15:45 maar kan ook eerderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
C_A hoe laat kwamen wij nou aan in Utrecht?
Ow dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar ik heb gewoon nergens zin in. heb zelfs niet meegefokt vandaag
we zien welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow dat is wel heel erg![]()
Ga je straks lekker bankhangen met een wijntje of biertje en lekker film kijken ofzo
Oke ik wist het niet meer, nee dat is goed dan zien we de rest op het stationquote:
quote:
ik ben er ook rond 15.40quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik wist het niet meer, nee dat is goed dan zien we de rest op het station
ik ben op non-actief tot het eind van het jaar. en op zich kan ik eerder beginnen bij die andere, maar ik ben zo aan het eind van mijn latijn door het gedoe de laatste 1,5/2 jaar dat ik die drie maanden nodig heb om tot rust te komen. en op deze manier lukt dat nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
crv, hoe lang moet je nog bij je huidige baas dan?
Yep is wel zo handigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben er ook rond 15.40
en ga dan naar de borden waar bos en co staan
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op non-actief tot het eind van het jaar. en op zich kan ik eerder beginnen bij die andere, maar ik ben zo aan het eind van mijn latijn door het gedoe de laatste 1,5/2 jaar dat ik die drie maanden nodig heb om tot rust te komen. en op deze manier lukt dat nog niet
Dus je bent daar niet meer aan het werk. Dan is het wel klote ja, dat dat alsnog je hele dag beheerst.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op non-actief tot het eind van het jaar. en op zich kan ik eerder beginnen bij die andere, maar ik ben zo aan het eind van mijn latijn door het gedoe de laatste 1,5/2 jaar dat ik die drie maanden nodig heb om tot rust te komen. en op deze manier lukt dat nog niet
normaal gesproken ben ik ook best geduldig, maar als je je voelt zoals ik, elke zenuw en spier staat op springen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef gomi het volgende:
ah crv, je moet maar denken: die paar dagen extra wachten maken ook niet veel meer uit.
je hebt t zelf niet in de hand om te versnellen, dan ook niet mee zitten. t komt wel, duurt alleen ff paar daagjes langer
kutte is dat de hele dag en nacht er nog van alles door mijn kop spookt. zat vannacht al om 5 uur weer op. Ik kan mijn kop op het moment gewoon niet stilzetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je bent daar niet meer aan het werk. Dan is het wel klote ja, dat dat alsnog je hele dag beheerst.
Dag Kallyquote:
yeah das dus idd kut.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:47 schreef crv het volgende:
[..]
normaal gesproken ben ik ook best geduldig, maar als je je voelt zoals ik, elke zenuw en spier staat op springen.
Gister laten masseren maar heeft niet geholpen
Zo wil ik het ook gaan spelen als ik ontslagen wordquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |