Met geblondeerd lang haar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie er heel duidelijk een Aziatische jongen in (voor mij) geen twijfel

Zo tenger, ik zie geen adamsappelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://wilfridhoffacker.blog.lemonde.fr/files/lunettes_1.jpg
Volgens mij is het een man

Pruik.quote:

Tuurlijk ben ik een vrouw en kan heel vrouwelijk zijn, ben ook dol op mooie lingerie maar ik raak niet overhit van glitters en lippenstiftjes enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt op bepaalde momenten van die zachte steunende woorden, daar ben je echt een vrouw voor

Mannelijke kin en neusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://wilfridhoffacker.blog.lemonde.fr/files/lunettes_1.jpg
Volgens mij is het een man

Ja kijkquote:

Ja het gezicht wel, maar dat zegt niet alles meer tegenwoordigquote:

Je bent een gewoon een lekker wijf, op allerlei manieren, mét ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik een vrouw en kan heel vrouwelijk zijn, ben ook dol op mooie lingerie maar ik raak niet overhit van glitters en lippenstiftjes enzo

Ik ben inmiddels over de glitters heen, sort of, maar lipgloss ooohhh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik een vrouw en kan heel vrouwelijk zijn, ben ook dol op mooie lingerie maar ik raak niet overhit van glitters en lippenstiftjes enzo

Uh nee, dan denk ik oke die groeit wel weer aan, knip ze meteen allemaal kort en ga weer verderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent een gewoon een lekker wijf, op allerlei manieren, mét ballen, dus ik snap je.
![]()
Je bent geen tutje dat mauwt over d'r nagels die gebroken zijn.

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over de glitters heen, sort of, maar lipgloss ooohhh.

Ik heb die fase overgeslagen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]

ik raak meteen in paniek en laat een nepnagel zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh nee, dan denk ik oke die groeit wel weer aan, knip ze meteen allemaal kort en ga weer verder

Ik ben niet van de glitters en gloss, maar de gewone lippenstiftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]

Oh ja, mientje was er vandaag ook nog evenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
Meeeeeh Laura Dekker, moe van dat kutkind.

quote:

Het wordt pas erg als men "Pheno" denkt als ze in de dierentuin bij de pinguïns staan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
Ik denk trouwens dat, als je die foto ooit op een andere plek tegenkomt, eenieder van jullie direct aan mij moet denken.
Dat vinnik wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |