quote:
Geweldig hequote:
ik verzamel spoorweg-kwartetspellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik verzamel parfum testertjes en nagellakjes.
Spaar je ook het maandelijkse tijdschrift iets van de NS?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik verzamel spoorweg-kwartetspellen
Zou je je niet meer richten op haalbare dingen?quote:
Achterlijke josti.quote:
Ja tochquote:
quote:
Nee dat heb ik heel vroegah gedaan, maar ik heb ze al heel lang niet meer gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaar je ook het maandelijkse tijdschrift iets van de NS?
En internationale tickets?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heb ik heel vroegah gedaan, maar ik heb ze al heel lang niet meer gezien eigenlijk.
handig, die oudersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
O fijn hoor mijn doucheafvoer gaat moeilijk doen, ze zijn in de kelders ook de rioleerbuizen aan het vervangen hoop dat het daar aan ligt, moet wel weg zijn voor volgende week, of ik laat ze bij mijn moeder douchen
Mwoa daar heb ik er wel een hoop van ja, maar meestal mik ik ze gewoon wegquote:
Zonder ambitie geen vooruitgang.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou je je niet meer richten op haalbare dingen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
Kijk, mijn badeendjes
[ afbeelding ]
Ergens hebben we nog een koker met allemaal verschillende kleuren eendjes liggen, maar die kan ik ff niet zo snel vinden
Schattiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |