Niet vanwege je avatar? Ik ben vanuit daar gaan borduren, in combi met het tekenen en muziek dacht ik, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Veel mensen op FOK! denken aanvankelijk dat ik een jongen ben.. Misschien ook wel omdat ik me niet heel erg meisjesachtig gedraag.
rotsschilderingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar er waren in die oertijd van je toch wel bibliotheken ofzo?
Je moest me eens zien posten in de nachtbaggerreeks. Voorheen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou het is ook niet zo dat je als een vent overkom
Weet ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moest me eens zien posten in de nachtbaggerreeks. Voorheen..
Een afterthought.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
Hoe heet het stukje tussen neus en lip?
Mijn avatar is toch ook niet echt duidelijk een jongen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet eens weet. Ik zocht gewoon een afbeelding van iemand met een zonnebril.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet vanwege je avatar? Ik ben vanuit daar gaan borduren, in combi met het tekenen en muziek dacht ik, maar weet het niet zeker.
Ik haal jou altijd door de war met Zeroku, komt omdat ik nog teveel mensen hier niet "ken"
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Een afterthought.
Da's iets dat je tussen neus en lippen zegt.
Oh je bedoelt het anders.
je bent meteen van slag als er laarzen in de reclame zijn. nee, je bent geen girly girl...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik ben ook niet een girly girl dus ik vind het wel loslopen, maar snap wel dat die pubertjes het niet kunnen volgen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Een afterthought.
Da's iets dat je tussen neus en lippen zegt.
Oh je bedoelt het anders.
Ik denk juist dat het een vrouw isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn avatar is toch ook niet echt duidelijk een jongen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet eens weet. Ik zocht gewoon een afbeelding van iemand met een zonnebril..
Maar imo kan het net zo goed een vrouw zijn.
Dat vraag ik me nou ook de hele tijd af, wat is het?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn avatar is toch ook niet echt duidelijk een jongen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet eens weet. Ik zocht gewoon een afbeelding van iemand met een zonnebril..
Daarom past deze avatar zo goed bij mij. Niemand weet echt wat het is en wat 'ie ervan moet vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook de hele tijd af, wat is het?
Ik denk een man, tenger gebouwd, die graag alle festivals afgaat en feest tot hij er bij neer valt. Hij draagt hier de zonnebril van een vriendin met wie hij net een jointje opstak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een vrouw is![]()
Op een of ander feest met pruik
Oh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom past deze avatar zo goed bij mij. Niemand weet echt wat het is en wat 'ie ervan moet vinden.
O ik heb ook 1 ding van een vrouw, maar ik draag geen roze en glitters, ik doe zelden aan make-up, ik drink bier (ook uit de fles) en dat is toch niet Ladylikequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent meteen van slag als er laarzen in de reclame zijn. nee, je bent geen girly girl...
Ik zie er heel duidelijk een Aziatische jongen in (voor mij) geen twijfelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
http://wilfridhoffacker.blog.lemonde.fr/files/lunettes_1.jpgquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een vrouw is![]()
Op een of ander feest met pruik
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk een man, tenger gebouwd, die graag alle festivals afgaat en feest tot hij er bij neer valt. Hij draagt hier de zonnebril van een vriendin met wie hij net een jointje opstak.
Hehe, mooie sfeerimpressie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk een man, tenger gebouwd, die graag alle festivals afgaat en feest tot hij er bij neer valt. Hij draagt hier de zonnebril van een vriendin met wie hij net een jointje opstak.
Jij hebt op bepaalde momenten van die zachte steunende woorden, daar ben je echt een vrouw voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb ook 1 ding van een vrouw, maar ik draag geen roze en glitters, ik doe zelden aan make-up, ik drink bier (ook uit de fles) en dat is toch niet Ladylike
Ennnn wie weet koop ik wel mannen laarzen![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |