Hoe lang is een Chinees?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas nieuwe mensen in de OP
Is Chowi nou een meisje of jongen?
Ik wist het nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
Hoe heet het stukje tussen neus en lip?
Overigens een vraag waar ik en een collega en ik een jaar of wat bezig mee zijn geweest.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
Toen bestond Wikipedia nog niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens een vraag waar ik en een collega en ik een jaar of wat bezig mee zijn geweest.
Toen was er nog geen internetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filtrum
Door je avatar dacht ik dat je een jongen was, maar in de OP duidelijk een meisje (ik zie hem nu pas vergroot, nu ik hem aanklik, met lippenstift en blosjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:50 schreef Chowi het volgende:
[..]![]()
. Story of my life.
Niet dat ik een shemale ben ofzo. In het echt herkennen mensen altijd wel direct mijn geslacht gelukkig..
Maar ik ben dus een zij.
Nee, helaas ook geen Google. Gelukkig kwam die vraag maar 1x per weekquote:
Het lag toen op het puntje van mijn tong. Het antwoord dan. Zo irritant. En opeens heb je het, op zo'n moment wanneer je het niet verwacht. Dus na een jaar kon ik mijn collega blij makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar een aparte benaming voor was
Geen Google?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, helaas ook geen Google. Gelukkig kwam die vraag maar 1x per week
Veel mensen op FOK! denken aanvankelijk dat ik een jongen ben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door je avatar dacht ik dat je een jongen was, maar in de OP duidelijk een meisje (ik zie hem nu pas vergroot, nu ik hem aanklik, met lippenstift en blosjes).
Nauwelijks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen Google?!
En die tijd heb je gewoon overleefd?
Maar er waren in die oertijd van je toch wel bibliotheken ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lag toen op het puntje van mijn tong. Het antwoord dan. Zo irritant. En opeens heb je het, op zo'n moment wanneer je het niet verwacht. Dus na een jaar kon ik mijn collega blij maken
Toen ging je gewoon nog naar de bibliotheek voor naslagwerken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen Google?!
En die tijd heb je gewoon overleefd?
Nou het is ook niet zo dat je als een vent overkomquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Veel mensen op FOK! denken aanvankelijk dat ik een jongen ben.. Misschien ook wel omdat ik me niet heel erg meisjesachtig gedraag.
Niet vanwege je avatar? Ik ben vanuit daar gaan borduren, in combi met het tekenen en muziek dacht ik, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Veel mensen op FOK! denken aanvankelijk dat ik een jongen ben.. Misschien ook wel omdat ik me niet heel erg meisjesachtig gedraag.
rotsschilderingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar er waren in die oertijd van je toch wel bibliotheken ofzo?
Je moest me eens zien posten in de nachtbaggerreeks. Voorheen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou het is ook niet zo dat je als een vent overkom
Weet ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moest me eens zien posten in de nachtbaggerreeks. Voorheen..
Een afterthought.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
Mijn avatar is toch ook niet echt duidelijk een jongen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet eens weet. Ik zocht gewoon een afbeelding van iemand met een zonnebril.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet vanwege je avatar? Ik ben vanuit daar gaan borduren, in combi met het tekenen en muziek dacht ik, maar weet het niet zeker.
Ik haal jou altijd door de war met Zeroku, komt omdat ik nog teveel mensen hier niet "ken"
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Een afterthought.
Da's iets dat je tussen neus en lippen zegt.
Oh je bedoelt het anders.
je bent meteen van slag als er laarzen in de reclame zijn. nee, je bent geen girly girl...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik ben ook niet een girly girl dus ik vind het wel loslopen, maar snap wel dat die pubertjes het niet kunnen volgen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Een afterthought.
Da's iets dat je tussen neus en lippen zegt.
Oh je bedoelt het anders.
Ik denk juist dat het een vrouw isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn avatar is toch ook niet echt duidelijk een jongen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet eens weet. Ik zocht gewoon een afbeelding van iemand met een zonnebril..
Maar imo kan het net zo goed een vrouw zijn.
Dat vraag ik me nou ook de hele tijd af, wat is het?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn avatar is toch ook niet echt duidelijk een jongen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet eens weet. Ik zocht gewoon een afbeelding van iemand met een zonnebril..
Daarom past deze avatar zo goed bij mij. Niemand weet echt wat het is en wat 'ie ervan moet vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook de hele tijd af, wat is het?
Ik denk een man, tenger gebouwd, die graag alle festivals afgaat en feest tot hij er bij neer valt. Hij draagt hier de zonnebril van een vriendin met wie hij net een jointje opstak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een vrouw is![]()
Op een of ander feest met pruik
Oh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom past deze avatar zo goed bij mij. Niemand weet echt wat het is en wat 'ie ervan moet vinden.
O ik heb ook 1 ding van een vrouw, maar ik draag geen roze en glitters, ik doe zelden aan make-up, ik drink bier (ook uit de fles) en dat is toch niet Ladylikequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent meteen van slag als er laarzen in de reclame zijn. nee, je bent geen girly girl...
Ik zie er heel duidelijk een Aziatische jongen in (voor mij) geen twijfelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
http://wilfridhoffacker.blog.lemonde.fr/files/lunettes_1.jpgquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een vrouw is![]()
Op een of ander feest met pruik
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk een man, tenger gebouwd, die graag alle festivals afgaat en feest tot hij er bij neer valt. Hij draagt hier de zonnebril van een vriendin met wie hij net een jointje opstak.
Hehe, mooie sfeerimpressie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk een man, tenger gebouwd, die graag alle festivals afgaat en feest tot hij er bij neer valt. Hij draagt hier de zonnebril van een vriendin met wie hij net een jointje opstak.
Jij hebt op bepaalde momenten van die zachte steunende woorden, daar ben je echt een vrouw voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb ook 1 ding van een vrouw, maar ik draag geen roze en glitters, ik doe zelden aan make-up, ik drink bier (ook uit de fles) en dat is toch niet Ladylike
Ennnn wie weet koop ik wel mannen laarzen![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met geblondeerd lang haar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie er heel duidelijk een Aziatische jongen in (voor mij) geen twijfel
Zo tenger, ik zie geen adamsappelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://wilfridhoffacker.blog.lemonde.fr/files/lunettes_1.jpg
Volgens mij is het een man
Pruik.quote:
Tuurlijk ben ik een vrouw en kan heel vrouwelijk zijn, ben ook dol op mooie lingerie maar ik raak niet overhit van glitters en lippenstiftjes enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt op bepaalde momenten van die zachte steunende woorden, daar ben je echt een vrouw voor
Mannelijke kin en neusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://wilfridhoffacker.blog.lemonde.fr/files/lunettes_1.jpg
Volgens mij is het een man
Ja kijkquote:
Ja het gezicht wel, maar dat zegt niet alles meer tegenwoordigquote:
Je bent een gewoon een lekker wijf, op allerlei manieren, mét ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik een vrouw en kan heel vrouwelijk zijn, ben ook dol op mooie lingerie maar ik raak niet overhit van glitters en lippenstiftjes enzo
Ik ben inmiddels over de glitters heen, sort of, maar lipgloss ooohhh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik een vrouw en kan heel vrouwelijk zijn, ben ook dol op mooie lingerie maar ik raak niet overhit van glitters en lippenstiftjes enzo
Uh nee, dan denk ik oke die groeit wel weer aan, knip ze meteen allemaal kort en ga weer verderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent een gewoon een lekker wijf, op allerlei manieren, mét ballen, dus ik snap je.
![]()
Je bent geen tutje dat mauwt over d'r nagels die gebroken zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over de glitters heen, sort of, maar lipgloss ooohhh.
Ik heb die fase overgeslagen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik raak meteen in paniek en laat een nepnagel zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh nee, dan denk ik oke die groeit wel weer aan, knip ze meteen allemaal kort en ga weer verder
Ik ben niet van de glitters en gloss, maar de gewone lippenstiftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja, mientje was er vandaag ook nog evenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
Meeeeeh Laura Dekker, moe van dat kutkind.
quote:
Het wordt pas erg als men "Pheno" denkt als ze in de dierentuin bij de pinguïns staan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
Ik denk trouwens dat, als je die foto ooit op een andere plek tegenkomt, eenieder van jullie direct aan mij moet denken.
Dat vinnik wel mooi.
Je bent een natural die het blind kanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou ja ik heb meestal wel 5 lipglosses of lipsmeersels in mijn tas maar ik heb geen spiegeltje
Oh ja ik ook welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb die fase overgeslagen.
Maar ik heb wel standaard labello in mijn tas. En ik heb altijd heel veel spullen nodig als ik ergens ga logeren.
Laat ze jou roeien?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet bekennen toen ik Sandra Bullock bij Letterman zag ik even aan jou moest denken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt pas erg als men "Pheno" denkt als ze in de dierentuin bij de pinguïns staan.
Labello wel, maar dat komt omdat mijn lippen snel schraal zijn, ja ze vangen dan ook veel windquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb die fase overgeslagen.
Maar ik heb wel standaard labello in mijn tas. En ik heb altijd heel veel spullen nodig als ik ergens ga logeren.
Hey wat goed ben jij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
Bijschrift bij die foto
'De bril verbergt een heleboel dingen. Zelfs een traan in het oog.'
http://wilfridhoffacker.b(...)_09_le_masque_de_ve/
Daarom val ik zo op je!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sandraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet bekennen toen ik Sandra Bullock bij Letterman zag ik even aan jou moest denken.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Labello wel, maar dat komt omdat mijn lippen snel schraal zijn, ja ze vangen dan ook veel wind
Gewone lippenstift durf ik niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de glitters en gloss, maar de gewone lippenstift
Uhhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt pas erg als men "Pheno" denkt als ze in de dierentuin bij de pinguïns staan.
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewone lippenstift durf ik niet meer
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey wat goed ben jij..
Nieuwe ondertitel gemacht.
ik moet ook weer eens beginnen. volgende week maar ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
Hardlopen 2.5 min, rust, 3 min, rust, 3.5 min, rust, 5 min en uitlopen. trots op mezelf
Ik heb dus echt wel grote lippenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mond zo groot was, maar je bedoelt het anders
![]()
Ik heb het bij de Linux Pingu.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Aloe veraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik gebruik geen labello, maar doe groene blikje vaseline
Die liggen overigens overal in het huis
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Labello wel, maar dat komt omdat mijn lippen snel schraal zijn, ja ze vangen dan ook veel wind
Hoe kán dat nou, ik ben zo'n beetje de enige in de OP met big lipsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dus echt wel grote lippen![]()
maar ik hoef ze niet te laten opspuiten
Toch weer wel met 1 minuut stiltequote:
Kapseizenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
Iets anders hoef je ook niet te laten liften [/LL]quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
maar ik hoef ze niet te laten opspuiten
Ik wil graag een bepaalde rode kleur maar tegelijkertijd wil ik ook niet opvallen met een knalrode mond. Dus dan maar de transparante glossjesquote:
Waarom zie ik nu Michael Reiziger voor me?quote:
Als je de term 'schrale lippen' gebruikt roept dat een heleboel flauwe dubbelzinnige opmerkingen bij mij op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij hoeft toch niet preciesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kán dat nou, ik ben zo'n beetje de enige in de OP met big lips
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu Michael Reiziger voor me?
Niet eens vanwege mijn awesomeness?quote:
Oh ja das waarquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets anders hoef je ook niet te laten liften [/LL]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu Michael Reiziger voor me?
Die zijn meestal vochtiger danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je de term 'schrale lippen' gebruikt roept dat een heleboel flauwe dubbelzinnige opmerkingen bij mij op.
Oh zo, ik snap hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil graag een bepaalde rode kleur maar tegelijkertijd wil ik ook niet opvallen met een knalrode mond. Dus dan maar de transparante glossjes
Straks kijken als ik op de laptop zitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
c_a, er trouwens een nieuwe vraag... Talentenjachten-Trivia #2
Nee. Door je awesomeness adoreer ik je voorbij het punt van vleselijke liefde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet eens vanwege mijn awesomeness?
Waarom kunnen heteromannen nou nooit zo romantisch zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Door je awesomeness adoreer ik je voorbij het punt van vleselijke liefde.
Ik wil het ook wel even overnemen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb geen zin meer om te modden.
Morgen maar weer
dat kunnen ze best hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom kunnen heteromannen nou nooit zo romantisch zijn?
Ben je er nu gewoon weer 's avonds C_A?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Straks kijken als ik op de laptop zit
Waarom kan ik niet hetero zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom kunnen heteromannen nou nooit zo romantisch zijn?
Hetero zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet hetero zijn. Dan was ik echt teh bomb
.
Ze hebben meer zin in neuken of bier meestal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
dat kunnen ze best hoor
maar zin hebben is een tweede
quote:
Maar als je hetero was, was je niet zo romantisch geweest. Dus eigenlijk is het een vloek en een zege tegelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze hebben meer zin in neuken of bier meestal.
Neee, dan was je anders geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als je hetero was, was je niet zo romantisch geweest. Dus eigenlijk is het een vloek en een zege tegelijk.
Soms wel, maar in elk geval heb jij veel om trots op te zijn. Niet dat je dat bent, maar dat zou je wel moeten zijn.quote:
Boh gek, waarom doe je dit nouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Soms wel, maar in elk geval heb jij veel om trots op te zijn. Niet dat je dat bent, maar dat zou je wel moeten zijn..
Ligt eraan of ik niet te moeben na het sporten en wat ik heb gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je er nu gewoon weer 's avonds C_A?![]()
Sorry. Jij roept dat op me af denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boh gek, waarom doe je dit nou! Ik wilde helemaal niet op de emotoer
!
Teddy.quote:
xD!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Een plaatje om jullie te doen lachen.
[ afbeelding ]
oh en ik moest nog lachen ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Did you know that dolphins are just gay sharks?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Brittanyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Did you know that dolphins are just gay sharks?
Straks 3 kijkenquote:
Ik vond 'm best mooiquote:
O emo?quote:
Ik kan niet lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer dan de vorigequote:
Deze dan?quote:
Oh nee, wacht, ik ben die vrijdag ook vrij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Chowi het volgende:
Krijg ik een mailtje van school: donderdag 14 oktober vervallen de lessen. Ja hodfr, dan ben ik sowieso al vrij. Doe dat personeelsuitje dan op vrijdag zodat ik woensdagmiddag al weekend kan vieren.
Doe er eens één posten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ow de joke sms'jes stromen al binnen over anthony kamerling
hoort erbij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ow de joke sms'jes stromen al binnen over anthony kamerling
Lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]WEER thuis en blijf ik thuis
'De laatste keer dat ik hem sprak, was ie heel opgewekt'quote:
Okequote:
Hallo Piscesquote:
Bier blijft toch wel lang goed?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb net een fles Grolsch van 2 liter leeggegooid![]()
Was niet goed meer, maar mooi als spaarpot
terroristquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb net een fles Grolsch van 2 liter leeggegooid![]()
Was niet goed meer, maar mooi als spaarpot
dacht ik ook iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bier blijft toch wel lang goed?
Dat is de verkeerde instelling, Bella. Bier blijft altijd langer houdbaar in je maag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als hij er al 20 jaar ligt..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar mei 2008quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was van mijn ex-vriend from hell dus down the drainquote:
Hmm oké.quote:
Ja ik snap dat het vergaat, alles vergaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bier kan prima vergaan, ook in blikjes en flesjes.
Behalve kakkerlakken! Vraag maar aan Cosmo en Wanda!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm oké.
[..]
Ja ik snap dat het vergaat, alles vergaat.
Cosmo is de geniaalste tekenfilmhomo die ik ken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve kakkerlakken! Vraag maar aan Cosmo en Wanda!
OOk niet.quote:
Sterrenoorlogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik gek aan het worden was, maar ik heb mijn broer laten kijken en het is toch niet zo. Op IMDB hebben ze nu voortaan de Nederlandse titel voor films
http://www.imdb.com/find?s=all&q=star+wars
http://www.imdb.com/find?s=all&q=terminator
http://www.imdb.com/find?s=all&q=all+about+eve
''''
Je hoeft echt niet te gaan hoor, in deze SC is ruimte voor elke emotie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk niet.
Laat ook maar. Ligt aan mij.
IK ga wel weg zonder jullie lastig te vallen met mijn stemming, sommigen hebben zich er al over beklaagd dus laat me maar
Ik heb geen last van je hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk niet.
IK ga wel weg zonder jullie lastig te vallen met mijn stemming, sommigen hebben zich er al over beklaagd dus laat me maar
nahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk niet.
De sterrenoorlog.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik gek aan het worden was, maar ik heb mijn broer laten kijken en het is toch niet zo. Op IMDB hebben ze nu voortaan de Nederlandse titel voor films
''''
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk niet.
Wat vreselijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
''''
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk niet.
Hee Bos don't goquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk niet.
Net zo vreselijk als de filmquote:
Je mag je best klote voelen hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk niet.
Die heb ik gezien! Die was wel 18+ hoor! Keihard anale homo porno kabouters!quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cosmo is de geniaalste tekenfilmhomo die ik ken.
Ook de enige die ik ken, trouwens.
quote:
Je hoeft niet weg te gaan hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk niet.
Gecorrigeerd.quote:
Maar hij is wel gewoon getrouwd met Wanda toch? Of hebben ze een andere relatie met elkaar?quote:
Ik moet jou duidelijk nog opvoeden.quote:
Ewoksquote:
Getrouwd, met zo'n leuke schoonmoeder voor Wanda ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar hij is wel gewoon getrouwd met Wanda toch? Of hebben ze een andere relatie met elkaar?
Ik heb Fairly Odd Parents nooit aandachtig bekeken..
Ja, ze hebben een relatie, maar Wanda is overduidelijk gewoon z'n hag. Ze seksen nooit in de serie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar hij is wel gewoon getrouwd met Wanda toch? Of hebben ze een andere relatie met elkaar?
Ik heb Fairly Odd Parents nooit aandachtig bekeken..
Ja, breng me maar eens wat discipline bij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet jou duidelijk nog opvoeden.
Oh maak je maar geen zorgen, bij de meet komt alles bij elkaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, breng me maar eens wat discipline bij.
Met een kapsel à la Marge Simpson toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Getrouwd, met zo'n leuke schoonmoeder voor Wanda ook
Ja, weet jij veel. Het zijn feeën. Misschien seksen die wel op een heel andere manier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een relatie, maar Wanda is overduidelijk gewoon z'n hag. Ze seksen nooit in de serie.
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met een kapsel à la Marge Simpson toch?.
Ik word nu een beetje bangig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh maak je maar geen zorgen, bij de meet komt alles bij elkaar.
Sympquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
De zweep erover![]()
Ik heb er nog wel een op stal
Ja, op homoseksuele wijzequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, weet jij veel. Het zijn feeën. Misschien seksen die wel op een heel andere manier.
Hihi.quote:
Weet je al of je meegaat?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:59 schreef Zeroku het volgende:
The fuck, ik Google op Wanda, krijg ik dit.
Die neger links moet een hele kleine penis hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:59 schreef Zeroku het volgende:
The fuck, ik Google op Wanda, krijg ik dit.
Of hij is naar achteren getrokken en zit daar aan die ketting vastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die neger links moet een hele kleine penis hebben.
Neen. Ik doe deze maand zoveel dagen (meestal in het weekend) foto's maken bij de MediaMarkt. Levert een fijn zakcentje op.quote:
Hoezo krijg je daar geld voor?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neen. Ik doe deze maand zoveel dagen (meestal in het weekend) foto's maken bij de MediaMarkt. Levert een fijn zakcentje op.. Maar ik weet dus nog niet of dat die zaterdag ook is.
Okequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neen. Ik doe deze maand zoveel dagen (meestal in het weekend) foto's maken bij de MediaMarkt. Levert een fijn zakcentje op.. Maar ik weet dus nog niet of dat die zaterdag ook is.
wat voor foto's maak je daar dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben daar dan gewoon in dienst. Er worden camera's die nieuw zijn in het assortiment gedemonstreerd. Dat doe ik dan dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo krijg je daar geld voor?
Wat leuk! Ben je ook echt bezig met fotografie? Heb je foto's of een linkje van je werk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben daar dan gewoon in dienst. Er worden camera's die nieuw zijn in het assortiment gedemonstreerd. Dat doe ik dan dus.
Werken voor dummies zeg maar.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
WTF JONGENS!!!!!! STALK ME NIET ZO!
Ik heb een tijdje fotografie gestudeerd. Vandaar ook dat ik hiervoor gevraagd ben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat leuk! Ben je ook echt bezig met fotografie? Heb je foto's of een linkje van je werk?
IT WASN'T ME EN JE CAPS STAAT AAN.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben jij dat ook met blauw haar? Hoe vet. En van wat ik zie heb je een mooie stijl, chapeau.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje fotografie gestudeerd. Vandaar ook dat ik hiervoor gevraagd ben..
Heb een DeviantArt en Flickr, al staat daar niet heel veel op.
http://moomphs.deviantart.com/
http://www.flickr.com/photos/28895285@N05/
ziet er toch goed uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje fotografie gestudeerd. Vandaar ook dat ik hiervoor gevraagd ben..
Dat haar is een pruik en ja, dat ben ik. En dank je.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben jij dat ook met blauw haar? Hoe vet. En van wat ik zie heb je een mooie stijl, chapeau.
Ja, vind het het moeilijkste om te doen en tegelijkertijd ook het leukste. Natuur- of conceptfotografie bijvoorbeeld kan me echt totaal niet boeien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
ziet er toch goed uit![]()
jij bent van de portretten ?
?quote:
vind het echt mooi werk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, vind het het moeilijkste om te doen en tegelijkertijd ook het leukste. Natuur- of conceptfotografie bijvoorbeeld kan me echt totaal niet boeien.
Daar deed ik dan ook niets aan op school..
Damn mooi hoor, die met die rode rozen spreekt me aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
ik wil sjetten maar weet eigenlijks niks te meldenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil sjetten maar weet eigenlijks niks te melden![]()
zit jullie hoofdzakelijk te volgen maar kan niet antwoorden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil sjetten maar weet eigenlijks niks te melden![]()
zit jullie hoofdzakelijk te volgen maar kan niet antwoorden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Damn mooi hoor, die met die rode rozen spreekt me aan
is heul niet om te lachenquote:
oh god is Tokkie TV er weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo Oh Oh Cherso kijken
Waar is Benny eigenlijk
Dat is best wel een clichéfoto. Op school kreeg ik destijds ook heuuuul veel negatieve feedback op die foto. Maar vind 'm zelf ook wel mooi, eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Damn mooi hoor, die met die rode rozen spreekt me aan
ik heb van de week gekeken en heb het twee minuten volghouden.quote:
pixel neuker lurkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lurken is prachtig. Soms staar ik gewoon minutenlang naar dezelfde pixel.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lurken is prachtig. Soms staar ik gewoon minutenlang naar dezelfde pixel.
Ik hou wel van zwart/wit en dan met een felle kleur erin, maar vind het meisje ook erg passend erbij, hij klopt gewoonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is best wel een clichéfoto. Op school kreeg ik destijds ook heuuuul veel negatieve feedback op die foto. Maar vind 'm zelf ook wel mooi, eigenlijk..
vind ik nog lang wat een kwellingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb van de week gekeken en heb het twee minuten volghouden.
En vooral niet verkeerd reagerenquote:
quote:
Als je zelf toch betaalt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
Noh, oom en tante incluis neefje vertrekken morgen voor 3 weken naar Suriname en ik mag niet mee
slokkie ?quote:
blufquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
kuttyfus PMS ik blok jullie allemaal gewoon
ah lekker voor zequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
Noh, oom en tante incluis neefje vertrekken morgen voor 3 weken naar Suriname en ik mag niet mee
quote:
quote:
Die vadsige kut Belg moet weg.quote:
Ik moet toch naar school, boefje.quote:
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vadsige kut Belg moet weg.
Paramaribo en mijn oom zijn familie opzoeken. Hij is een echte bosneger, dus ik neem aan dat ze wel het binnenland ingaan jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah lekker voor ze
waar gaan ze heen?
ook binnenland in?
die iwein bedoel je toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vadsige kut Belg moet weg.
18+quote:
Dus je hebt niet genoeg geld omdat je niet veel kunt werken, oké.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet toch naar school, boefje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |