Waarom kunnen heteromannen nou nooit zo romantisch zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Door je awesomeness adoreer ik je voorbij het punt van vleselijke liefde.

Ik wil het ook wel even overnemen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb geen zin meer om te modden.
Morgen maar weer

dat kunnen ze best hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom kunnen heteromannen nou nooit zo romantisch zijn?

Ben je er nu gewoon weer 's avonds C_A?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Straks kijken als ik op de laptop zit

Waarom kan ik niet hetero zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom kunnen heteromannen nou nooit zo romantisch zijn?

Hetero zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet hetero zijn. Dan was ik echt teh bomb
.

Ze hebben meer zin in neuken of bier meestal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
dat kunnen ze best hoor
maar zin hebben is een tweede

quote:

Maar als je hetero was, was je niet zo romantisch geweest. Dus eigenlijk is het een vloek en een zege tegelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.

ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze hebben meer zin in neuken of bier meestal.

Neee, dan was je anders geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als je hetero was, was je niet zo romantisch geweest. Dus eigenlijk is het een vloek en een zege tegelijk.

Soms wel, maar in elk geval heb jij veel om trots op te zijn. Niet dat je dat bent, maar dat zou je wel moeten zijn.quote:

Boh gek, waarom doe je dit nouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Soms wel, maar in elk geval heb jij veel om trots op te zijn. Niet dat je dat bent, maar dat zou je wel moeten zijn..

Ligt eraan of ik niet te moeben na het sporten en wat ik heb gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je er nu gewoon weer 's avonds C_A?![]()

Sorry. Jij roept dat op me af denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boh gek, waarom doe je dit nou! Ik wilde helemaal niet op de emotoer
!

Teddy.quote:

xD!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Een plaatje om jullie te doen lachen.
[ afbeelding ]

oh en ik moest nog lachen ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |