Hoe lang is een Chinees?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas nieuwe mensen in de OP
Is Chowi nou een meisje of jongen?
Ik wist het nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
Hoe heet het stukje tussen neus en lip?
Overigens een vraag waar ik en een collega en ik een jaar of wat bezig mee zijn geweest.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
Hoe heet het stukje tussen neus en lip?
Toen bestond Wikipedia nog niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens een vraag waar ik en een collega en ik een jaar of wat bezig mee zijn geweest.
Toen was er nog geen internetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filtrum
Door je avatar dacht ik dat je een jongen was, maar in de OP duidelijk een meisje (ik zie hem nu pas vergroot, nu ik hem aanklik, met lippenstift en blosjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:50 schreef Chowi het volgende:
[..]![]()
. Story of my life.
Niet dat ik een shemale ben ofzo. In het echt herkennen mensen altijd wel direct mijn geslacht gelukkig..
Maar ik ben dus een zij.
Nee, helaas ook geen Google. Gelukkig kwam die vraag maar 1x per weekquote:
Het lag toen op het puntje van mijn tong. Het antwoord dan. Zo irritant. En opeens heb je het, op zo'n moment wanneer je het niet verwacht. Dus na een jaar kon ik mijn collega blij makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar een aparte benaming voor was
Geen Google?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, helaas ook geen Google. Gelukkig kwam die vraag maar 1x per week
Veel mensen op FOK! denken aanvankelijk dat ik een jongen ben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door je avatar dacht ik dat je een jongen was, maar in de OP duidelijk een meisje (ik zie hem nu pas vergroot, nu ik hem aanklik, met lippenstift en blosjes).
Nauwelijks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen Google?!
En die tijd heb je gewoon overleefd?
Maar er waren in die oertijd van je toch wel bibliotheken ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lag toen op het puntje van mijn tong. Het antwoord dan. Zo irritant. En opeens heb je het, op zo'n moment wanneer je het niet verwacht. Dus na een jaar kon ik mijn collega blij maken
Toen ging je gewoon nog naar de bibliotheek voor naslagwerken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen Google?!
En die tijd heb je gewoon overleefd?
Nou het is ook niet zo dat je als een vent overkomquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Veel mensen op FOK! denken aanvankelijk dat ik een jongen ben.. Misschien ook wel omdat ik me niet heel erg meisjesachtig gedraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |