Ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
Gaat er vanavond ook nog iemand Nederland kijken of loopt dat niet lekker met de talentenjachten?
vrijdagavond topgear avondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
Gaat er vanavond ook nog iemand Nederland kijken of loopt dat niet lekker met de talentenjachten?
Oh ja, vanavond die vietnamspecial toch?quote:
Hallo Bellabipsquote:
die is briljantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond die vietnamspecial toch?
* twijfelt *
Als je die nog niet gezien hebt: Kijken!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond die vietnamspecial toch?
* twijfelt *
Hallo nieuw V&D meisje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Zeg maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Doe je die aan tijdens de meet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
Oh. En ik heb toffe nieuwe lingerie en jarretels.
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Wow, bij welk deel van de V&D ga jij werken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
Oh. En ik heb toffe nieuwe lingerie en jarretels.
Tombo en ik ruiken mogelijkhedenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wow, bij welk deel van de V&D ga jij werken?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat laat ik ook gewoon zien tijdens het eten.
Die komen niet van de V&D. En dat weet ik nog niet, zegmaar, overal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wow, bij welk deel van de V&D ga jij werken?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat laat ik ook gewoon zien tijdens het eten.
Ik heb ook geen idee wanneer ik ze aan zou doen. Maar ik vind ze zo mooi altijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook jarretels trouwens, maar nog nooit aangehad (behalve om te passen enzo)
Ik wel, ik vind het ook mooiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook jarretels trouwens, maar nog nooit aangehad (behalve om te passen enzo)
Als je een jurkje draagtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wanneer ik ze aan zou doen. Maar ik vind ze zo mooi altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |