C_A hoe laat kwamen wij nou aan in Utrecht?quote:
Ja, ik had ze in de aanbieding bij de V&D ooit, met een bustier en stringquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wanneer ik ze aan zou doen. Maar ik vind ze zo mooi altijd.
quote:
maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Zeg maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had ze in de aanbieding bij de V&D ooit, met een bustier en string![]()
En zelfs goedkope jarretels-kousen erbij
Gaat ooit wel aan (en snel weer uit) denk ik
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.
Ik zat al te wachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.
Woehoe, gefeliciteerd! Wat goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Zeg maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.
Ja, zoiets voorspel ik ook. Zo gaat dat meestal ook bij mijn pumps die ik speciaal meeneem om uit te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had ze in de aanbieding bij de V&D ooit, met een bustier en string![]()
En zelfs goedkope jarretels-kousen erbij
Gaat ooit wel aan (en snel weer uit) denk ik
yeah weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten![]()
Ohja en weekend, jippie
Zeg dat welquote:
waarom voel ik me dan zo kutquote:
Dat weet ik nietquote:
ik kan gewoon niet blij zijn vandaag. mijn contract duurt weer langer en ik wil alles rondhebbenquote:
O dat is minder inderdaad ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet blij zijn vandaag. mijn contract duurt weer langer en ik wil alles rondhebben
en dan ook nog eens mijn oude werkgever die gewoon niet mee wil werkenquote:
strak planquote:
Ja maar weet je wat crv, nu is het weekend, dus nu vergeet je dit even tot maandag, dan er weer vol tegenaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:40 schreef crv het volgende:
[..]
en dan ook nog eens mijn oude werkgever die gewoon niet mee wil werken
ja maar ik heb gewoon nergens zin in. heb zelfs niet meegefokt vandaagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat crv, nu is het weekend, dus nu vergeet je dit even tot maandag, dan er weer vol tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |