Zo zal de Calzone ook wel ontstaan zijn. Dooreten, jij culinair innovatorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef crv het volgende:
godver mijn flammenkuchen slaat dubbel bij het opscheppen
quote:
heb andere kaas gebruikt en hij is lang niet zo lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zal de Calzone ook wel ontstaan zijn. Dooreten, jij culinair innovator![]()
Ik zag het niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Myr, ik riep het al eerder, maar mij gewoon negeren he![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
Ik zit nu aan witbiertje. Zo even mn bad in denk ik (jaja Piscesssquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb netjes 24 flesjes Warsteiner in de koelkast gepropt. Zin in.
nou de Jong niet meer meedoet vind ik het niet meer zo leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan witbiertje. Zo even mn bad in denk ik (jaja Piscesss) en dan straks compenseren met foebal en bier
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een kleine housewarming, aangezien ik geen echte vrienden meer heb (de laatste waarmee ik contact had heeft al twee maanden niks van zich laten horen ondanks, mailtjes en sms-jes van mijn kant,) komen er alleen vrienden en kennissen van huisgenote, maar toevallig ken ik er al een aantal van (1 heb ik al een jaar of 5 niet meer gezien).
Maar ik heb er best wel zin in. Bier is al in huis (al zal ik het zelf bij hooguit 2 flesjes houden).
Ja die heb ik toch laatst gepostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een badeend Ll? Dat hoort he.
Verdimmie, heb ik gemist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die heb ik toch laatst gepost
Ze knipperen als ze met water in aanraking komenAlleen zijn de batterijen leeg
Vrienden zijn overrated, tenminste, als er wat gebeurt merk je wie de echte zijn. Sinds de brugklas weet ik dat iigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een kleine housewarming, aangezien ik geen echte vrienden meer heb (de laatste waarmee ik contact had heeft al twee maanden niks van zich laten horen ondanks, mailtjes en sms-jes van mijn kant,) komen er alleen vrienden en kennissen van huisgenote, maar toevallig ken ik er al een aantal van (1 heb ik al een jaar of 5 niet meer gezien).
Maar ik heb er best wel zin in. Bier is al in huis (al zal ik het zelf bij hooguit 2 flesjes houden).
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk BosJammer dat ik niet in de buurt woon.
had je dan je verjaardag daar gevierdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk BosJammer dat ik niet in de buurt woon.
Schande van die 'vriend'.
Nee, logisch. Het komt gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.
Ah joh toch gezelligquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
IS VADUZ MORGEN JARIGG?????????quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had kunnen blijven slapen. maar ja je bent morgen jarig, dus heb ik je niks laten weten.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een badeend Ll? Dat hoort he.
Had zo gekund. Eerst natuurlijk naar het voetbal morgen en daarna heb ik helemaal niets gepland.quote:
Familie van mijn gele.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn badeendjes, van Laysa aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |