Dat buzzer-gedoe! Ik 3000 vragen invullen, staat er op het eind geen 'voltooien'-knopquote:
Had mn moeder ook jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat buzzer-gedoe! Ik 3000 vragen invullen, staat er op het eind geen 'voltooien'-knop! Alsof ze dat van tevoren niet wisten dat het op was!
veel plezierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar weer eens op pad om kindjes op te halen
![]()
Ik kan me geen 3000 vragen herinneren hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat buzzer-gedoe! Ik 3000 vragen invullen, staat er op het eind geen 'voltooien'-knop! Alsof ze dat van tevoren niet wisten dat het op was!
Hey Bosquote:
Met wie?quote:
Ik ken alleen Texas Hold 'Em. Al die varianten niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond eens Pot Limit Omaha. Voor de verandering.
Jep, dat is gaaf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Texas Hold 'Em. Al die varianten niet.
En dan meestal gewoon no limit sit 'n go's of toernooitjes
Ja je hebt zo toch ook een 7card draw ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het heetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jep, dat is gaaf.PL Omaha is met 4 kaarten, zelfde regels. Alleen mag je maar 2 kaarten uit je hand gebruiken. Mooi spel.
Ja zoiets, is live wat moeilijker te spelen. Doe ik online wel eens, als onderdeel van 8-game. 8 verschillende varianten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je hebt zo toch ook een 7card draw ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het heetdan moet je de kaarten op tafel gebruiken om paartjes te maken en wie het hoogste paar heeft wint dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |