Je bent een natural die het blind kanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou ja ik heb meestal wel 5 lipglosses of lipsmeersels in mijn tas maar ik heb geen spiegeltje

Oh ja ik ook welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb die fase overgeslagen.
Maar ik heb wel standaard labello in mijn tas. En ik heb altijd heel veel spullen nodig als ik ergens ga logeren.

Laat ze jou roeien?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
Meeeeeh Laura Dekker, moe van dat kutkind.

Ik moet bekennen toen ik Sandra Bullock bij Letterman zag ik even aan jou moest denken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt pas erg als men "Pheno" denkt als ze in de dierentuin bij de pinguïns staan.

Labello wel, maar dat komt omdat mijn lippen snel schraal zijn, ja ze vangen dan ook veel windquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb die fase overgeslagen.
Maar ik heb wel standaard labello in mijn tas. En ik heb altijd heel veel spullen nodig als ik ergens ga logeren.

Hey wat goed ben jij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
Bijschrift bij die foto
'De bril verbergt een heleboel dingen. Zelfs een traan in het oog.'
http://wilfridhoffacker.b(...)_09_le_masque_de_ve/

Daarom val ik zo op je!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Veel mensen op FOK! denken aanvankelijk dat ik een jongen ben.. Misschien ook wel omdat ik me niet heel erg meisjesachtig gedraag.

Sandraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet bekennen toen ik Sandra Bullock bij Letterman zag ik even aan jou moest denken.

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Labello wel, maar dat komt omdat mijn lippen snel schraal zijn, ja ze vangen dan ook veel wind

Gewone lippenstift durf ik niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de glitters en gloss, maar de gewone lippenstift

Uhhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt pas erg als men "Pheno" denkt als ze in de dierentuin bij de pinguïns staan.

Waarom niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewone lippenstift durf ik niet meer

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey wat goed ben jij..
Nieuwe ondertitel gemacht.

ik moet ook weer eens beginnen. volgende week maar ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
Hardlopen 2.5 min, rust, 3 min, rust, 3.5 min, rust, 5 min en uitlopen. trots op mezelf

Ik heb dus echt wel grote lippenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mond zo groot was, maar je bedoelt het anders
![]()

Ik heb het bij de Linux Pingu.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]

Die heb ik ook! Aloe veraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik gebruik geen labello, maar doe groene blikje vaseline
Die liggen overigens overal in het huis

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Labello wel, maar dat komt omdat mijn lippen snel schraal zijn, ja ze vangen dan ook veel wind

Hoe kán dat nou, ik ben zo'n beetje de enige in de OP met big lipsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dus echt wel grote lippen![]()
maar ik hoef ze niet te laten opspuiten

Toch weer wel met 1 minuut stiltequote:

Kapseizenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
Meeeeeh Laura Dekker, moe van dat kutkind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |