quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
Vrouw ophalen. En weet ik het wat gaan doen. Een leven
In de detailhandel werken ze ook gewoon op zaterdag, en soms ook op zondag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
Straks ben ik ook weer blij als het weekend is.
mijn probleem is ook de zwitserse wetgeving.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als je baas je wil ontslaan dat hij echt geen omscholing gaat dokkenWellicht dat je er een paar maandjes salaris of non-actief uit kan halen ja
Maar als hij verder sterk staat in ontslag of je contract gewoon eindigt kan je het verder shaken vrees ik
straks moet je in het weekend werkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
Straks ben ik ook weer blij als het weekend is.
Zondag betaald dubbel. Rotterdam is elke zondag open.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
In de detailhandel werken ze ook gewoon op zaterdag, en soms ook op zondag.
quote:
Linkse hobbyistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik werk niet! Ik ben gewoon een toyboy!
Toen ik nog bij de AH werkte deden we niet aan koopzondagen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zondag betaald dubbel. Rotterdam is elke zondag open.
Maar dat is ook niet zo raar toch, aangezien je als taxi eigenlijk altijd/vaak 'onregelmatig' werkt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de AH werkte deden we niet aan koopzondagen.
Wel ooit een geholpen met een ander filiaal te vullen na verbouwing. Op zondag.
Waar ik nu werk hebben we helemaal geen onregelmatigheidstoeslag.
Stomme zwitserse wetgeving.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef crv het volgende:
[..]
mijn probleem is ook de zwitserse wetgeving.
ik krijg dus geen dienstjaren uitbetaald en vakantiedagen (waar ik op hoopte ) ook niet
In de zorg hebben ze het weer wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet zo raar toch, aangezien je als taxi eigenlijk altijd/vaak 'onregelmatig' werkt?
Oh apart, ik dacht eigenlijk dat er bij dat soort beroepen niet / minder rekening mee werd gehouden. Omdat het daar wat meer 'bij het werk' hoortquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
In de zorg hebben ze het weer wel.
Maar inderdaad, het word als normaal gezien dat wij op idiote tijden werken.
op dat gebied zekerquote:
Je hebt ook geen toeslag na 10 uur 's avonds?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de AH werkte deden we niet aan koopzondagen.
Wel ooit een geholpen met een ander filiaal te vullen na verbouwing. Op zondag.
Waar ik nu werk hebben we helemaal geen onregelmatigheidstoeslag.
Wij hadden tot afgelopen februari wel nachttoeslag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh apart, ik dacht eigenlijk dat er bij dat soort beroepen niet / minder rekening mee werd gehouden. Omdat het daar wat meer 'bij het werk' hoort
Dat is bij ons nog andersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hadden tot afgelopen februari wel nachttoeslag.
Die is er toen uitgehaald en het uurloon is omhooggegaan. Met als gevolg dat de jongens die veel 's nachts rijden geen cent meer verdienen en de mensen die overdag rijden er op vooruit gegaag zijn.
Taxi CAO is verre van een goede CAO hoor.
Apartquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Die is er toen uitgehaald en het uurloon is omhooggegaan. Met als gevolg dat de jongens die veel 's nachts rijden geen cent meer verdienen en de mensen die overdag rijden er op vooruit gegaag zijn.
Nopem niets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt ook geen toeslag na 10 uur 's avonds?
Hmm best wel raarquote:
Ik vind ze wel goed enzo, maar ik draag nooit geen rozequote:
Oh das idd lekker klote dan. Vaak zijn dat soort dingen juist ff lekker om een extra centje te pakken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet echt volgens mij, maar ik heb soms roze nagellak.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind ze wel goed enzo, maar ik draag nooit geen roze
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet echt volgens mij, maar ik heb soms roze nagellak.
En niet dat die nachttoeslag echt zoden aan de dijk zette, dat was 1,05 ofzo per uur.quote:3.2.1 Loonspecificatie
De werkgever verstrekt per betalingsperiode van een kalenderweek, 4 weken, maand of
kalenderkwartaal een loonspecificatie.
De specificatie wordt uiterlijk in de volgende betalingsperiode verstrekt.
Op de specificatie staan naast de door de werkgever gewenste vermeldingen, in elk geval -
voor zover van toepassing - de navolgende bestanddelen:
Functieloon
Dienst-/ervaringsjaren
Overuren
Toeslagen:
- EHBO-toeslag (vervalt m.i.v. 1 januari 2010)
- onregelmatigheidstoeslag (vervalt m.i.v. 1 januari 2010)
Inhoudingen voor:
ondernemings- of bedrijfstakpensioenfonds
loonheffing
sociale verzekeringen (ZFW, WW)
prepensioen
sociale fondsen
wachtdagen
Dus eigenlijk altijd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind ze wel goed enzo, maar ik draag nooit geen roze
Wtf waarom is die EHBO toeslag er ook af?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
Jullie lieten mij twijfelen, dus ik heb ff de cao erbijgepakt.
[..]
En niet dat die nachttoeslag echt zoden aan de dijk zette, dat was 1,05 ofzo per uur.
quote:
Mijn mama had em gehaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan is het wel leuk, en bij zwart kan het natuurlijk ook, waar heb je hem vandaan?
quote:
Je ne sais pas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Wtf waarom is die EHBO toeslag er ook af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon
WatvooréénWatvooréénWatvooréén???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik, er wordt van je verwacht dat je EHBO hebt, zelfs verplicht, maar dan geen toeslagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Je ne sais pas.
Maar ik als er iemand dood ligt te gaan help ik hem niet, ik word er toch niet voor betaald.
Serieus? En je Desire dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Die aan en uit toetsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dezedezedeze![]()
[ afbeelding ]
Hij kan niet eens SMSsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |