Ik ooit een keer forever friends zooi en daarna nooit meer ietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik verzamel parfum testertjes en nagellakjes.
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu weet ik welke FOK!user jouw vrouw is.Ik herken 1 foto
Oh, dat was een poosje helemaal hip toen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ooit een keer forever friends zooi en daarna nooit meer iets
Wat zonde, je zou nog anderhalf uur lang allemaal leuke dingen kunnen doen.quote:
Brandweerman Phenoquote:Ron is lang genoeg om met een handdoek de brandmelder af te dekken zodat het ding ophoudt met gillen.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat was een poosje helemaal hip toen.
Dat doe ik ondertussen ook welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat zonde, je zou nog anderhalf uur lang allemaal leuke dingen kunnen doen.
quote:
Geweldig hequote:
ik verzamel spoorweg-kwartetspellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik verzamel parfum testertjes en nagellakjes.
Spaar je ook het maandelijkse tijdschrift iets van de NS?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik verzamel spoorweg-kwartetspellen
Zou je je niet meer richten op haalbare dingen?quote:
Achterlijke josti.quote:
Ja tochquote:
quote:
Nee dat heb ik heel vroegah gedaan, maar ik heb ze al heel lang niet meer gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaar je ook het maandelijkse tijdschrift iets van de NS?
En internationale tickets?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heb ik heel vroegah gedaan, maar ik heb ze al heel lang niet meer gezien eigenlijk.
handig, die oudersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
O fijn hoor mijn doucheafvoer gaat moeilijk doen, ze zijn in de kelders ook de rioleerbuizen aan het vervangen hoop dat het daar aan ligt, moet wel weg zijn voor volgende week, of ik laat ze bij mijn moeder douchen
Mwoa daar heb ik er wel een hoop van ja, maar meestal mik ik ze gewoon wegquote:
Zonder ambitie geen vooruitgang.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou je je niet meer richten op haalbare dingen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
Kijk, mijn badeendjes
[ afbeelding ]
Ergens hebben we nog een koker met allemaal verschillende kleuren eendjes liggen, maar die kan ik ff niet zo snel vinden
Schattiequote:
oh en kikkers ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens wat gaan verzamelen
Pics?quote:
ik vind dat je dat heel goed doetquote:
wel de meeste kikkers staan nog in NL en zelfs gedeeltelijk in doos. Pinguin grootste deel ook. Is bij ons het toielt. We hebben daar zelfs speciale Pinguin tegelsquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
Kally, sparen je kinderen die boontjes met een knikker erin?
(Die van de plus, Supercoop, ed.)
Ik heb mijn toilet vol met foto's hangenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:20 schreef crv het volgende:
[..]
wel de meeste kikkers staan nog in NL en zelfs gedeeltelijk in doos. Pinguin grootste deel ook. Is bij ons het toielt. We hebben daar zelfs speciale Pinguin tegels
STREET BEANSquote:
Ik ga denk ik ook eendjes sparen, en jij bent de eerstequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk, zoveel mensen hier die eendjes, kikkers of andere dieren sparen
Allebei, oudste street beans van de plus en jongste allesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke? Die van de plus of die van die andere supermarkten?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook eendjes sparen, en jij bent de eerste![]()
![]()
Maar ik heb er al 3 en vind het best grappig wel
Ja, de kinderen, vriendinnen, ik (quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heb je voor foto's, gewoon alles en nog wat aan kiekjes?
quote:
Ohw, moeten ze nog veel van die Funky Beans(dus niet die van de plus)? Want we hebben er hier nogal wat dubbel en overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Allebei, oudste street beans en jongste alles
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, de kinderen, vriendinnen, ik () en mijn opa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |