Dat buzzer-gedoe! Ik 3000 vragen invullen, staat er op het eind geen 'voltooien'-knopquote:
Had mn moeder ook jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat buzzer-gedoe! Ik 3000 vragen invullen, staat er op het eind geen 'voltooien'-knop! Alsof ze dat van tevoren niet wisten dat het op was!
veel plezierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar weer eens op pad om kindjes op te halen
![]()
Ik kan me geen 3000 vragen herinneren hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat buzzer-gedoe! Ik 3000 vragen invullen, staat er op het eind geen 'voltooien'-knop! Alsof ze dat van tevoren niet wisten dat het op was!
Hey Bosquote:
Met wie?quote:
Ik ken alleen Texas Hold 'Em. Al die varianten niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond eens Pot Limit Omaha. Voor de verandering.
Jep, dat is gaaf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Texas Hold 'Em. Al die varianten niet.
En dan meestal gewoon no limit sit 'n go's of toernooitjes
Ja je hebt zo toch ook een 7card draw ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het heetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jep, dat is gaaf.PL Omaha is met 4 kaarten, zelfde regels. Alleen mag je maar 2 kaarten uit je hand gebruiken. Mooi spel.
Ja zoiets, is live wat moeilijker te spelen. Doe ik online wel eens, als onderdeel van 8-game. 8 verschillende varianten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je hebt zo toch ook een 7card draw ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het heetdan moet je de kaarten op tafel gebruiken om paartjes te maken en wie het hoogste paar heeft wint dan
Hoi.quote:
Reclames op dumpert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
De eerste beelden van Miauw's feestje zijn binnen;
http://www.dumpert.nl/med(...)_haz_gabberbeat.html
Dat.quote:
hoezo 2???quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhh wat lief!Ik doe de brievenbus open en er ligt een kaartje van jullie en niet één, nee twéé
![]()
Dankjulliewel![]()
Hahaa jeetjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
De eerste beelden van Miauw's feestje zijn binnen;
http://www.dumpert.nl/med(...)_haz_gabberbeat.html
quote:
quote:
Ik zet hem op de achtergrond aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
Gaat er vanavond ook nog iemand Nederland kijken of loopt dat niet lekker met de talentenjachten?
Ik kijk een stukjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
Gaat er vanavond ook nog iemand Nederland kijken of loopt dat niet lekker met de talentenjachten?
Ik ga vanavond werken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
vrijdagavond topgear avondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
Oh ja, vanavond die vietnamspecial toch?quote:
Hallo Bellabipsquote:
die is briljantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond die vietnamspecial toch?
* twijfelt *
Als je die nog niet gezien hebt: Kijken!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond die vietnamspecial toch?
* twijfelt *
Hallo nieuw V&D meisje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Zeg maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Doe je die aan tijdens de meet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
Oh. En ik heb toffe nieuwe lingerie en jarretels.
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Wow, bij welk deel van de V&D ga jij werken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
Oh. En ik heb toffe nieuwe lingerie en jarretels.
Tombo en ik ruiken mogelijkhedenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wow, bij welk deel van de V&D ga jij werken?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat laat ik ook gewoon zien tijdens het eten.
Die komen niet van de V&D. En dat weet ik nog niet, zegmaar, overal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wow, bij welk deel van de V&D ga jij werken?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat laat ik ook gewoon zien tijdens het eten.
Ik heb ook geen idee wanneer ik ze aan zou doen. Maar ik vind ze zo mooi altijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook jarretels trouwens, maar nog nooit aangehad (behalve om te passen enzo)
Ik wel, ik vind het ook mooiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook jarretels trouwens, maar nog nooit aangehad (behalve om te passen enzo)
Als je een jurkje draagtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wanneer ik ze aan zou doen. Maar ik vind ze zo mooi altijd.
C_A hoe laat kwamen wij nou aan in Utrecht?quote:
Ja, ik had ze in de aanbieding bij de V&D ooit, met een bustier en stringquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wanneer ik ze aan zou doen. Maar ik vind ze zo mooi altijd.
quote:
maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had ze in de aanbieding bij de V&D ooit, met een bustier en string![]()
En zelfs goedkope jarretels-kousen erbij
Gaat ooit wel aan (en snel weer uit) denk ik
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.
Ik zat al te wachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar hallo tegen jullie nieuwe V&D-meisje.
Woehoe, gefeliciteerd! Wat goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Ja, zoiets voorspel ik ook. Zo gaat dat meestal ook bij mijn pumps die ik speciaal meeneem om uit te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had ze in de aanbieding bij de V&D ooit, met een bustier en string![]()
En zelfs goedkope jarretels-kousen erbij
Gaat ooit wel aan (en snel weer uit) denk ik
yeah weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten![]()
Ohja en weekend, jippie
Zeg dat welquote:
waarom voel ik me dan zo kutquote:
Dat weet ik nietquote:
ik kan gewoon niet blij zijn vandaag. mijn contract duurt weer langer en ik wil alles rondhebbenquote:
O dat is minder inderdaad ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet blij zijn vandaag. mijn contract duurt weer langer en ik wil alles rondhebben
en dan ook nog eens mijn oude werkgever die gewoon niet mee wil werkenquote:
strak planquote:
Ja maar weet je wat crv, nu is het weekend, dus nu vergeet je dit even tot maandag, dan er weer vol tegenaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:40 schreef crv het volgende:
[..]
en dan ook nog eens mijn oude werkgever die gewoon niet mee wil werken
ja maar ik heb gewoon nergens zin in. heb zelfs niet meegefokt vandaagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat crv, nu is het weekend, dus nu vergeet je dit even tot maandag, dan er weer vol tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |