Die zijn echt leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
We konden meer krijgen, namelijk de hele serie, maar we willen alles hier in dit land kopen. het moet wel een uitdaging blijven
Wel erg leuk jaquote:
Nu weet ik welke FOK!user jouw vrouw is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
En zo hebben we wel meer, uh, uit de hand gelopen dingen: http://laurasstekkie.blogspot.com/
wij hebben ook een pinguin verzameling (2 eigenlijk)quote:
Ja, ik ben benieuwd. Ik zal mijn PC aanlaten staan en af en toe komen updaten, denk ik. Mezelfkennende moet ik ook af en toe weg uit de drukte. Dat zal volgende week ook wel het geval zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos, wie weet zitten er ook leuke mensen tussen om te leren kennen
Open staan ervoor en als het te druk wordt inderdaad even wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd. Ik zal mijn PC aanlaten staan en af en toe komen updaten, denk ik. Mezelfkennende moet ik ook af en toe weg uit de drukte. Dat zal volgende week ook wel het geval zijn.
Ik moet ook weer eens wat gaan verzamelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
wij hebben ook een pinguin verzameling (2 eigenlijk)
Ja, dat was ik wel van plan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Open staan ervoor en als het te druk wordt inderdaad even weg
O dat is ook wel gaafquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb op de bovenste rij planken van mijn bureau hele speciale bierblikken. Heel veel Zweedse van wel 30 jaar oud.
Maar wel gezellig hoorquote:
Ik ooit een keer forever friends zooi en daarna nooit meer ietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik verzamel parfum testertjes en nagellakjes.
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu weet ik welke FOK!user jouw vrouw is.Ik herken 1 foto
Oh, dat was een poosje helemaal hip toen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ooit een keer forever friends zooi en daarna nooit meer iets
Wat zonde, je zou nog anderhalf uur lang allemaal leuke dingen kunnen doen.quote:
Brandweerman Phenoquote:Ron is lang genoeg om met een handdoek de brandmelder af te dekken zodat het ding ophoudt met gillen.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat was een poosje helemaal hip toen.
Dat doe ik ondertussen ook welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat zonde, je zou nog anderhalf uur lang allemaal leuke dingen kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |