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
IS VADUZ MORGEN JARIGG?????????quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een badeend Ll? Dat hoort he.
Had zo gekund. Eerst natuurlijk naar het voetbal morgen en daarna heb ik helemaal niets gepland.quote:
Familie van mijn gele.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn badeendjes, van Laysa aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |